Het Utrechttopic

Hier ook goede ervaringen met Lens. Ik ben er nog jaren gebleven toen ik al niet meer in Utrecht woonde.

2 likes

Ik fietste net langs smakkelaarsveld en volgens mij gaan ze daar zo illegaal raven haha, zag eruit als een anarchistische boel

1 like

Ja klopt :blush: Het is een soort rave en protest in één, ik kan me er wel in vinden:

2 likes

teds is beetje vettig/amerikaanse stijl, 30ml wat lichter ofzo

1 like

De dreadlocks vlogen je letterlijk om de oren vandaag. Wel leuk! Was niet illegaal geloof ik

2 likes

Ik vond het er heel schattig uit zien

1 like

Weet iemand een fijne kleermaker om gordijnen in te korten?

Ik vind Sushi San, tussen Zeist en Bosch & Duin, echt een topper

1 like

Wat zijn leuke ontbijtplekjes in/rond de binnenstad? (Geen vettige voorstellen zoals Teds brunch, liefst)

Keek, the village al is dat meer voor koffie, landgoedkeuken

2 likes

Café Elize bij Mariaplaats, Talud 9, De Ontdekking en Lucas

2 likes

OkĂ© ik ga over twee weken op woensdag m’n verjaardag vieren met 3 vriendinnen en ik wil uit eten. Wel een beetje vroeg want ik moet de volgende dag weer om 5:30 m’n bed uit.
Wilde graag naar Rosie maar dat zit vol. Toen dacht ik Grand Bar Marie maar dat schijnt echt heeeeel duur te zijn.
Wat is er nog meer nieuw, beetje hip en lekker eten?

1 like

Ik heb tijdje geleden bij GBM gegeten en was daar ongeveer €130,- per persoon kwijt. Wat is een beetje je budget?

2 likes

O ja dat vind ik wel aan de prijs. 70 euro ofzo?

Kaffeetaria (2 vestigingen) :slight_smile:

3 likes

Stadsjochies?

6 likes

Ik vind Carmel Market altijd erg lekker en :sparkles: hip :sparkles: :grin:

2 likes
  • San Siro
  • Zag van de week ook een nieuw tentje: bistrotot2024
  • C’est ca
  • Vis & Meer
3 likes

Ja haat dat woord hip echt maar ik bedoel niet kaliber Ubica of Orloff ofzo.
Carmel vind ik echt top maar dat heb ik mijn vorige verjaardag al gedaan.

2 likes

Cafe Carel? Moet je wel van de kaart houden. Of Lucy Lou? Moet je ook wel voor in de stemming zijn. En anders misschien iets buiten het centrum, LE:EN? Of ergens op de Voorstraat? Waar heb je zin in? Ik vind het ook wel lekker een avondje bij Anan, al is het niet super sfeervol daar.

1 like