Hier ook goede ervaringen met Lens. Ik ben er nog jaren gebleven toen ik al niet meer in Utrecht woonde.
Ik fietste net langs smakkelaarsveld en volgens mij gaan ze daar zo illegaal raven haha, zag eruit als een anarchistische boel
Ja klopt Het is een soort rave en protest in één, ik kan me er wel in vinden:
teds is beetje vettig/amerikaanse stijl, 30ml wat lichter ofzo
De dreadlocks vlogen je letterlijk om de oren vandaag. Wel leuk! Was niet illegaal geloof ik
Ik vond het er heel schattig uit zien
Weet iemand een fijne kleermaker om gordijnen in te korten?
Ik vind Sushi San, tussen Zeist en Bosch & Duin, echt een topper
Wat zijn leuke ontbijtplekjes in/rond de binnenstad? (Geen vettige voorstellen zoals Teds brunch, liefst)
Keek, the village al is dat meer voor koffie, landgoedkeuken
Café Elize bij Mariaplaats, Talud 9, De Ontdekking en Lucas
OkĂ© ik ga over twee weken op woensdag mân verjaardag vieren met 3 vriendinnen en ik wil uit eten. Wel een beetje vroeg want ik moet de volgende dag weer om 5:30 mân bed uit.
Wilde graag naar Rosie maar dat zit vol. Toen dacht ik Grand Bar Marie maar dat schijnt echt heeeeel duur te zijn.
Wat is er nog meer nieuw, beetje hip en lekker eten?
Ik heb tijdje geleden bij GBM gegeten en was daar ongeveer âŹ130,- per persoon kwijt. Wat is een beetje je budget?
O ja dat vind ik wel aan de prijs. 70 euro ofzo?
Kaffeetaria (2 vestigingen)
Stadsjochies?
Ik vind Carmel Market altijd erg lekker en hip
- San Siro
- Zag van de week ook een nieuw tentje: bistrotot2024
- Câest ca
- Vis & Meer
Ja haat dat woord hip echt maar ik bedoel niet kaliber Ubica of Orloff ofzo.
Carmel vind ik echt top maar dat heb ik mijn vorige verjaardag al gedaan.
Cafe Carel? Moet je wel van de kaart houden. Of Lucy Lou? Moet je ook wel voor in de stemming zijn. En anders misschien iets buiten het centrum, LE:EN? Of ergens op de Voorstraat? Waar heb je zin in? Ik vind het ook wel lekker een avondje bij Anan, al is het niet super sfeervol daar.