Heb inmiddels abbo’tje afgesloten! Had proeflesje bodypump en step en shape gedaan en vond t echt mega leuk ![]()
Naira Beauty doet nagels echt super goed! Gel en biab en ook normale manicure. Ze doet ook wenkbrauwen maar daar heb ik verder geen ervaring mee bij haar
Ik zoek een leuke activiteit om in januari met een groep van ongeveer 14 mensen (collega’s) te doen. Ik kom zelf uit op de meer standaard dingen als een stadswandeling en rondvaartboot, maar misschien heeft iemand een iets origineler idee
. Liefst wel in de binnenstad, we komen met het OV.
Karaoke bij de Duke of Tokyo
Geen binnenstad sorry en geen idee of het te bereiken is met het ov maar lasergamen in de kartfabrique is echt suuperleuk en met 14 personen kun je die hele ruimte voor julliezelf huren
Jaaa dat is echt heerlijk, zo genoten toen ik er laatst met collegas was
Lasergamen op de Biltstraat. Heb dat laatst ook gedaan met collega’s. Was heel leuk haha
Ik vind de jeu de boules bar ook leuk, loopafstand van station cs
Er zijn ook stadswandelingen die door mensen worden gegeven die dakloos zijn (geweest) in Utrecht. Vond ik ook heel interessant, @Polly. Hoor je weer andere verhalen dan bij een standaard wandeling en zie je andere plekjes van de stad.
Ik wil een foodtour doen met mezelf in Utrecht maarrr wat is allemaal lekker hier? Ken het nog niet zo heel goed. Weet wel dat ik de cha cha boba top vind en cinnabon lekker vind maar wil eigenlijk nieuwe dingen proberen!
Oke so far gevonden;
- sando cafe
- papi churro
Wil je typische Utrechtse dingen of hippe tentjes ?
Maakt echt niet uit zolang het maar heel lekker is!
@anon50301661 oeh ik zie dat ze japanse cheesecake hebben! Lekker
Haha ja maar vind het lastig om te bedenken wat je lekker vindt als je Cinnabon als voorbeeld neemt.
Ik vind dat echt gruwelijk.
Ooh ik vind die naturel daarvan echt lekker ![]()
Maar wat vind jij aanraders dan? Los van of je denkt dat het wat voor mij is want daar kom ik dan wel achter haha.
@Shaaar broodje mario en dat ijs heb ik beide al eens gehad! Maar ik zal even kijken naar de ander die je noemde ![]()
Of lekkere Vockingworst ![]()
Dit zijn wel allemaal een beetje toeristententen, niet echt Utrechts
Ik zou een baguette of pho eten bij Kimmade
taartje bij Kluts of Keek
Broodje Mario sowieso
Ijs bij Roberto
Gyros van El Greco
Papi’s comfort kitchen voor breakfast burritos en churros
Echt 100% dit, vind dat echt iets voor van die dagjesmensen
Toevoeging je hebt ook broodnodig waar je een broodje bulen (Zweedse gehaktballetjes) kan kopen, echt leuke Zweedse eigenaren en die broodjes zijn to die for
Zit op Mariaplaats (wat je ook doet, ga niet naar Jozef)
Nou dank voor alle tips iedereen! Ik zal morgen laten weten wat ik gekozen heb en hoe het was, want niet alles past binnen 1 middag in mijn maat.
Wow zo ziek veel politie/ambulance/traumaheli bij jaarbeurs en begin kanaalstraat, lees dat er een steekincident is geweest