Ik ben mijn werkdag begonnen met de wake-up club bij de pingpongclub. Echt een aanrader, uitgebreid ontbijt, lekker muziek en een goede sfeer!
Deze keer kan ik niet, maaar volgende x ben ik bij!
Ik ben wel eens bij Delete geweest, prijzig inderdaad maar wel fijn.
Daarom vorig jaar maar een ander uitgeprobeerd en die was vergelijkbaar, Salina beauty laser. Wel een salon aan huis en buiten het centrum.
Ik wil heel graag maar ik moet de volgende ochtend om 9 uur op schiphol zijn dus echt niet zo handig
Vinden jullie Salon B goed? Ik heb de afgelopen 5 jaar dezelfde kapper maar die zit nog in mijn oude woonplaats en is ontiegelijk duur dus ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe, maar ben wel anxious over knippen.
Ja, ik wel! Toevallig ben ik er laatst weer geweest, nadat ik de afgelopen jaren andere kappers had geprobeerd en ben uiteindelijk toch het meest tevreden over Salon B.
Ik ga er ook graag heen, wel altijd naar dezelfde kapster.
Ik ben al heel lang niet meer bij het krommerijnzwembad geweest maar ik dacht dat daar juist in de zomer alles onoverdekt is?
Voor mijn gevoel is dat juist wel hét buitenzwembad van de stad
Weet iemand hoe laat Hoog Catharijne open gaat? Zie online de winkels om 10.00 uur, maar ben benieuwd of je al eerder het gebouw in kunt.
Dat is stom Was vroeger niet zo, volgens mij. Ik vond het altijd wel een leuk zwembad en volgens mij destijds 1 van de weinige baden die nog echt buiten was.
Volgens mij is het gebouw gewoon de hele nacht open. Kan me herinneren vroeger van uitgaan dat je er gewoon doorheen kon vanuit het station.
Ik loop er meestal rond 8.30 doorheen, dan is ie gewoon open, de winkels niet inderdaad.
Iemand toevallig ervaring met het stomen van een trouwjurk bij een stomerij in Utrecht of omgeving?
Kwiek Klien op de Damstraat. Dat is echt de beste stomerij die ik tot nu toe heb gevonden.
Waar is het eten lekkerder: bij gys of bij broei?
Broei!
Broei, maar ik vind het allebei mwah. Maar misschien is het niet echt mijn soort eten ofzo.
Met de beste naam
Ik vind ook broei. Ik vond gys echt teleurstellen en broei juist heel verrassend lekker.