Het Utrechttopic

Haha Jozef? Ik vind de vestiging Broodnodig Paardenveld ook top. Wel superrustig altijd maar ook heel leuk personeel.
De koffie is trouwens ook goed daar!

1 like

Bob Ross schildercursus (of een andere) bij grachten atelier

1 like

1000% Sonmat voor korean chicken. Ben nog nooit ergens een betere tent tegengekomen dan Sonmat!

2 likes

Voor het nh hotel was het net helemaal afgezet!

2 likes

Is er iemand die (recente) ervaring heeft bij de sportschool HRNSTR33? Ik lees online wisselende ervaringen

Sando geweest voor black sesame latte, kimmade voor spring rolls en banh mi, bond en smolders voor fluffy japanse cheesecake en een eclair en tot slot het domtorentje.

Lekkerste; de banh mi
Tegenvaller; de Japanse cheesecake

Hierna zat ik wel vol dus de rest van de tips bewaar ik voor later!!

38 likes

Super leuk en leuk verslag!

1 like

Oef ik had beetje spijt dat ik die vorige week niet had meegenomen maar nu iets minder.

1 like

De eclair was lekkerder! Japanse cheesecake heb ik wel eens beter gehad.

Wat haal jij daar altijd dan? Want alles zag er heerlijk uit dus denk dat ik er wel vaker zal komen.

1 like

Ja, ik heb destijds via Onefit ook aantal lessen gevolgd voor bodypump. Precies wat jij zegt, het is niet zien en gezien worden, voelde me daar altijd wel prettig bij.

2 likes

Die bollegies vind ik smakelijk. Marsepeinpunt afrader ook. Rest moet ik nog testen.

2 likes

Dat klinkt wel geschikt voor mij! Ik heb sowieso niet veel groepsleservaring, wil het wel graag proberen maar dan heb ik al gauw het gevoel dat ik ‘achterloop’ oid

Oh ja die vergat ik!! Ook een goeie
@Nysmn

3 likes

ja ik ben hier recent geweest voor een lesje zumba, was een beetje bollywoodstijl maar wel lekker grote ruimte.

1 like

ik ga binnenkort terugverhuizen naar nederland en wil erg graag in utrecht wonenđŸ„č om ook weer een beetje een netwerk hier op te bouwen wil ik het liefst in een huis met beginnende werkenden/laatste fase studenten wonen! dus mocht iemand iets tegenkomen schroom niet om mij een berichtje te sturen :teddy_bear::teddy_bear:

1 like

Ik heb morgen 2 uur tussen werk en een uitje van m’n werk. Waar ga ik lekker zitten met een boek en een taartje ofzo? Tussen de Boothstraat en de Oosterkade.

Kluts. Jij eet vegan toch? Is een vegan bakkerijtje, het heette Carla’s Conditorie tot ongeveer een jaar geleden.

3 likes

Kluts achter de dom? Je bent vegan toch?

5 likes

Life’s a peach, met hun fantastische vegan pastel de natas.

5 likes