Het TMI topic

Haha ik lag vannacht ook met een blarenpleister op m’n (voor)hoofd. Er zat idd wat prut in de pleister (sooo nice), maar de puist is nog niet helemaal weg. Het ziet er overigens wel een stuk rustiger uit, dus ben er sowieso blij mee haha. Ook hier poging 2 vanavond.

2 likes

Ja echt chill he! Bij mij ook niet in 1 x weg maar sowieso beter dan steeds proberen uit te knijpen wat dan niet lukt met als gevolg een ontsteking :+1:t2:

@Rummi welke gebruiken jullie? ik wil ook

Ik heb gewoon blarenpleisters bij de Action gehaald ! Pakje was €1,69 en die werken prima !

Ik heb er even een gevist uit mijn ehbo-doosje :joy:
Wilde het namelijk eerst even proberen, voordat ik meteen weer blarenpleisters ging inslaan haha

@Rummi dat idd, ik ben echt zo’n heks die er niet vanaf blijft en dan worden het van die lelijke onstoken plekjes :weary:

Ooh echt mijn ergste nachtmerrie
En dat van @Pimpelmees al helemaal. Brrr

Ik heb nooit puistjes. Nu heb ik er een op mn kin die in aanmerking komt voor een eigen postcode. En het doet PIJN! Hoe gaat dit weg?? Gisteren op het werk dwaalden alle ogen tijdens gesprekken ook al steeds af naar mn kin :sob:

Blarenpleister erop plakken!! En dan een nacht laten zitten

2 likes

Ik voelde zo’n dikke talgkorrel bovenop mijn oorschelp en ik kon hem er makkelijk vanaf peuteren. Hij is zó mooi glanzend en hard maar toch zacht en groot omg. Ik heb hem naast mijn toetsenbord gelegd, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om het weg te gooien. Ik wil er ook steeds naar kijken.

Voordat ik naar huis ga, zal ik hem wel weggooien. Vanavond komen de schoonmakers namelijk. :sweat_smile:

21 likes

Ik ben verkouden en als ik verkouden ben heb ik heel snel wondjes in mijn neus.
Net deee mijn neus pijn en heb ik dus echt een korst bestaande uit opgedroogd bloed van 0.5 cm uit mijn neus gehaald. Ik overwoog om een foto te maken voor hier, maar toch maar niet gedaan. Nu spijt van haha

6 likes

Ik heb vanochtend voor het eerst cruesli op en ben vandaag al 2 keer naar de wc geweest om te poepe. Komt dat door de cruesli of had ik gewoon een ander onbekend probleem vandaag?

Ohh heerlijk. Ik denk nog wel eens terug aan toen ik in het ziekenhuis lag na de keizersnede. Had tijdens de zwangerschap vaak bloedneuzen door extra doorbloeding. In t ziekenhuis haalde ik toen een stolsel uit mn neus ter grootte van een rozijn. Voelde zo heerlijk!

2 likes

Ik ben op het werk en kreeg ineens flinke krampen. Was bang dat ik in mijn broek zou poepen dus ik rende naar de wc en heb flink gepoept, was wel een opluchting maar het stinkt zo erg. Ik hoop echt dat er geen collega’s naar de wc moeten.

2 likes

Ja ga ik zp maar proberen maar het licht is ook niet zo fantastisch…
wil gewoon dat het weg gaat😩

Jojoba olie smeren als je huid nog vochtig is! Helpt bij mij!

1 like

Heb vandaag lekker veel snot klodders in mn oog. Lang leve ziek zijn

Haha ja kan ook nog. Durf het ook niet aan mijn vriend te vragen of hij wilt kijken want misschien ziet het er raar uit.

Oh mijn God, heb deze week niet echt kunnen poepen omdat we de heeeeeeele tijd bezoek hadden, haast hadden etc etc etc
En nu ben ik gewoon helemaal zen alleen thuis en jemig lijkt wel van een olifant ofzo.
Hoop dat ik morgen ook minder opgeblazen ga zijn want hou vocht vast en m’n borsten doen zeer als een malle en volgens raak ik daardoor ook altijd geobstipeerd ofzo…

8 likes

Ik had vandaag rijles, gaat m’n instructeur doodleuk z’n nagels zitten knippen met zo’n knippertje. Dus ik denk eerst even ‘huh hoor ik dit nu goed’, tot er opeens een stuk nagel door de lucht vliegt en op mijn been beland.

Omg ik ben niet zo heel vies van nagels maar dit vond ik echt next level. Gelukkig bijna afrijden :wave:

17 likes

Huh wtf hij moet toch ook gewoon op jou letten? Heel bizar