Het Utrechttopic

Ik had net zo’n lekkere smoothie wauw

7 likes

Weet iemand of er naast Belicio Cheats nog vergelijkbare winkels zijn in Utrecht met brownies / koekjes / etc?

Wat is een beetje een leuk restaurant waar je ook nog kans maakt om voor aanstaande zaterdag te kunnen reserveren? :sweat_smile: Man en ik hebben voor het eerst sinds de baby er is een echte date. We zoeken iets wat een beetje leuk is voor vegetariërs en waar je niet binnen anderhalf uur weer buiten staat.

Edit: ik zie nu alle tips hierboven haha, had op de een of andere manier in mijn hoofd dat dat om lunch ging. Ga die allemaal even checken voor zover ik ze niet al ken. Mocht iemand nog aanvullingen hebben dan zijn ze welkom :smile:

2 likes

Ja en nee. Ik wil inderdaad niet zo’n tourist-trap, ik heb van meerdere mensen gehoord dat Belicio niet zo geweldig is. Zowel qua smaak als qua service.
Wat ik zoek is vooral goede brownies / blondies / repen of koeken. Dus een beetje Amerikaans qua aanbod, en ‘gewoon goed’. Beetje zoals Koekela in Rotterdam.

Bond en Smolders is nieuw voor mij maar ziet er wel heel goed uit! Denk dat ik die ga checken. Dank voor de tip!

Waarschijnlijk morgenochtend, hangt even van mijn gezelschap af. Anders mogelijk donderdag.
Jouw tips klinken ook heel fijn, vooral die Marokkaanse bakkerij! Thanks. :blue_heart:

1 like

De stadsjochies! Is in een kas! Ze verbouwen een groot deel van hun ingrediënten zelf, ook goed vega of vegan eten (wel vantevoren aangeven). weet alleen niet of er nog plek is :blush:

5 likes

hele random vraag maar weet iemand wat je kan met spaarpunten van de rode winkel?
ik zie net (krijg na een maand mn digitale kassabon binnen) dat ik er heel veel heb maar kan niet meer info vinden dan ‘‘je spaart 5% van je aankoopbedrag’’

1 like

Nog meer mensen die vandaag naar de Leuke festival gaan?

Yes! Ik was er! Hoe vond je het?

2 likes

Echt dag van mijn leven gehad, kan er nog helemaal van nagenieten. En jij?

1 like

Het was heerlijk! Vind de locatie altijd leuk daar! Maar de sfeer was ook goed en de muziek was leuk! Ben ook nog aan het nagenieten. Ga je nog naar meer festivals in Utrecht?

2 likes

Ja ik vind de Leuke ook wel een van de leukere (:smiling_face_with_tear:) festivals. Heb nog op de planning in UU: Orbit, in ‘t zand (Soia) en een feestje bij beton T. En jij?

Orbit twijfel ik nog over, maar vind fort vechten wel een leuke locatie! Ik ga sowieso naar Lief en heel misschien smeerboel nog.

1 like

Ik ben ook bij Orbit!!

1 like

Meid, meeten!!

2 likes

Hij denkt ook dat de Oudegracht tegenwoordig rond is. Uhm.

2 likes

Maar eerlijk, wie van ons hier is een daadwerkelijke Utrechter?

Ik ben hier geboren en getogen maar ik ben ook geen echte want m’n ouders komen hier niet vandaan en ik praat ook niet met een Utregs accent.

1 like

Maag ik woa vroage: Ben je alleen echt als je fam er al generaties woont?

2 likes

Ja vind ik wel. Als je ouders hier zijn blijven hangen als studenten ben je eigenlijk zelf ook import.

Net als alle studenten die hier zijn blijven hangen en nu kinderen hier krijgen, die kinderen zijn ook geen echte Utrechters.

2 likes

Ja same haha

Vind het wel jammer dat je zo weinig Utregs hoort nog, ik hoor meer Brabanders en Spanjaarden dan de echte inwoners, best wel sad eigenlijk.

5 likes