The Green House
De Pomp
Tivoli (of daarnaast Danel)
Spaghetteria Korte Koestraat
Restaurants in de Zakkendragerssteeg wellicht ook, ben ik niet thuis
Is het met een grote groep?
Lijstje van @macchiato ziet er goed uit. Als de range bv max 15 min lopen is dan is café lombok ook een idee (ook buitenterras).
Of op de mariaplaats iets. Veel keuze bij Seven bijv, en buiten plek, maar zou ik alleen bij een grote groep doen.
Maar het allerhandigst is denk ik Gegeven Paard of Danel.
Heeft iemand ervaring met een escape room in Utrecht? Het liefst op loopafstand van het station.
Of evt. een andere leuke activiteit die te reserveren is op een zondag met 2 vriendinnen.
Ik vind Polpette heel leuk, is wel Italiaans dus niet mega gevarieerd
Thanks!! Ziet er inderdaad leuk uit
Ik check of onze schoonmaker nog ruimte heeft!
Ik ga eens de website bekijken, dankjewel voor de tip!
Hij heeft geen plek helaas!
Ik zou ff bij jouw ah in de buurt gaan kijken, bij die van mij hangen altijd briefjes. Mijn schoonmaakster heeft ook geen plek meerâŠ
Thanks, ik ga kijken. Welke escape room had je gedaan?
Ik heb Lets Rob The Bank echt jaren geleden gedaan maar die was wel echt cool! En recenter Prof Kepler gedaan, was ook vet. Meerdere ruimtes, toffe puzzels, moeilijk genoeg om uitdagend te zijn maar wel twee keer kunnen ontsnappen (met 4 pers)! ![]()
Tof! Ik ga hef voorleggen, ben erg benieuwd
Wat vinden jullie de beste (bezorg) sushi in Utrecht?
Maneki! Oeh ik woon niet meer in Utrecht maar deze mis ik nog regelmatig ![]()
Thanks! Heb er besteld en was erg lekker inderdaad ![]()
Iemand tips voor leuke hardloopclubjes in Utrecht? Ik zie er een aantal als ik google, maar een goeie referentie is altijd beter!
Ik ken een paar mensen die bij Hellas lopen en daar heel tevreden over zijn, @monkeyslut en @backto505.
Zelf even gelopen bij een loopgroep in jet Julianapark, maar dat vond ik geen aanrader.
Edit: oh, Runnin Utrecht ken ik ook positieve ervaringen mee.
Had die in het Juliapark idd ook gezien! Maar goed om te weten dat dat geen aanrader is. Zaterdag om 9 uur gaat mij idd ook wat te ver ja @monkeyslut, liefs doordeweeks na werk ofzo. Ga eens naar jullie tips kijken, thanks!