Het TMI topic

Sorry ik ben geen huisarts maar toevallig kennis van vitamineopnamen door mijn huisgenootje. Misschien even de huisartsenpost bellen?

Ik heb gewoon een random post gelinkt zie ik. Ging om topic dat je daar medische vragen kan stellen enz. Sorry!

Man, man man ik ben nu dik een maand gestopt met roken maar hoest en rochel alles bij elkaar :sweat_smile: En het slijm wat eruit komt lijkt wel kauwgum zo dik. Wel heel satisfying om zo’n dikke klodder uit te spugen. Zouden mijn longen de boel aan het opschonen zijn? :thinking:

DE truc voor kots opruimen is geen zand erover maar gemalen koffiebonen. 1) droog spul is makkelijker opruimen / stofzuigen, 2) het ruikt lekker

Vind het moeilijk te geloven dat er iets is dat de geur van kots verbergt haha, krijg je dan geen koffiekots geur. :joy:

1 like

Ik heb vorige week donderdag een conch piercing laten zetten. Ik mocht er niet aanzitten, niet op slapen (eh alsof mensen niet draaien in hun slaap ). Als er korstjes kwamen moest ik die er niet afhalen want dat hoort bij het genezingsproces. Wat doe ik? Ik zit er steeds aan te draaien en ben blij als ik een mini korstje voel en haal die dan weg. Als het gaat ontsteken is dit natuurlijk mijn eigen schuld. Maar ben te blij als ik een korstje voel.

3 likes

Lekker eraan peuteren, vind dat zo’n fijn gevoel om er iets vanaf te trekken haha.

4 likes

Korstjes van een tattoo afpulken. Net zo gevaarlijk en net zo lekker :joy:

2 likes

Ja

1 like

Fascinerend!

1 like

Met je vinger tegen de haartjes in wrijven nu is altijd zo fijn haha

Ja!

1 like

@Goldenmilk serieuzevraag: zijn de haarwortels nou redelijk lang, of de haren (wat op je huid ligt dus)? De haarwortels lijken ook een cm lang, en bij mijn beenhaar is dat niet en nu vraag ik me af hoe de wortels van mijn okselhaar eruit zien :’)

Hahah het lijken echt centimeters haar (of wortels) maar misschien vertekent de foto haha

2 likes

Heb een bultje in mijn oor omdat ik verkeerde oorbellen heb gedragen en ik wil hem zo graag uit kunnen knijpen maar het lukt niet :weary:

Ik weet niet of mijn darmen opeens het licht hebben gezien (er is toch altijd licht aan het eind van de tunnel). Normaal gesproken zit er zo 3 a 4 dagen tussen de poepbeurten bij mij. En nu opeens 3 dagen achter elkaar.

2 likes

Nee hoor! Koffiebonen ruiken heel sterk en je moet genoeg gebruiken. Even laten intrekken en dan daarna opruimen.

Heb net zoveel gepoept. Dat het doorspoelen moeizaam ging. Dat heb ik nooit! Denk dat het komt door het babypotje wat ik gister at. Bizar hoeveel er uit kwam. Hoopte dat ik direct slank zou zijn, maar helaas.

5 likes

Maar, verzamel je dan koffieprut? Of gooi je er gemalen koffie over? Dat laatste lijkt me toch wat zonde