Het TMI topic

Dat zijn echt de beste!

1 like

Sinds ik vegetarisch eet heb ik pas no wipes! Voorheen had ik echt last van aambeien, harde ontlasting, scheurtjes enzovoorts. Nu moet ik vaker, is het zachter en heb ik echt 1x per week een no wipe.

Ik heb vrijdag een feestje gehad (incl veel bier) en sinds zaterdagochtend zooooveel last van mijn darmen en kramp, ik voel me nu rot van binnen haha

1 like

Vanochtend zo diep in mijn vinger gesneden. Het bloed stroomde eruit en dit bleef dik een half uur door gaan. Al met al heb ik het bij de huisarts dicht laten lijmen. Man, ik kan normaal wel wat bloed hebben, maar ik werd hier echt kots misselijk van. Heb wel een mooie foto repportage gemaakt.

8 likes

Ben stiekem wel benieuwd naar je foto’s nu natuurlijk.

3 likes

Ja ik ben ook benieuwd naar de foto! haha

1 like

Ik zal even kijken hoe ik ze in een spoiler kan uploaden!

Spoiler niet openen als je niet goed tegen bloed kan:

Samenvatting

8 likes

Ah pijnlijk! En daar gaat je witte handdoek haha. Hoop dat je er niet te veel last van hebt of krijgt!

1 like

Hahaha ja. Dankje! Ik denk dat het ergste al is geweest. Ze moesten voor het lijmen de wondranden goed op elkaar krijgen, en deden dit met een pincet. Verder brand het nu alleen nog wat.

Vind het fijn dat mn huid eindelijk niet meer zon puber huidje is vol met puisten. Maar toch jammer dat ik niet meer zoveel puisten kan uitknijpen…

1 like

Woooww!!

1 like

Sterkte nog!

1 like

Ik heb nog niet kunnen kakken vandaag (het gaat toch meer op slot als ik buitenshuis ben dus wel aandrang geen kak). Weet zeker dat het straks weer gezellig tijdens de sportles komt opzetten.

Ik laat ook altijd de meest ranzigste stille killers tijdens het sporten schaam me er soms voor dat andere het zouden kunnen ruiken.

Toen ik een tijd veganistisch at, moest ik wel 3 keer per dag poepen, maar het ging vet snel en bijna altijd ‘no wipe’. Maar ik werd ook niet zo blij van zo vaak poepen eigenlijk omdat ik ergens anders dan thuis poepen niet zo fijn vindt :expressionless:

Ik liep vanavond in mijn huiskloffie (joggingbroek van mijn vriend, fleecetrui, geen ondergoed) rond toen ik ineens een waterige, dunne vloeistof langs mijn been voelde vloeien en uiteraard in paniek raakte. Ik ben altijd een beetje bang om zwanger te zijn zonder het te beseffen, dus ik dacht oprecht even dat mijn vliezen waren gebroken en ik op “I Didn’t Know I Was Pregnant” terecht zou komen. Ik heb het vocht maar bijna-huilend met mijn vinger opgevangen om eraan te ruiken en het zelfs in mijn mond te stoppen (echt, waarom), tot ik ineens besefte dat ik een uur eerder in bad was geweest en het hoogstwaarschijnlijk badwater was dat magischerwijs in een ontspannen moment naarbinnen was gekomen en er nu allemaal uitkwam. :woman_facepalming:

(Als iemand me kan bevestigen dat de badwatertheorie kan kloppen, zou ik dat erg op prijs stellen. Ik ben namelijk nog wel low key bang dat ik in mijn broek heb geplast zonder het te beseffen!!!)

36 likes

Je badwatertheorie klopt! :wink:

1 like

Ja ik heb dit ook regelmatig na het badderen!

1 like

OMG! Dat is het dus, als je uit een zwembad komt

2 likes

Ik heb net zo lekker en lang zitten schijten en ik heb echt het gevoel alsof ik 10 kilo lichter ben.

10 likes