Het TMI topic

Ik heb gewerkt bij een bedrijf waar we speciaal voor dit soort situaties goedkope zakken gemalen koffie hadden. Zonde van de koffie maar de geur van kots die blijft hangen is erger.

3 likes

Gisteren een super vettige pizza gegeten en een paar wijntjes teveel gedronken. Gevolg was dat ik vannacht om 1 uur wakker werd met een diarree aanval en nu moet ik het toilet nog gaan schoonmaken. Lekker opgedroogd allemaal.

1 like

Auwwww ik heb dit eens in mijn lies gehad :cold_sweat:

Bij mij hebben ze het idd uiteindelijk ook open moeten maken… had zo in een aflevering van dr pimple popper gekund :face_vomiting:

1 like

Gebruik jij die curanol zalf gewoon tijdens de zwangerschap? In de bijsluiter van die zalf staat dat je met arts of apotheker moet overleggen…

Ik heb ook zo’n soort paarsachtig puistje gehad bij m’n lies in de buurt maar dan nog net op m’n been. Ik heb wel vaker puistjes op die plek gehad en meestal zien ze eruit alsof je ze uit kan knijpen maar is dit toch niet zo. Nou op een gegeven moment dacht ik, ik probeer het toch, en OMG dat was de beste pimple popper ervaring ever :smiley:

3 likes

Yes, ik gebruik 'm gewoon. Heb het later nog gecheckt bij mijn huisarts (toen ik er voor iets anders was) en die gaf ook aan dat ik het zonder probleem kon gebruiken.

Ik haaaat poepen als ik ongesteld ben :imp:

Hebben jullie ook altijd dat het rondom je kruis/billen heel warm is als je ongesteld bent?

9 likes

Jaa heb ik ook dan denk ik dat ik doorgelekt ben maar dan ben ik gwn aan het zweten

5 likes

Same! Gisteren was helemaal erg want ik was uit geweest, alcohol + ongesteld en dan poepen is echt :sob:

1 like

Sorry, late reactie dit. Maar dank je wel voor het delen van je ervaring! Ik heb recent een abortus gehad en zocht daarom op dat woord, er was nog niet zo veel over te vinden op dit forum. De abortuskliniek heeft mij ook een t-safe 300 aangeraden dus die heb ik nu bijna een week. Ik heb inderdaad vervelende bijwerkingen (ontzettend pijnlijke borsten en krampen, spotting) maar ben denk ik op de lange termijn wel heel blij hiermee! Geen hormonen en toch wat minder zorgen als condooms scheuren. Zijn er hier trouwens meer mensen met ervaring met een abortus?

Ik heb een zuigcurretage ondergaan. Maar was na miskraam van een ongeplande zwangerschap.

Dat lijkt me ook heftig, dank je wel voor het delen!

Wil je delen wat jouw situatie was? Of is mijn ervaring niet wat je zoekt om te delen?

Bij mij werkte de EllaOne morning after pill helaas niet. Echt pech. Die ene procent kans dat ie niet werkt, dat waren wij. Maar het is allemaal goed gegaan in de kliniek (zuigcurratage onder narcose, ontzettend lieve artsen).

1 like

Ik. Weet niet of je het erover wilt hebben of vragen hebt, maar liever via pb :blush:

1 like

Afgelopen weekend uitgeweest en had geen riem in mn broek, en door het dansen + afzakkende broek had ik een beetje roodheid/velletjes bij m’n dijen door het tegen elkaar schuren. Ik lag net lekker in bed, heb een tube voetenzalf in m’n nachtkastje en dacht ik smeer dat er wel op, als het mn hakken hydrateert zal het ook wel werken op m’n dijen. Was even vergeten dat er ook menthol in zit.

Au.

6 likes

Volgens mij werkt de morning after pil best vaak niet, het ligt eraan waar je in je cyclus zit dacht ik. Ik ben door de pil en nuvaring heen zwanger geworden en wat was ik voorzichtig, helemaal met de nuvaring. Stond echt paf! Maar ja mocht je meer vragen hebben ook liever veel pb dan.

1 like

Ik heb ook een abortus gehad dmv pillen die ik in moest brengen. Misschien tmi maar er kwam heel veel bloed uit maar verder heb ik er niks van gevoeld. Wel een halve trauma aan overgehouden (niet van de abortus maar van het ongewenst zwanger raken)

1 like

Dat heb ik ook een beetje. Qua timing heel slecht om zwanger te zijn. Was het anders gelopen, was het welkom geweest. Maar voor mezelf was dat gewoon niet de beste situatie geworden. Die situatie is nog niet verbeterd. Dus elke keer dat ik nu seks heb (met anticonceptie) ben ik bang dat ik weer zwanger ben.