Het TMI topic

Bij mij gaat schimmelinfectie altijd weg na ongesteld zijn hahaha sterkte!

Vinden jullie ook niet het chillst aan alleen wonen/eten dat je scheten kunt laten terwijl je eet? Of middenin de maaltijd uitgebreid naar de wc als je wil?
Zoooo kut als je bij iemand thuis zit of uit eten bent en je moet gewoon ff wat lucht kwijt!

31 likes

Vrij uit scheten kunnen laten is ook één van de redenen waarom ik met de auto naar mijn werk ga ipv het OV.
Ben je eindelijk klaar op kantoor na een dag lang alles inhouden, kan je tenminste losgaan in de auto. :joy:

Net twee scheerongelukjes; eerst snij ik in mijn schaamlip en vervolgens (ik weet nog niet hoe) trek ik het scheermes over de nagel van mijn pink. Au. :cry:

2 likes

Ik ben echt bizar jaloers als ik dit lees, ik kan alleen op de wc en heeel soms als ik net wakker ben en echt geen fut om naar de wc te lopen. Ik heb echt geen flauw idee waarom, want ik heb verder echt totaal geen problemen met bijv. poepen op openbare wc’s of op vakantie enzo.

Ik trok net een ingegroeid haartje uit mijn dijbeen. Achter een miniscuul zwart puntje schuilde een krul van 2 cm!!! :ok_woman:

11 likes

Er zat een hard snotje te kriebelen in mijn neus, dus ik pulk hem eruit. Blijkt het een mega lang hard snotje te zijn!! Het was echt een heerlijk gevoel toen ik het eruit haalde. Het is ook helemaal droog en hard en ik wil hem eigenlijk niet weggooien. :frowning_face:

23 likes

Ik had een jaar lang géén schimmelinfecties gehad. En nu 3 maanden op een rij precies rond de 3e van de maand is het raak :rage: ik kan de oorzaak niet achterhalen
 echt zo kut , het lijkt wel een ficieuze cirkel. Heb nu een soort vaginale zetpillen besteld met probiotica om de ph balans te herstellen. Hopelijk helpt het

Zo naar :pensive: hoe kom je er vanaf elke maand? Ik heb een koperspiraal maar die heb ik al sinds een jaar en eerder nooit last van gehad, dus kan me niet voorstellen dat t daar aan ligt. Wellicht is mn hormoonhuishouding door iets anders in de war

Ik ga een nieuwe pil proberen, zit met hetzelfde probleem

Jaaaaa ik ben nu ook een week alleen thuis en het chillste is toch wel lekker scheten kunnen laten de hele tijd!

Die moet je ook niet weggooien!!! Die moet je opeten!

4 likes

Ja dit heb ik ook een hele tijd gehad. Mega vervelend is dat

Ja echt geen idee eigenlijk :cold_sweat:

Ethilestradyiol (zoiets) degostrel, nieuwe die ik heb gehad is met gestodeen. Heb ook migraine dus ik ben sowieso al niet gemaakt voor de pil hahaha

1 like

Ik moest gisteren spugen en het kwam zelfs uit mijn neus😭
Daarna ging ik een appel eten en die kwam er ook weer uit. Leek net of er appelmoes door mijn neus ging

3 likes

Nog zo’n half uur en ik kan heerlijk thuis kakken. Ik kijk er echt naar uit, want het duwt al even en het voelt als een harde clean poop. Daarnaast hebben we ook nieuw toiletpapier wat heel zacht is. :heart_eyes:

2 likes

Ik moet de laatste tijd zoveel vieze scheetjes laten. Ik vraag me af of het door mijn nieuwe pil komt ofzo? Straks maar even de ramen openzetten voor m’n vriend er is :joy:

Nah woensdagavond paar keer gespuugd maar donderdag ging het wel weer. Nu aan de diarree. Gewoon echt water😣
Ben gewoon boos op mijn lichaam. Ik heb al buikgriep gehad, waarom nog een keer😭

Hm lijkt me geen bijwerking toch? Of je moet hem innemen met veel lucht erbij.

Het is echt zo dezelfde winderigheid die ik normaal bij m’n PMS krijg en al enkele dagen ook
 vandaar dat ik dacht dat het misschien iets met mijn pil (iets zwaarder dan mijn vorige) te maken had ofzo. Maar anderzijds zit ik helemaal niet in mijn stopweek. Nouja, ik wacht af en probeer het uit te zoeken!

Nope!