Ik weet niet wat er in de lucht of in het eten zit bij IKEA, maar altijd als ik hier ben moet ik poepen. Stiekem ben ik er vet blij mee want ik ben al de hele week niet fatsoenlijk naar de wc geweest dus ik kijk hier al een paar dagen uit naar uit.
Ik ben al de hele week alleen maar ongesteld aan ƩƩn kant van mijn tampon?? Is er iets mis met mij of zijn deze tampons gewoon raar.
Misschien ben je scheef
Haha, niet helemaal hetzelfde maar ik krijg altijd ongelofelijk veel dorst in de Ikea. Echt iedere keer.
Huh wat gek van IKEA. Ik heb dat ook maar dacht dat het aan mijn darmkwaal (PDS) lag.
Als ik te lang bij IKEA loop word ik ook altijd licht in mijn hoofd. Zodra ik frisse buitenlucht heb gaat het dan weer.
Ik heb nu zin in Ikea eten door jullie
Krijgen jullie korting op de balletjes en hotdogs
Gisteren teveel koekjes enz gehad dus ik had buikpijn toen ik wakker werd maar na 2x flink poepen is het weg.
Ik ben aan het werk en moest net poepen, dus ik ging naar het toilet. Het was gewoon een clean poop!! Ik hoefde ook niet te borstelen dus stond binnen een paar minuten weer buiten zonder dat iemand iets door had. Echt een topdag.
ik voel de pijn!!
Ik moest hier even hardop āooeeehhhhhhhā voor roepen.
Was toch een grap hier? āZit je tampon scheef?ā
Dat heb ik ook altijd! Ik dacht dat het door nicotinetekort kwam, haha. Maar het is blijkbaar āgewoonā het Ikea-virus!
Edit: sorry voor dubbelpost
Ik vind puisten in mn oor zo irri.
Ik heb net seks gehad zonder condoom en nu voelt het een beetje branderig. Heb al geplast en goed gespoeld met de douche. Is dit erg?
Als ik moet poepen en er zoān hele berg uitkomt dan vraag ik me wel eens af waarom mensen zo graag dat gat in willen.
Had ik ook vannacht. Heb het wel vaker en heb geen soa! Kan bij jou natuurlijk anders zijn, dus eigenlijk heb je hier niks aan sorry haha
Omg ik was dus heel dronken gister. Maar ik moest heel nodig plassen en de rest wilde naar een andere kroeg en ze stonden al buiten op me te wachten dus ik voelde tijdsdruk. Nu wil het geval dat ik de pil doorslik en ik gister een doorbraakbloedinkje had. Had tampon in voor de zekerheid, alleen al wel een uur of 7 zat ie erin (opzich al goor maar niet de clou). Ik moest dus heel nodig dus zette flink wat druk. Maar blijkbaar ZOVEEL dat ik mijn tampon eruit plaste ?! Die viel ineens in de wc Hahahah. Zat maar klein beetje vol met bloed en verder gewoon vocht oid. Schrok er zelf van. Plenst gewoon ineens in de wc! Ook echt van āte hard plassenā haha omg
Ik moest gister overgeven, maar de wc kon ik niet meer halen. Toen heb ik in mijn wasbak overgegeven. Toe ik het later ging opruimen en schoonmaken ging ik bijna weer over mijn nek.
Dat had ik afgelopen donderdag ook! En het was zoān gigantische megadrol(!!!) dus was dubbel blij. Heb zelfs mn vriend geappt omdat ik zo graag de vreugde wilde delen