die dude is zoooo weird
Ik moest hier aan denken, want het was heel lekker en dus een aanrader
Je kan ook zonder reservering komen maar dan moet je gewoon even wachten tot een tafeltje vrij is.
En bij de andere vestiging kun je ook aan de bar eten zonder reservering als dat voor jouw gezelschap past.
Ik ben geweest en had hetzelfde ”taartje” maar met de ceremonial matcha. Smakelijk, maar het zitten is daar nog niet ontspannend. Die man wil heel gastvrij overkomen maar de stress giert door z’n aderen. En de krukjes waar je op zit, zijn oncomfortabel. Tafeltjes staan wankel op die ongelijke vloer.
Ja voor mijn gevoel gaan ze een beetje ten onder aan hun eigen succes. Er staan bijna altijd wel mensen voor de deur. Daardoor heb ik ook niet echt rustig gezeten want je ziet dat er mensen buiten in de kou wachten. Ik had ze allebei geprobeerd en ze waren allebei heerlijk de canule en de wagashi. Ik ga zelf denk ik niet snel terug omdat de hype nu zo groot is.
Toen ik er was stonden er niet veel mensen te wachten. Op zich stroomt het ook wel goed door, maar dat heeft met die oncomfortabele zitjes te maken denk ik. Je blijft niet lekker hangen (ik iig niet). Slim wel. Fast matcha. Maar ook een grote paradox.
(Ik snap trouwens wel dat het juist japansig is ingericht, but still😬)
Wat is een handige plek om de auto te parkeren in/rondom Utrecht? Bij voorkeur ergens waar ik gemakkelijk OV (of beter zelfs, een ov fiets) kan pakken richting het Domplein. Ik zou moeten parkeren op een zondag, ik wil best parkeerkosten betalen maar niet de hoofdprijs als het kan.
Edit: ik denk nu aan een station vlakbij de a2, Leidsche Reijn of Vleuten, weet iemand of daar voldoende plek is doorgaans op zondag? Of is een andere plek beter?
Ik heb laatst (gratis) geparkeerd bij station Utrecht Lunetten en toen de trein naar Utrecht CS genomen.
P+R Utrecht pak ik altijd, zit naast de IKEA en je bent er met OV echt in no time. Kostte de vorige keer €5 totaal
op zondag zijn er ook nog wijken gratis, zoals lombok, oog in al (denkende vanaf jouw route vanaf de a2 amsterdam) en dan loop je in 20-30 min naar Domplein. Of pak je electrische deelfiets, die groene.
Je kan op ook parkeren op de Maliebaan. Als je daar beetje gunstig (want het is lange straat dus zover mogelijk richting Moreelsepark) ben je ook zo op het Domplein. En is op zondag gratis en eigenlijk altijd wel plek.
Pijlsweerd ook, en best veel wijken waar je op zondag gratis parkeert. Idd binnen 20 min lopen ben je er al.
@death_by_sexy je moet op de site v d gemeente op de plattegrond kijken welke straten/wijken op zondag gratis zijn.
Iemand nog recentelijk z’n sleutels laten kopiëren waar het niet tegen de 10 euro per sleutel is? Wil niet weer 60 euro kwijt zijn (want het staat natuurlijk nergens geschreven). Liefst richting Kanaleneiland/Hoograven.
Dank allemaal!!
Je kan een plek online reserveren in Hoog Catharijne parkeergarage, ff Googlen. Das stukken goedkoper dan een kaartje!
Weet iemand toevallig of er dit voorjaar leuke rommelmarkten zijn om naartoe te gaan of een plek te huren?
Wat is een goede brillenzaak waar ze echt verstand hebben van een hoge min-sterkte (dus geen Ace & Tate ofzo), maar waar de brillen niet teringduur zijn?
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Utrecht, als iemand iets weet rond de 1000-1100 kale huur. Ik hou de verhuursites als rebo, vesteda, mvgm etc en middenhuur projecten goed in de gaten maar t is lastig ertussen te komen
Waar in Utrecht vind ik prints voor aan de muur? Puha Shop ken ik, maar verder heb ik geen idee.
Bij Catch op Oudkerkhof
ik heb laatst bij napata gegeten, een soedanees restaurant ergens op een industrieterrein (ben niet echt bekend in utrecht). en het was zoooo lekker ik denk er elke dag aan terug. heerlijke vega(n) opties ook dus echt een aanrader. vond het alleen wel koud binnen hahha