En @Rasmus super, dank voor jullie snelle reactie!
Iemand toevallig ervaring met het stomen van een trouwjurk bij een stomerij in Utrecht of omgeving?
Kwiek Klien op de Damstraat. Dat is echt de beste stomerij die ik tot nu toe heb gevonden.
Waar is het eten lekkerder: bij gys of bij broei?
Broei!
Broei, maar ik vind het allebei mwah. Maar misschien is het niet echt mijn soort eten ofzo.
Met de beste naam ![]()
Ik vind ook broei. Ik vond gys echt teleurstellen en broei juist heel verrassend lekker.
Ik ben juist bij broei al vaker teleurgesteld, en bij Gijs ook wel maar minder. Ook wel paar keer positief verrast. Maar ze zijn beide dus niet heel consistent eerlijk gezegd.
Toevallig vanavond bij Broei gegeten en ik vond het echt heel lekker. Ze hebben goede gerechten op de kaart staan nu
beide niet zo (sorry)
Precies dit
Broei vind ik wel iets beter. Ik ging vroeger eigenlijk alleen naar Gys als ik snel met iemand even een hap wilde eten en die persoon vega(n) was. Vond het eten nooit echt beoeiend.
Inderdaad, allebei niet lekker.
Haha, hebben de critici dan een betere vega tip in Utrecht centrum?
Klein stukje uit centrum:
Voor lunch en snacks Life’s a peach (is vegan). Diner weet ik even niet zo goed (ben geen vega).
Vegitalian is altijd goed. Krishna Vila voor Indiaas, ziet er ongezellig uit maar het eten is waanzinnig goed en betaalbaar. Voor echt iets speciaals Kasvio en Stadsjochies, maar zijn beide niet in het centrum.
Syr is ook top, wel prijzig. Ook de stadsjochies is erg leuk en lekker. Anan voor betaalbaar Vietnamees eten.
Voor lunch Rabarber. Heel origineel en super lekker en goedkoop.