Ik denk besteden in de winkel weer, als korting? Zo werkt dat vaak bij andere winkels/webshops in ieder geval
Nog meer mensen die vandaag naar de Leuke festival gaan?
Yes! Ik was er! Hoe vond je het?
Echt dag van mijn leven gehad, kan er nog helemaal van nagenieten. En jij?
Het was heerlijk! Vind de locatie altijd leuk daar! Maar de sfeer was ook goed en de muziek was leuk! Ben ook nog aan het nagenieten. Ga je nog naar meer festivals in Utrecht?
Ja ik vind de Leuke ook wel een van de leukere () festivals. Heb nog op de planning in UU: Orbit, in ‘t zand (Soia) en een feestje bij beton T. En jij?
Orbit twijfel ik nog over, maar vind fort vechten wel een leuke locatie! Ik ga sowieso naar Lief en heel misschien smeerboel nog.
Ik ben ook bij Orbit!!
Meid, meeten!!
Heb direct geen zin meer om terug te verhuizen
Hij denkt ook dat de Oudegracht tegenwoordig rond is. Uhm.
Maar eerlijk, wie van ons hier is een daadwerkelijke Utrechter?
Ik ben hier geboren en getogen maar ik ben ook geen echte want m’n ouders komen hier niet vandaan en ik praat ook niet met een Utregs accent.
Maag ik woa vroage: Ben je alleen echt als je fam er al generaties woont?
Ja vind ik wel. Als je ouders hier zijn blijven hangen als studenten ben je eigenlijk zelf ook import.
Net als alle studenten die hier zijn blijven hangen en nu kinderen hier krijgen, die kinderen zijn ook geen echte Utrechters.
Ja same haha
Vind het wel jammer dat je zo weinig Utregs hoort nog, ik hoor meer Brabanders en Spanjaarden dan de echte inwoners, best wel sad eigenlijk.
Ja oke maar dat betekent ook dat je als kind van Utrechtse studenten bijv over geen een plek kan zeggen dat je een echte stad x bent. Niet dat dat een heel groot gemis is hehe
Maar ik ben hier wel geboren en opgegroeid en gesetteld en voel me wel een Utrechter ondanks dat mn ouders hier niet zijn geboren
Maar dat klopt ook wel voor onze stad toch? Het is vooral een studentenstad, qua vibes. En die aanwas is constant.
Haha ja die mensen wonen nu allemaal in Maarssen
Ik woonde de laatste jaren op het randje Zuilen / Ondiep, daar hoorde je genoeg plat Utrechts. Kon ik echt van genieten, zeker in de zomer in de tuin met alles wat je uit omliggende tuinen hoorde.
@anon50301661, in welk dorp zijn jullie nu uiteindelijk beland na juliie huizenzoektocht? Als je dat wil delen natuurlijk. Volgens mij waren wij in dezelfde periode op zoek, benieuwd waar je terecht gekomen bent.
Altijd welkom voor koffie en ech utregs in het verpleeghuis waar ik werk! Helemaal fijn als je Als ik boven op die dom sta even mee wilt zingen, dat willen ze sowieso elke dag met de handjes in de lucht