Ik zit in de bus en iemand is haar wc-avonturen aan het bespreken met de chauffeurđ
Sowieso wel bij rimpels. Ooit gezien bij Oprah
Daar is een speciale neusspray voor!
Maar ik doe een beetje vaseline in mn neus, dat was een tip van @Daelyss
Ohja ik ken het gevoel. Vroeger als kind deden wij dit altijd met spaghetti. Eerst inslikken, dan terug uit je keel/slokdarm trekken, haha.
Even in een spoiler voor de mensen met een zwakke maag wat betreft ontlasting.
Samenvatting
Vanochtend moest ik met twee kinderen naar de wc ( werk in een supermarkt) Het meisje ( 5of 6 jaar) kwam terug van de heren wc en zei dat er heeeeeeele grote keutel in de wc lag toen ze de deur opendeed.
Dus ik zei zo iets van nou dan is het vorige kindje vast vergeten door te trekken.
Half uur later hoor ik een mannelijke collega een soort van schreeuwen. Ik er naartoe gegaanâŠ
Hij helemaal in shock; HOE KAN IEMAND DIT LEGGEN EN DAN NOG NORMAAL LOPEN?!
Ik kijk in die pot er er ligt een drol in⊠holy shit!!
Hij zag er hard uit en ongeveer net zo dik als een slagroombus⊠echt wtfâŠ
Het was zo nasty dat ik naar buiten moest om even bij komen. Uiteindelijk heb ik de dader gevonden en hem dat ding zelf laten opruimen.
Ja was een collega âŠ
Samenvatting
Dat ding was zo groot en waarschijnlijk hard dat het de bocht niet kon maken⊠alsof je een dikke stok wil doorspoelen
Hoe heb je de dader gevonden dan? Aan alle collegaâs gevraagd of ze net gepoept hebben? Of heb je omgeroepen âwil de meneer met de mega grote drol zich melden bij de balie aubâ
Camerabeelden die in de gang van de toiletten hangt.
Ik moet zo hard lachen om die neusspray op aambeien tip hahaha. Ik zie het gewoon voor me dat iemand alleen nog maar neusspray in huis heeft en dat uit wanhoop er op sprayt.
Ja vraag me ook echt af hoe je op zoiets komt
Volgens mij zorgt neusspray er voor dat de bloedvaten samentrekken en kleiner worden? En dat is precies wat je wilt wat er met ambiëren gebeurt. Dus ik vermoed dat het niet een kwestie van trial & error is geweest (o, vicks werkt niet zo goed op mijn aambeien), maar dat er naar de werking van de stoffen is gekeken.
Ik deed dit vroeger regelmatig bij mijn hondje (r.i.p. ). Die probeerde de haar dan zelf uit te spugen en dat lukte dan uiteraard niet, dus dan trok ik hem er voorzichtig uit, en dan kwam een heel raar geluidje uit het keeltje. Het gaf me altijd wel voldoening om dit te doen.
Ik had vanmorgen buikkramp en diarree en nu is de wc verstopt. Ben bij mijn vriend (hij is al weg) en ik moet zo weg. Wat moet ik nu doenđź
Een briefje met defect op de deur plakken.
Hahaha
Omg wat gĂȘnant!! Maar echt hoe kunnen mensen zoân lange maar ook harde drol leggen? Ik las ook al hier over een poepsnijmes enzo. Nou eh ik heb geen diarree maar ook geen keiharde drol?! De enige keer dat ik een keiharde keutel had was door antibiotica die ik wel mocht (mag vaak de meeste niet) in eind 2016, vergeet het nooit weer. Het leek wel een steen maar was niet lang. Deed fuckin veel pijn. Maar vraag me af wat eet je dan? Is dat wel okĂ© ĂŒberhaupt? Ik zou me kapot schrikken.
Ohhhh ik moet eraan denken dat ik nog maar een klein meisje was en wij een soort eh tussenstop vakantie hadden in Oostenrijk voordat we naar ItaliĂ« gingen want dat was in het zuiden van ItaliĂ« dus nog ver rijden. Wij gingen de bergen in en ik moest plassen. Het was daar enorm hoog en je had er alleen houten wcâs met een deksel erop en als je die eraf deed zag je al het poep liggen. Ik schrok zo erg en begon te huilen. Ik had nog nooit zulke drollen in mân leven gezien. Mijn moeder hing me erboven al huilende en ik kwam helemaal verbijsterd weer dat kutpoephok hoog in de bergen uit. Echt dit staat visueel nog erin geprint. Is doodeng voor een kind van 6, allemaal grote mensen drollen op elkaar gestapeld.
Ik heb mij echt te lang niet geschoren (eerst was ik te lui om scheermesjes te kopen en daarna dacht ik er niet meer aan door omstandigheden). Maar nu heb ik eindelijk weer scheermesjes dus ik kan eindelijk mijn wintervacht weghalen. Wat gaat dat fijn voelen zeg.
En nu ook maar weer netjes bijhouden haha.
Ja⊠die collega is sowieso een beetje anders als anders. Geen idee wat hij thuis te eten krijgt. Weet wel dat hij niet in overdatum geloofd omdat ze dat in bijvoorbeeld India ook niet hebben.
Zijn eigen woordenâŠ
We hadden hier ook huisartsen toch mag ik even een vraag (prive) sturen? Weekend etc⊠toch lastig om dan naar de huisarts te gaan