Doet me denken aan de keer dat ik nota bene op een Housewarming was en het dakterras, de gang, de keuken, en de badkamer had onder gekotst. Toen ik begon werd ik opgetild en onderweg bleef ik maar doorgaan. Het lag aan een combinatie van medicijnen en een vieze slok malibu. Ik riep dat ik het zelf wilde opruimen maar dat mocht niet van ze. Toen ging 1 van die bewoners het echt zo als een held schoonmaken. Toen voelde ik me nog kutter want ik stond er gewoon naar te kijken haha. S avonds zouden we uitgaan, na een halfuur hield ik het al niet meer vol en ik ging terug naar die lui waar de Housewarming van was. Toen ik de eerste mensen die terug kwamen van het uitgaan hoorde werd ik wakker en moest ik weer overgeven. Toen kwamen er 2 meisjes aan die ik nog nooit had gezien of gesproken. “Ik maak het wel ff schoon!” “Nee doe ik wel!” " Ik heb al een doekje gepakt! " Staat echt in m’n geheugen gegrift haha. Ik had niet eens tijd om het zelf ff schoon te maken. Wel heel lief bedoelt natuurlijk hoor! En ik ben nog altijd bang voor malibu cola