Het TMI topic

Heb je al babyshampoo geprobeerd?

Nee nog niet, lijkt me zo erg prikken :see_no_evil: maak het nu schoon met kamillethee

Dat prikt niet! Dat is het fijne.
Wel echt BABYshampoo gebruiken…
bij mij was het in 3 dagen weg.

Ohh thanks voor de tip! Ga ik dat meteen halen :smile:

Gekke vraag, maar werd het bij jou ook steeds dikker? Vooral onder mn ogen is het superdik

Ja beetje maar zakte al snel af. :slight_smile:

Oh my…

Dit is nog niet eens het smerigste…

Vertel…? Of heb ik iets gemist in je vorige post?

Er zit een vreselijke pijnlijke puist op mn bil…

Nee, die dame kent het hele woord hygiĆ«ne niet…
dat ze geen toilet papier gebruikt is nog niet het ergste wat ze doet .

De hel! Ik heb dat ook eens gegeten… nooit meer :joy:

1 like

Mijn eigen huisarts zei dit ook :anguished: wat zou jij voor advies geven? Word namelijk steeds dikker/vervelender. Of gewoon ff verstand op nul en wachten tot het over is?

Ik denk dat het inderdaad die onderste is. Mn hersenen slaan altijd een beetje op hol als er wat met mn ogen is :see_no_evil: ben zo bang dat ik na zo iets geen lenzen meer in kan ofzo

1 like

Classic buikgriep. It’s everywhere.

Gisteren moest een collega overgeven, de hele vloer zat onder. Super sneu voor hem maar het hele kantoor stonk natuurlijk. Komt een andere mannelijke collega naar ons vrouwen toe en zegt dat wij het moeten opruimen. Ja daaaaag. Ik moest al kokhalzen toen ik het rook. Bovendien, waarom moeten vrouwen dat doen?
Uiteindelijk heeft een bemoeizuchtige collega (die altijd in het middelpunt wil staan) het opgeruimd.

1 like

Doet me denken aan de keer dat ik nota bene op een Housewarming was en het dakterras, de gang, de keuken, en de badkamer had onder gekotst. Toen ik begon werd ik opgetild en onderweg bleef ik maar doorgaan. Het lag aan een combinatie van medicijnen en een vieze slok malibu. Ik riep dat ik het zelf wilde opruimen maar dat mocht niet van ze. Toen ging 1 van die bewoners het echt zo als een held schoonmaken. Toen voelde ik me nog kutter want ik stond er gewoon naar te kijken haha. S avonds zouden we uitgaan, na een halfuur hield ik het al niet meer vol en ik ging terug naar die lui waar de Housewarming van was. Toen ik de eerste mensen die terug kwamen van het uitgaan hoorde werd ik wakker en moest ik weer overgeven. Toen kwamen er 2 meisjes aan die ik nog nooit had gezien of gesproken. ā€œIk maak het wel ff schoon!ā€ ā€œNee doe ik wel!ā€ " Ik heb al een doekje gepakt! " Staat echt in m’n geheugen gegrift haha. Ik had niet eens tijd om het zelf ff schoon te maken. Wel heel lief bedoelt natuurlijk hoor! En ik ben nog altijd bang voor malibu cola :rofl:

4 likes

Oja en de juf op de basisschool deed altijd eerst zand erover voordat ze het opruimde/schoonmaakte als iemand had overgegeven.

6 likes

In de categorie kots opruimen… Toen ik 16 was heeft een van mijn vriendinnen over het spachtelputz stucwerk gekotst. Echt heel kut om schoon te maken dus ik moest het doen toen het nog ā€˜vers’ was, anders zou het echt in alle gaatjes vast komen te zitten. Ik heb als een malle met een afwasborstel en alles wat ik kon vinden die muur lopen schrobben. Ook op een ander feestje van mijn ex (toen vriend) en vrienden heeft een van die jongens over de beklede trap gekotst. Volledig van boven naar beneden. Hier ook weer gelijk schoongemaakt maar de hele bekleding moest vervangen want het was te hardnekkig :no_mouth:

1 like

Ik heb echt zo veel respect voor mensen die kots opruimen. Echt helden. Ik ben de eerste die zo snel mogelijk wegrent.

24 likes