Het Utrechttopic

Ik heb goede ervaringen met Lens aan het Oudkerkhof

3 likes

Ik ben benieuwd of ik ook zo’n halve sollicitatie moet gaan doen als ik erdoor kom, haha. Bij project 1 hoefde dat niet, zelfs geen motivatie.

Ik denk dat we op hetzelfde project gereageerd hebben dan maar misschien wel via een andere woningcorporatie. Ik via Woonin, maar Portaal biedt ook woningen aan. Woonin gaf in ieder geval aan 11 mei meer te laten weten en geschikte mensen dan uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Geen idee wat Portaal doet want daar kwam ik dus niet door heen. Ik sta trouwens helemaal niet hoog. Dus was een beetje verbaasd door de uitnodiging maar ze vonden motivatie heel belangrijk en waren 27 woningen in 1 keer.

1 like

Ik heb inderdaad via Portaal gereageerd. Iets met centrum in het adres toevallig? Ik weet trouwens niet exact wanneer portaal wat laat weten, maar ik kon mijn motivatie tm 30 april indienen.
Vorige project was het project Tango trouwens bij mij.

2 likes

Ja gaat om hetzelfde project dan. Alleen andere straten.

1 like

Wie weet waar je echt lekker en gezellig sushi kan eten?

1 like

Lekkerste sushi van Uut vind ik bij Kyushu Sushi in de Voorstraat. Is wel echt een klein tentje van binnen.

4 likes

Shizen in Vianen is wel lekkere AYCE maar haalt t natuurlijk niet bij red sun of a fusion kwaliteit

2 likes

Zin in sushi nu🙋🏼‍♀️

3 likes

MiLi op de Biltstraat is leuk, wel wat traag maar lekkere sushi

1 like

Ixi aan de Veilinghavenkade!

1 like

Even random tip want je kunt er niet zitten, maar Sushi Vibes aan Haroekoeplein is ook heel lekker en betaalbaar. Maar je kunt dus alleen afhalen of bestellen.

3 likes

Die toko verpest echt mijn uitzicht. Wat een ongezellig licht komt daar vanaf.
(Maar de reviews zijn idd goed)

1 like

Deze wilde ik ook tippen idd!

4 likes

Wij hebben voor twee nachtjes een hotel geboekt in Utrecht rondom onze bruiloft. Alleen komen we er nu achter dat het hotel geen ontbijt serveert :weary:
Wat zijn de lekkerste ontbijtplekjes waar je ontbijt kan bestellen op zaterdag & zondag?

1 like

Wil je het laten bezorgen bij het hotel bedoel je? Dan TEDs of 30ml!

1 like

Ja het liefst wel! De ene ochtend zijn we ons aan het klaarmaken voor de dag en de andere ochtend zijn we brak. Bestellen lijkt me wel het handigst haha. Dank voor de tips!

1 like

Japans in het algemeen: Kakunosuke! Hurrrrrlak

4 likes

Thanks voor alle tips!

1 like

Yes of Shokudo als je curries, don of onigiri wil eten, echt heel lekker ook.

2 likes