Oh ja had ik vandaag ook, de app ook
Hopelijk morgen weer gefikst
Heeft iemand een adresje waar ik lekkere verse dips zoals hummus, baba ghanousj, mahummara, dolma’s etc. kan afhalen?
Weet niet of t in de buurt is voor je, maar ik heb en aantal keer hele lekkere dips gehaald bij Olijfje op de Jan van Scorelstraat. Wel jaren terug dus weet niet wat ze nu precies in t assortiment hebben maar was altijd heel lekker.
Ja en anders natuurlijk op de Kanaalstraat ergens maar daar heb ik geen specifieke adresjes
De Pers op de kanaalstraat
Voor hummus en baba ghanousj Juuls hummus! Las dat ze het financieel heel zwaar hebben, dus kunnen wel wat extra klandizie gebruiken. En het is gewoon de lekkerste hummus.
op de markt op vrijdag/ woensdag heb je een best wel lekkere kraam met dips enzo
Op zaterdag ook!
Dinsdag bij het smaragdplein en volgens mij donderdag in leidsche rijn heb je op de markt Olywé.
Heeft iemand een goed adresje waar ik mn nagels en wenkbrauwen kan laten doen? Ik moet binnenkort op de foto voor werk, dus moet even gefatsoeneerd worden
edit: nagels vooral dat ze er netjes uitzien, hoeft niet per se acryl oid te zijn
Als het niet per se samen hoeft: the brow boss voor wenkbrauwen.
Heb inmiddels abbo’tje afgesloten! Had proeflesje bodypump en step en shape gedaan en vond t echt mega leuk
Naira Beauty doet nagels echt super goed! Gel en biab en ook normale manicure. Ze doet ook wenkbrauwen maar daar heb ik verder geen ervaring mee bij haar
Ik zoek een leuke activiteit om in januari met een groep van ongeveer 14 mensen (collega’s) te doen. Ik kom zelf uit op de meer standaard dingen als een stadswandeling en rondvaartboot, maar misschien heeft iemand een iets origineler idee . Liefst wel in de binnenstad, we komen met het OV.
Karaoke bij de Duke of Tokyo
Geen binnenstad sorry en geen idee of het te bereiken is met het ov maar lasergamen in de kartfabrique is echt suuperleuk en met 14 personen kun je die hele ruimte voor julliezelf huren
Jaaa dat is echt heerlijk, zo genoten toen ik er laatst met collegas was
Lasergamen op de Biltstraat. Heb dat laatst ook gedaan met collega’s. Was heel leuk haha
Ik vind de jeu de boules bar ook leuk, loopafstand van station cs
Er zijn ook stadswandelingen die door mensen worden gegeven die dakloos zijn (geweest) in Utrecht. Vond ik ook heel interessant, @Polly. Hoor je weer andere verhalen dan bij een standaard wandeling en zie je andere plekjes van de stad.