Het Utrechttopic

Wat een geweldige tip! Kende ik niet! Thanks!

2 likes

Catharijne P5.

Ik pas er gisteravond een artikel over: Utrechtse binnenstad vandaag moeilijk bereikbaar door Singelloop

Onderin dat artikel staat deze link: Lindahls Singelloop Utrecht 2024

1 like

Ah ja, ik weet wat de opties zijn, maar was benieuwd naar de actuele stand van zaken. Catharijne is idd voor de Singelloop het handigst, maar niet voor mij. Thanks voor het meedenken!
Ik ga gewoon naar Vaartsche Rijn, komt vast goed. Of anders ergens bij Rotsoord op straat.

2 likes

Bilthoven!

2 likes

Je kunt er nu wel weer tussendoor

1 like

Ik wil weer een keer chique uit eten, iemand nog tips? Iets waar het vegetarische menu ook goed is. Ik ben al bij Hemel & Aarde, Le Jardin en Pand33 geweest. Ik sta voor Maeve op de wachtlijst maar daar heb ik weinig vertrouwen in, dus ik wil een back-up.

Ik had een vegan menu bij de Watertoren en daar was ik echt positief verrast over!

5 likes

Heimat! Of als je wat informeler wil Rosie of Saar

1 like

Ah leuk.

En @Dazed zitten allebei ook al vol, ben een beetje laat ermee blijkbaar maar wist pas dit weekend dat over vier weken de kinderen uit logeren zijn :grimacing: maar ik zet mezelf gewoon overal op de wachtlijst, wie weet.

2 likes

De groene sterren zijn echt net uitgedeeld
Heron, Maeve, hemel en aarde en heimat hebben er volgens mij 1 gekregen

2 likes

Dat was ook de inspiratie inderdaad haha, maar ben alsnog benieuwd naar persoonlijke ervaringen hier (vooral omdat alles al volgeboekt is voor de specifieke datum die ik kan).

1 like

Ah jammer! Nomono vind ik ook een aanrader, ook wat informeler maar heel lekker en bijzonder eten. Of de Klub misschien? Ben ik zelf nog niet geweest maar hoor ik veel mensen enthousiast over

1 like

Oh Nomono ziet er leuk uit maar wel net ff te casual voor wat ik wil. Ik woon er vlakbij dus ik zet hem wel op mijn lijstje voor een andere keer.

3 likes

Kom ik weer maar ik was echt fan van Jus & Pepper! Vaak ook nog voldoende plek

Ik weet niet of het voldoet aan je eisen maar echt een aanrader :blush:

2 likes

Ja de klub is ook zeker een aanrader wat mij betreft!

1 like

Stadsjochies en fine dining maar dan vegan bij Kasvio!

3 likes

Amicus, Jus en Pepper of Terroir
Concours of 273 kwam net nog in me op

2 likes

Deze twee zijn inderdaad ook dikke aanraders! En Fico en Watertoren (zelfde eigenaar)

3 likes

Super, bedankt voor alle tips!

1 like

Wel laten weten wat het wordt!

5 likes