Taplokaal gist is heel leuk en verrassend culinair! Ze hebben daar een chefs menu met bijpassende bieren eventueel. Wel beetje biercafé vibe dus weet niet of je daar van houdt. Of misschien restaurant Badhuis? Zelf niet gegeten maar ziet er wel mooi uit
Ik hoorde laatst dat Rosie volgeboekt zit maar nog wel regelmatig afmeldingen krijgt. Misschien de moeite om te bellen om te kijken of ze een soort reservelijst oid hebben?
Je kan er wel voor minder eten. Gewoon de kaart checken. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. Heb er laatst met een vriendin gegeten en we waren 60 eu de neus kwijt (incl paar alcoholische drankjes). Maar t was niet heel bijzonder en voor een feestelijke gelegenheid zou ik iets anders kiezen.
Ik ga vrijdag bij Broei eten. Volledig plantaardig restaurant en het ziet er niet heel sfeervol uit op foto’s, maar de gerechten klinken wel lekker. Iemand ervaring?
Broei is best lekker. Ook prima sfeervol.
Oh ik vind het daar altijd wel gezellig en sfeervol. Ze hebben heel vaak een wisselende kaart, meestal is het erg lekker. Enkele keer heb ik gehad dat het tegenviel maar dat was echt uitzondering.
Ik vind het er prima gezellig, kan wel heeeeeel langzaam zijn. Maar lekker en betaalbaar!
Is m’n lievelings! Zit er heel vaak en vind het er heel gezellig.
Broei was echt heel lekker! En ook gezellig. Was nu met een vriendin, maar ga mn man er ook een keer heen slepen.
Toch hier geweest zo lekker de kaisen don
Yessss!
Het filiaal aan de gracht waar vroeger een H&M in zat, is nu een TK Maxx, maar wat een pauperfiliaal zeg, Echt niks leuks, zoals veel woonaccessoires.
Klopt echt de minst leuke van alle tk maxes die ik ken
Ik had liever gezien dat ze die winkel gewoon openende in de oude vestiging van de Hudson Bay o.i.d. Dan kon die groter zijn en ik vind de oude gracht meer geschikt voor winkels zoals COS etc (waarom ben je weg ).
Geen idee of iemand interesse heeft in vintage meubels & meuk & accessoires? In de kelder van Green Up in de oude bieb is sale omdat ze stoppen. (Besef het dat dit random is, maar wilde het even delen).
Oh echt zo’n teleurstelling ja? Ik wou er nog eens eerdaags heen maar kan dat dan wel skippen. Amsterdam vind ook elke keer zo’n rommel alsof het een veredelde Primark is.
@MevrWillem accessories altijd! Dank voor de tip
Green Up wordt een literatuurmuseum, las ik. Stopt al op 11 juni.
Ik had gelezen dat ze tot eind 2023 mochten blijven. Stond wel op hun instagram zat ze een nieuwe huurder voor beneden zochten. Dus misschien alleen die huurder die er nu al mee stopt?
O! Zou kunnen, ja. Ik kom alleen beneden in die winkel en daar hangen overal bordjes. Maar misschien de rest van de winkel niet.
Wij gaan aanstaande zondag naar een cabaretvoorstelling in DeFabrique in Utrecht, maar willen voor die tijd nog even ergens wat eten. Niet mega luxe maar ook geen snackbar. Hebben jullie tips voor restaurants daar enigszins in de buurt? Heb al even gekeken op Google Maps maar de opties die ik vind zijn afhaal/bezorgrestaurants, een Chinees, een snackbar of restaurants met een klein menu en mega prijzen (Zuiver, Key West). Gewoon een gezellig terras met goed eten tegen een normale prijs of sushi, tapas, streetfood. In die richting. Anders komen we weer uit bij Loetje ben ik bang, haha.