Het Utrechttopic

Een vriendin van me heeft uitzicht op het Moreelsepark, zal ik vragen of we daar mogen meeten?

2 likes

Mij ook!

1 like

Ik denk een groep aanmaken, eerder was er ooit een whatsapp groep maar die is uitgestorven geloof ik. Hier openbaar zou ik niet zo snel doen, want iedere gekkie kan hier meelezen en dan komen koekeloeren.

2 likes

Er zijn tegenwoordig zelfs furrymeetings.

1 like

Ja zat ik ook te denken! En dan via daar een poll erin gooien met data. Zullen we dan ons nummer naar jou pb’en?

1 like

Ik zag laatst buiten een comic con echt tyfusveel furries met elkaar verzamelen onder het bollendak en vervolgens naar buiten lopen.

1 like

He jammer daar gaat mijn plan.

1 like

Weet iemand bij welke restaurants je met de boot kunt afhalen? Ik ga binnenkort met familie varen en we willen op de boot eten

Lijkt me leuk!

5 likes

Muzieklokaal misschien?

Lijkt mij ook leuk!

2 likes

Ja goed idee, als iedereen die het leuk vind in een pb met daarin een telefoonnummer naar mij stuurt dan maak ik een groepsapp aan, ga dat morgen doen

11 likes

Ik heb wel eens warme chocolademelk gehaald bij Tijm aan de Donkere Gaard, misschien kun je er ook wel afhalen. Je kunt er sowieso bestellen in ieder geval!

Voor lunch of taart/koffie: de keuken van keek aan de Oudegracht. Daar kan je stoppen aan de werf

1 like

Ik kom binnenkort in Utrecht wonen dus sluit graag aan :smile:

2 likes

Count me in! Lijkt me leuk :smiley:

3 likes

lijk me leuk!

3 likes

Broei! Aan de Westerkade kan je bij meerder plekjes halen iig. En even rustig aanmeren.

Gezellig! Heb dm gestuurd

2 likes

Je kunt bij de brug bij het nijntje pleintje vaak ook poffertjes halen en die zakken dan zo in een mandje naar je toe! Heel leuk. Niet pinnen, wel overmaken

13 likes