Ik word dit jaar 25 en ik wil dat vieren. Vorig jaar heb ik dat in m’n tuin gedaan maar ik vind dat toch minder chill met opruimen en buren. Het budget is ongeveer 300/400 euro. Zat zelf te denken aan Joost of Josefien, mensen daar ervaring mee?
Lol ligt er denk ik wel aan op welk moment je gaat? Laatste keer dat ik daar was stond het vol met dronken studenten en kon ik m’n kont niet keren zo vol was het
Nar is echt m’n favo maar die is wel ook een beetje overgenomen door genZ
Anders gewoon Good old Flater.
Er zijn nu ook leuke initiatieven bij BetonT en Karma Kebab en volgens mij heeft de PingPongClub ook af en toe leuke feestjes en anders een beetje je oren open houden voor illegale feestjes. Lekker met je fiets naar Nieuwegein door een bos vol brandnetels
haha nou de flater vol met mensen boven de 23 is voor mij ook nieuw
maar ik wil het best een keer weer proberen
Jaaaa dat was zo’n leuk feestje.
Ik heb de laatste tijd ook wel wat leuke avonden in de flater gehad! Publiek was denk ik 25/35, dus eigenlijk gewoon mensen die niet meer studeren maar wel veel nog de typische utrechtse studentenlook onder de mannen haha.
Goed idee wel @Structopaat!
Ik lees Flater, ik ben bij! Samen met Salma shots
Ik wil ook mee!
Barmannen zijn helaas niet meer zo heet als vroeger. Of gewoon te jong
Iemand aanraders voor terrassen met lang zon savonds? Waar je t liefst ook lekker wat kan eten (vega)?
Ik sluit ook graag aan, heerlijk weer een avondje stappen
Avondje stappen ben ik altijd wel bij
Orloff aan de kade heeft heel lang zon (en broei dus ook) allebei prima eten! Orloff meer pizza ofzo of asperges allemaal ook prima vega en broei zelfs vanalles veganistisch
Nou let’s plan zeg ik dan🙋🏼♀️
www.zonopjebakkes.nl
Zaterdag?
Daar is een website voor tegenwoordig, ff zoeken hoor. Nvm staat al iets hier boven genoemd
Wow handig apotheek buys heeft nu deze automaat 24/7 buiten hangen. Je kunt er ook je voorgeschreven medicatie ophalen als je het hebt geactiveerd. Vind het van de morning after pil zo goed dat je die dan buiten openingstijden kan halen.
Of wij te oud.
Ja leuk! Ik ben deze dag sowieso met @Structopaat en sluit ook aan. Heb het over zaterdag trouwens haha
Meer meiden die mee willen
Ik overweeg voor het eerst ooit m’n bikini lijn te laten harsen. Als dat bevalt wil ik overstappen op Brazilian wax. Ben alleen totaal onbekend met salons en wat een goede prijs/kwaliteit verhouding is. Snelle Google gaf Delete aan maar dat is vrij prijzig volgens mij. Heeft iemand andere goede tips?