Gatverdamme! Ik zou echt kokhalzen
Ik zat net in de wachtkamer bij de tandarts en voelde gewoon het sperma nog uit me lopen. Was zo bang dat ik een vlek ergens achter zou laten, niet gebeurt gelukkig ♀
Ik onderschat altijd hoeveel er nog uit je lekt.
Haha zo herkenbaar! Heb dat vaak op m’n werk
Haha zooo irritant. Heb dan ook gelijk het gevoel alsof iedereen die ik tegen kom denkt “zooo die ruikt naar sperma”
Haha jaa dat had ik laatst ook op mijn werk. Saillant detail, het was van een collega waar ik in het geheim mee date.
Hahaha oeeeh juicy
Letterlijk " juicy"
Ik ben dan altijd heel bang, want ik heb als mijn vriend in me is gekomen best vaak dat het er niet uitdrupt, maar een hele klodder tegelijk uitkomt, met een bijpassend soort van scheet geluid…
Beetje laat misschien maar warm water met een theelepel Baking soda drinken werkt heel goed om een beginnende blaasontsteking te voorkomen. Bij mij waren de klachten binnen 1 uur weg. Tip voor de volgende keer, is ook goedkoper dan die tabletten!
Ik denk dat je dit gewoon in de supermarkt kan halen?? Nog nooit gehaald ik vind je oog trouwens heel zielig
Hahaha m’n moeder vertelde dat een vrouwelijke collega van d’r laatst echt naar sperma rook. Sindsdien ben ik ook hyper bewust
Ja baking soda kan je bij de bakspulletjes vinden. Zit in een oranje doosje met een gespierde arm erop geloof ik. Dr Oekter heeft het ook in zakjes.
Ai, sterkte. Enig idee hoe dit komt?
Oké dit moet ik nu hebben
Ohhh ach jasses heb nog nooit gehoord van iemand dat ze het roken… Vraag em af of mn vrienden wel echt eerlijk zijn dan haha
Ik ruik weleens deze lucht bij de medewerkers van 14-19 die van zolderkamertje afkomen om even vakken te vullen.
En bij een vrouwelijke collega die het woord hygiëne niet kent…
Deze dame gebruikt ook geen toilet papier als ze heeft geplast…
Hoe weet je dat ze geen toiletpapier gebruikt?
Collega die na haar naar het toilet moest deed de deur open en zag dat er geen rol toiletpapier op de houder zat en zei tegen haar:
Naam wil je de volgende keer een nieuwe rol ophangen als je het wcpapier opmaakt?
Haar reactie:
Ik heb alleen maar geplast dus heb geen papier gebruikt…
Er komt zoveel pus? uit mn oog echt een supervies gezicht steeds