Ik heb iedereen toegevoegd aan de groep, laat het vooral weten als je nog graag lid wil worden!
Ik ben vooral bang dat ik jullie eigenlijk allemaal al ken maar uit het oog ben verloren haha
Ja, leuk! Al woon ik niet in Utrecht stad, maar er wel een km of 10 vandaan. Heb je een dm gestuurd trouwens!
Ja leuk!
Ja als iedereen gewoon z’n oude forumnaam nog gebruikte zou het zooveeeeel makkelijker zijn
Ah, dat geeft toch niet? Als je het leuk vind, zeker aansluiten! Ik ken zelf nog niemand ‘fysiek’ en er zijn er vast meer die dat hebben
Ja leuk idee!
hee , kent iemand een goede kapper die haar verft met henna?
Ik vind Utrecht vrij tegenvallen op dit gebied. Ga wel eens naar Stathe wat best aardig is, maar op drukke avonden ook te klein. Back & Fourth idem.
De nar is helemaal hot and happening naar mijn idee (zelf nog niet geweest). And bodytalk (gay bar) is ook leuk dansen met redelijk gemengde leeftijden. En Ekko heeft idd ook leuke avonden!
Was als je zin hebt in techno! Wel redelijk ver buiten het centrum dus als je het niks vindt kun je niet zomaar ergens anders heen, dat is wel een nadeel.
Ik hoor altijd goede verhalen over de Nar! Maar weet niet precies welke leeftijdcategorie. Ook wel een stukje buiten het centrum.
Ja what’s up with de Nar? Opeens gaat iedereen daar heen. Ik vind de Bodytalk ook wel steeds jonger worden btw. Als in: eerstejaars studenten.
Altijd als ik in de bodytalk ben is de mix aan leeftijden ongeveer 98% 18-jarigen en ik (31) als bejaarde ertussen die de kids wel even komt laten zien wie Sjanna Pal kent
Wat @FredPaillet zegt dus.
Niet dat ik me er door laat weerhouden overigens hoor, maar als dertiger val je wel een beetje uit de toon
Oh hahah de laatste keer dat ik er was waren er ook wel echt 40+’ers! Maar misschien was dat dan toeval
Nar inderdaad of de nijverheid
Teatro misschien?
Stathe, b&f, ekko, was zijn al genoemd maar zooo wisselend per avond
Een paar vriendinnen van me vinden de avonden bij karma kebab altijd leuk
Morgen kan je hier een kijkje nemen: Midzomer festival - 4 juni 2023 - Makers van Merwede
Ja eens met NAR! Hele leuke plek, wel vrij klein. Ekko heeft inderdaad ook een leuke agenda tegenwoordig.
En vorige zomers was er op zondag altijd een feestje bij Soia in het geval van mooi weer! Ik weet niet of dat er dit jaar weer is
Welke kringloop in Utrecht heeft veel kleding en is op maandagen open? Ik wil ik twee cheap ass spijkerbroeken kopen om af te knippen.
De Waarde op Croeselaan.
Wow ik heb echt nog nooit van de Nar gehoord haha, ben nu wel benieuwd!
Ik vind het ook wel lastig iets leuks te vinden. Zo vaak ga ik ook niet meer uit maar Stathe verder dan laatste tijd het meeste geweest of de Hofman. En ik vond singlefeestje in tivoli altijd wel leuk, maar dat is dan helaas weer gestopt. En zer00s heroes vind ik qua muziek ook wel leuk maar de laatste keer dat ik daar was leek het of we alleen maar tussen de 20-jarigen stonden ineens
30 something in de helling vind ik ook wel een leuk feestje trouwens! maar is geloof ik pas weer ergens in het najaar.
Qua dingen eerder op de avond vond ik borrel030 ook nog wel leuk op zich en laatst organiseerde back and fourth ook zoiets (vroeg naar de kroeg), maar die muziek was zoooo kut haha. Daar zijn we toen maar eerder weggegaan omdat niemand er iets aan vond