Het Utrechttopic

Heeft iemand ervaring met Vintage Tapasbar in de drieharingstraat? Of een andere leuke tapastent in het centrum?

1 like

Vintage ben ik nooit geweest maar ik heb zelf Sevilla heel hoog op mn lijstje staan om eens naar toe te gaan, goede dingen over gehoord en kaart ziet er ook goed uit. Ik wou er laatst heen maar toen zaten ze vol dus misschien wel nodig om te reserveren

1 like

Ik ben er wel eens geweest. Het eten is ok/prima, maar het is op drukke dagen wel echt een kabaal binnen

Tante Lien in Maarssen heeft lekker Indonesisch (ik haal er altijd af maar ze hebben ook gewoon een restaurantgedeelte), Oli Mazi op de Amsterdamsestraatweg (Griek) ben ik zelf nooit geweest maar schijnt goed te zijn. Of misschien The Colour Kitchen?

Of DB’s, Peuzel (bij De Nijverheid) of Warmoes, alledrie wat alternatievere plekken waar je relaxt buiten kan zitten en lekker kan eten. Bij DB’s alleen donderdag tm zondag uit mn hoofd (en volledig vegan), bij de Nijverheid vrijdag tm zondag dacht ik en Warmoes volgensmij de hele week.

Edit: lees nu dat je op zondag gaat dus dat hele verhaal over die dagen had niet gehoeven hahaha

2 likes

Top dit, thanks! :blush:

1 like

In de omgeving van de Fabrique is gewoon bijna niets. Zou toch gewoon eerst naar het centrum gaan en daarna door naar Maarssen.

2 likes

Ik heb dezelfde ervaring als @Krekel. Prima eten, niet heel bijzonder en slechte akoestiek. Je kan bij andere restaurants lekkerder zitten.

2 likes

Ik ga Sevilla proberen! Bedankt voor de tip en jullie reacties :grin:

1 like

Ik vind de TK Maxx in de binnenstad van Rotterdam nog steeds het fijnst.

1 like

Ik wil even een shoutout geven naar een koffietentje dat ik laatst heb ontdekt, Ddadi bij Oudenoord/Westerdijk. Die eigenaar is zo’n lieve man :pleading_face: en ze hebben mega veel lekkere gebak, heel veel verschillende soorten brownies :drooling_face:

12 likes

Jaaaa dit tentje intrigeert me! Im ben altijd alleen als ik er voorbij fiets dus ik fiets meestal snel door naar huis maar ik ga er toch eens lekker zitten binnenkort!

1 like

Ik was gisterenavond bij Bar Basta in het centrum en t was echt zo leuk!! Goede service, lekkere wijn, goed Italiaans eten. Het concept is kleine hapjes om te delen (hoeft niet), eten was er snel, leuke bediening. Ik ga nog een keer terug :smile::smile:

5 likes

ja inderdaad altijd als ik daar koffie ga halen is het er zo lief

5 likes

Zijn er hier mensen die het leuk vinden om is gezellig en spontaan een drankje te doen?

In de afgelopen tijd zijn veel van mijn sociale contacten vertrokken uit de stad. Ik mis daardoor mensen om spontaan mee af te spreken dus ik dacht wie weet zijn er mensen die iets soortgelijks zoeken.

15 likes

Ja, zeker leuk!

6 likes

Lijkt mij ook leuk!

6 likes

Mij ook!

5 likes

Yes!

6 likes

Ja wat leuk :dancingbanana:

6 likes

Wat is praktisch, even een groep aanmaken voor de mensen die willen? of hier een moment prikken?

5 likes