Het TMI topic

Ik had een jaar lang géén schimmelinfecties gehad. En nu 3 maanden op een rij precies rond de 3e van de maand is het raak :rage: ik kan de oorzaak niet achterhalen… echt zo kut , het lijkt wel een ficieuze cirkel. Heb nu een soort vaginale zetpillen besteld met probiotica om de ph balans te herstellen. Hopelijk helpt het…

Zo naar :pensive: hoe kom je er vanaf elke maand? Ik heb een koperspiraal maar die heb ik al sinds een jaar en eerder nooit last van gehad, dus kan me niet voorstellen dat t daar aan ligt. Wellicht is mn hormoonhuishouding door iets anders in de war

Ik ga een nieuwe pil proberen, zit met hetzelfde probleem

Jaaaaa ik ben nu ook een week alleen thuis en het chillste is toch wel lekker scheten kunnen laten de hele tijd!

Die moet je ook niet weggooien!!! Die moet je opeten!

4 likes

Ja dit heb ik ook een hele tijd gehad. Mega vervelend is dat

Ja echt geen idee eigenlijk :cold_sweat:

Ethilestradyiol (zoiets) degostrel, nieuwe die ik heb gehad is met gestodeen. Heb ook migraine dus ik ben sowieso al niet gemaakt voor de pil hahaha

1 like

Ik moest gisteren spugen en het kwam zelfs uit mijn neus😭
Daarna ging ik een appel eten en die kwam er ook weer uit. Leek net of er appelmoes door mijn neus ging

3 likes

Nog zo’n half uur en ik kan heerlijk thuis kakken. Ik kijk er echt naar uit, want het duwt al even en het voelt als een harde clean poop. Daarnaast hebben we ook nieuw toiletpapier wat heel zacht is. :heart_eyes:

2 likes

Ik moet de laatste tijd zoveel vieze scheetjes laten. Ik vraag me af of het door mijn nieuwe pil komt ofzo? Straks maar even de ramen openzetten voor m’n vriend er is :joy:

Nah woensdagavond paar keer gespuugd maar donderdag ging het wel weer. Nu aan de diarree. Gewoon echt water😣
Ben gewoon boos op mijn lichaam. Ik heb al buikgriep gehad, waarom nog een keer😭

Hm lijkt me geen bijwerking toch? Of je moet hem innemen met veel lucht erbij.

Het is echt zo dezelfde winderigheid die ik normaal bij m’n PMS krijg en al enkele dagen ook… vandaar dat ik dacht dat het misschien iets met mijn pil (iets zwaarder dan mijn vorige) te maken had ofzo. Maar anderzijds zit ik helemaal niet in mijn stopweek. Nouja, ik wacht af en probeer het uit te zoeken!

Nope!

I feel you. Heb ook al een aantal dagen waterdunne diarree. Zit op t randje van uitdrogen en mn kontgat doet zo’n zeeeer :sob:

Ah jak heb een suikervrij dropje op, ik wéét gewoon dat mijn darmen aan de zwier gaan van de zoetstof in die rotzakken :rage: En toch steek ik er weer een in mijn muif.

En ja hoor, een uur later en ik trompetter het Wilhelmus uit mijn aars. Mijn man zit beledigt in de slaapkamer op zijn xbox omdat hij de meur niet trekt :sob: Nu is het wachten op de bruine zondvloed des doods, waarna de ellende hopelijk weer voorbij is.

30 likes

Heb een menstruatiecup. Vandaag haalde ik ‘m eruit en zat er een bloedslijmsliert aan. Dus ik wilde dat afvegen, maar er kwam geen einde aan. Ik wist niet dat DIT uit mij kwam. Moest net ook niezen en was bang dat mijn cup eruit zou komen. Heb ‘m net verschoond en dan zit ie nog niet zo diep. Vaak verplaatst ie vanzelf na een tijdje, want eruit is moeilijker dan erin.

2 likes

Toen mijn collega even lunch was gaan halen gisteren stond ik alleen in de winkel.
Heb mij een partij staan ruften toen hij weg was. Buikpijn was wel ineens verdwenen. :sunglasses:

1 like

Denk dat ze toen al wel naar buiten was gegaan :stuck_out_tongue: hoe ging het @voortaan?

1 like