Hahha dit heb ik ook eens gehad toen ik heel dronken was. En de volgende dag was ik mijn nieuwe tampon kwijt?
Jaaa zo chill. Een snelle clean poop op t werk geeft me echt het gevoel dat ik mijn leven op orde heb.
Ik heb vanavond met 2 meiden een beauty avond gedaan. Nee, geen gezichtsmaskers en nageltjes lakken maar the real shit. Bij elkaar mee-eters uitgeduwd en puistjes op het gezicht, schouders, rug en nek. Elkaars oksels gewaxt, en mijn benen hebben een scrub beurt en tan gekregen.
Ik had echt dikke mee-eters in mijn oren. Een stuk of 10. It was so nice.
Had ik maar zoân vriendinnen!
Omg geweldig!! Ik probeer soms mijn vriend over te halen âhoe goed dit voor je huid is en dat het echt nodig isâ ,maar ik wil altijd zo graag dat een mee-eter plopt dat hij het zo snel zeer vindt doen.. Meneer is gewoon kleinzerig natuurlijk, echt niet handig voor mij
Ik had een verstopte ader (volgens mij noemde ze het zo) net onder mijn bil. Ik werd wakker en opeens zat er dus een mega pus bult. Ik wilde het zo graag zelf uitdrukken maar mijn vriend vond het een beter idee dat ik het zo aan de huisarts liet zien. Had hij ook wel gelijk in, maar ik voelde de dr. pimplepopper al in mij naar boven komen. Uiteindelijk toen het uitgeknepen werd kon ik het niet eens zien want ik lag op mijn buik
Ik ben van de week ziek geworden op werk. Eerst uren op de wc zitten en daarna voelde ik me misselijk worden terwijl ik nog op de pot zat, maar ja wilde ook niet tegen de deur spugen want voelde dat het nogal veel zou zijn. Dus heb maar mân ondergoed opgetrokken en mezelf 2m naar voren naar de wasbak gesleept, toen daar overgegeven, alles zat onder Ă©n het kwam er tegelijkertijd ook van onderen met een noodgang uit. Ondertussen proberen te zorgen dat het niet in mân broek landde die nog op mân enkels hing. Das gelukt, alleen mân onedergoed en schoenen waren besmeurd. Heb mân collega moeten roepen voor hulp en handdoeken.
Ohhh wat een verhaal! Hoe voelde je je daarna?
Zo stond ik een keer in een supermarkt⊠spontaan kwam het er van boven uit en daarna van inderen. Schaamde me kapot
Haha verrot. Maar schaamde me eigenlijk niet echt, was vooral irritantđ
Ik heb onlangs de neusharen van mijn vriend mogen harsen met van die wax-op-neussticks-dingen die je warm in de neus moet proppen. Dat gaf zoân voldoening en het was zo zo zo fascinerend. Al die haren, en haarzakjes en snotjes. Nu hopen dat het snel weer aan groeit.
Ik heb maandag mijn spiraaltje laten verwijderen. De afgelopen twee jaar ben ik niet ongesteld geworden door mijn spiraal, maar ik ben het net onverwacht geworden op het werk en ik ben al doorgelekt. Het zit echt alleen tussen mân benen dus zolang ik die bij elkaar houd, ziet niemand het. Maar toch.
En nu zit mijn tampon ook nog niet lekker en ik durf niet zo snel weer naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat mensen denken dat ik aan de poeperij ben ofzo.
Waar koop je dit? Dit wil ik ook.
Haha, ja inderdaad
Succes en er is geen pijn hoor. Het is meer de angst dat het pijn gaat doen.
Mijn ooglidpukkel was echt mega geworden, kwam ik vannacht achter. Ik was wakker, wreef in mân oog en voelde een soort bobbeltje. Even gekeken, hij was echt enorm.
Die moest natuurlijk meteen uitgeknepen worden (om 4.30), het was niet makkelijk maar mission accomplished hoor Net zag ik wat wazig met dat oog, dus til dat ooglid even âlosâ, helemaal vol met smurrie. Wow. Ik hoop stiekem op nog meer smurrie straks.
Nee niet echt! Ik had er vorige week ook al aan zitten pulken, toen deed het wel zeer maar daarna was de spanning eraf. Snap ook niet hoe het kan dat het nu geen pijn deed want de pukkel was echt veel groter dan vorige week
Ja wel een beetje maar als het er echt uitgroeit of het is heel zichtbaar dat is ook weer niet nodig. dat mag je wel knippen of epileren als je durft.
@colalight ah zielig!! Gelukkig kon je bij je collegaâs terecht. Daarna meteen naar huis gegaan mag ik hopen
Wenkbrauwen hebben ook een functie maar die halen ze ook weg.
Nee zonder gein. Vind het persoonlijk heel lelijk als er neushaar in (of uit) je neus groeit. En bij sommige mannen kun je er bijna een vlecht in leggen.
Lucht wordt gefilterd door middel van neusharen