Het TMI topic

Nee. Lucht wordt niet gefilterd door de neusharen. Alleen stofjes blijven hangen in de neusharen. Maar goed, hoe veel stof kom je hedendaags nog tegen? Dus ja, lekker harsen die zooi. Kijkt veel mooier naar binnen/ziet er veel verzorger uit…

*Vraagt zichzelf nu af wie in godsnaam uitzicht heeft op haar neusgaten en haren. :joy::joy:

Ja, dat bedoel ik ook? Ze filteren stofdeeltjes uit de lucht. Had mijn zin misschien iets moeten uitbreiden haha. :grimacing:

Bij mij zie je mijn neushaar best goed. Niet omdat het zo lang is, maar gewoon door hoe mijn neus is. Doe het nu iedere keer weghalen, maar op de middelbare school werd ik er serieus weleens mee gepest :joy:.

2 likes

Haha dat vraagt om een foto. Heerlijk zulke zelfspot :joy:

@Wegwijzer gewoon zo’n waxding eens proberen! Je hebt niets te verliezen, behalve haar dan. En het is ook fijne was voor de kleinere plekjes zoals tussen de wenkbrauwen of de snor.

1 like

Eigenlijk vind ik het filmpje te raar, te walgelijk en te gek.
Maaaaarr wel heel typisch dat het ‘zes bizarre feiten’ heet en ze er zeven noemt en laat zien! :nerd_face:

1 like

Naja mijn neushaar is praktisch onzichtbaar en die hebben toch ook hun filterfunctie? Dan kan ik die verschrikkelijke uitgroeiende haren van m’n vriend best epileren zondat dat het onveilig voor stofjes wordt :joy: zelfs na het epileren heeft ie nog meer neushaar dan ik :crazy_face:

Ik had gvd weer een puist ín mijn oor. Jeeez.
Mijn vriend heeft m opengeprikt, such a relief

1 like

Help, ik heb een schijt-aanval.

Gister speciaalbier en frikandellen gehad.

2 likes

Ik heb momenteel het zelfde. Ik krijg het er niet uit…

Poeptabletten, koffie, kiwi’s, thee, sigaretten. Niets helpt.

1 like

Ik heb vaak moeite met ontlasting maar de laatste weken gaat het echt goed! Zo blij en opgelucht als ik naar de wc moet. Maarja volgende week op vakantie en dan wordt het weer een ramp natuurlijk.

Ik heb dit ook altijd op vakantie! Hoe kan dat? Ik poep sowieso al niet iedere dag, maar tijdens mijn laatste vakantie gewoon 6 dagen niet. Wat een hel. Had ook echt een opgeblazen buik, leek wel 3 maanden zwanger

Geen wc is zoals je eigen wc… haha dat heb ik dan tenminste. Ik kan ook echt bijna nooit poepen in het openbaar behalve als ik echt heel nodig moet en dat voelt nooit echt chill. En ik denk ook een ander ritme/ander eten.

1 like

Ik moet ook altijd poepen van rozijnen! Maar wel paar uur later pas haha

1 like

Ik heb de laatste dagen veel last van mijn buik omdat ik niet kan poepen en heb dus laxeermiddel gebruikt. Nouuuuuu wat een fijn gevoel is dat zeg

Eerste keer scheet ik serieus de hele wc onder, ik heb nog nooit zo geknetterd en nog nooit zoveel poep gezien.
Net voor de tweede keer, het leek wel stront van een groot dier, zoveel was het. Zo fascinerend.

12 likes

Ik doe dat ook af en toe vind ik heerlijk gevoel als alles er dan helemaal uit is. Alleen lastig plannen met die pilletjes

1 like

Heb vanacht de blarenpleisters gebruikt op twee (opkomende ) puisten @Riley. Ze zijn niet helemaal weggegaan maar er zat wel ‘pus’ in de pleister gezogen als het ware. Ik ga het vanacht nog een keer proberen !

1 like

Nice, ik ben benieuwd! Moet ze zelf nog even kopen

Ik had af en aan last van blaasontsteking. Ik mag daar geen antitbiotica voor en kocht van het kruidvat huismerk cranberry tabletten. Alles opgemaakt maar het bleef steeds lichte blaasontsteking. Vervolgens maar die tabletten van roter gehaald en het is eindelijk weg. Maar wat smaken die afgrijselijk smerig naar plastic. Niet te doen, maar heb het er voor over.

er is nu een puist aan rijpen op mijn schaamlip en ik kan echt niet wachten tot ik hem uit kan knijpen

8 likes

Ik heb mij vorige week niet goed aan mijn dieet gehouden (lactosevrij) en nu dus 2 dagen ziek thuis.
Gadverdamme wat naar is dit. Ik heb gewoon oranje stinkende diarree. Gelukkig wordt het nu op dag 2 weer wat minder.
Morgen maar weer aan het werk, maar ik weet uit ervaring dat ik zo’n 5 dagen nodig heb om te herstellen. Dus maar weer fucking terug op dieet.

1 like