Het Utrechttopic

Net niet in Utrecht, maar ik probeer het hier toch: heeft iemand een tip voor een restaurant in Zeist? Ik zoek een plek waar je goed kan zitten en in een rustige setting kan eten.

Ik moet eind oktober mijn huis uit 🄹 mochten jullie iets horen/weten let me know! Mijn budget is max €1400,- inclusief (geen Kanaleneiland/Overvecht)

3 likes

O wat kut! Ik hoorde dat Parkhaven nice is, lijkt me ook een heerlijke plek bij het water en krijg steeds mailtjes dat er nog vanalles in de verhuur is.

1 like

Thanks voor de tip!

Ben vandaag naar makelaar gegaan via waar ik dit huis heb en hij zei, ā€œIk snap dat je echt megaveel stress heb maar ik ga er alles aan doen om wat moois voor je te vinden in de binnenstad. Voordat er dingen vrij komen binnen jouw budget, bel ik jou. En als je iets op onze site ziet, laat me dit weten want dan krijg je van mij voorrangā€

Volgende week heeft hij een bezichtiging in binnenstad en erna gaat hij mij bellen voor een bezichtiging. Heb de foto’s al gehad en lijkt op huis waarin ik nu woon.

Hij zei ā€œja ik kan me voorstellen dat je nu denkt ā€˜het zal’ maar ik ga echt wat voor je vinden ā€œ Probeer daar in te geloven maar is moeilijk. Sta echt stijf van de stress, slaap niet, vret amper🄲

14 likes

Lol is toch om te janken 🄹

Fijn die makelaar, al zal t wel pas afgelopen zijn met de stress als je wat hebt…
Ik hoorde een tijdje geleden dat bij zijdebalen ook best wel wat leeg staat, is best duur maar misschien past het wel in je budget
Succes en sterkte!

1 like

ik zag dat bij cartesius de nieuwe rondes middenhuur nu open staan voor inschrijving (je moet zowel inschrijven via hen als op woningnet, staat wel uitgelegd). die nieuwe flats worden opgeleverd in de herfst

2 likes

Is het op zondag een beetje te doen met parkeren in de buurt van de Amsterdamsestraatweg (Superbra specifiek) voor een dorpse meid met zero fileparkeerskills 🄹?

1 like

Parkeren bij de Plantage! Is echt steenworpafstand van de superbra en dan hoef je niet te fileparkeren (:

5 likes

Ik ken eigenlijk niemand die al generaties in Utrecht woont

2 likes

Inderdaad bij de plantage en anders is er in een zijstraatje meestal wel wat plek. Dan kun je wat rustiger parkeren want langs de ASW zelf heb ik ook nog nooit gedurfd :clown_face:

2 likes

Ik ben gisteren voor het eerst bij Zinnia geweest en het was echt verrassend lekker. Ik vond het nooit zo aantrekkelijk, zo’n gek pand midden in het park, maar het viel alles mee. Bediening was ook echt goed en snel, de laatste tijd vind ik de bediening in de meeste restaurants echt matig.

5 likes

Vriendin van mij is opzoek naar woonruimte.
Max 20 km vanaf Woerden, minimaal 20m2 en max 900 incl.

Mocht iemand iets weten voor langer dan 4 maanden dan hoor ik het graag!

1 like

Sport hier iemand bij de Workout? Ik zit nu bij Trainmore stationsplein maar vind het zo saai dat ze geen lessen hebben. Na een dag thuiswerken echt geen zin om daar dan weer in mijn eentje te staan. Twijfel om over te stappen maar de Workout lijkt wel altijd zo’n zweethok

Heeft Rebo niks waar je op kunt reageren?

Ik ben wel geboren Utrechter maar heb ook een tijd elders gewoond.
Ouders zijn ook Utrechts en driekwart van de grootouders ook (als je Zuilen meetelt).
Maar ik heb geen Utrechts accent en zal hier nooit een koopwoning kunnen bekostigen. :joy:

1 like

Ik! Vind het niet meer een zweethok dan andere gyms waar ik heb gesport in Utrecht en de lessen zijn echt leuk! In de werfkelder is het zelfs lekker koel meestal. Is wel wat kleiner, dus in de piekuren vind ik het soms wat druk. Zou er gewoon eens gaan proefsporten!

2 likes

Yes ik zit er sinds 2011 geloof ik. Ooit met wat ellegirls lid geworden. Welke sportschool is geen zweethok?
Ik heb wel eens op andere scholen gesport maar waardeer de workout toch het meeste, trainers zijn goed, veel oude trainers zijn nu pt’s, veel trainers met fysiotherapie achtergrond etc. Veel keuze uit lessen ook
Ik roep al maanden dat ik the challenge of personal training wil doen ook, maarja, geld en tijd.

Wat voor lessen wil je doen? Dan kan ik je wel even tippen wat betreft lessen en trainers voor proeflessen

4 likes

En @Hemakoekjes wat leuk!!

Ik denk vooral veel kracht lesjes. Zijn de lessen trouwens snel volgeboekt??

Wisselt per periode en les! er zijn wat powercycles die steevast vol geboekt zitten savonds maar sochtends toch altijd fietsen leeg zijn (de lessen van 7.30u). Ik heb een redelijk vast trainingsschema dus heb er weinig last van en als je spontaan wil is er altijd wel iets

Als je kracht wil kan je verschillende dingen testen bijv.
Grit strength, row&strength, functional, kettlebell of core. Van die laatste drie combineer ik meestal, worden vaak achter elkaar gegeven en dan kan je meedoen als er plek is. Zelf vind ik Tone leuk, maar niet extreem zwaar. Boksen kan ook nog! En ik ben fervent powercyclist en dan het liefste bij c.e.l.i.n.e. of tone en bodybalance bij f.e.n.n.e.

1 like

Superleuk, thanks voor de tips! Ik kan alleen het rooster niet bekijken meh, miss ligt het eruit ofzo? Ben gelijk gemotiveerd om te gaan haha