Het Utrechttopic

Ik wil een foodtour doen met mezelf in Utrecht maarrr wat is allemaal lekker hier? Ken het nog niet zo heel goed. Weet wel dat ik de cha cha boba top vind en cinnabon lekker vind maar wil eigenlijk nieuwe dingen proberen!

Oke so far gevonden;

• sando cafe
  • papi churro

Wil je typische Utrechtse dingen of hippe tentjes ?

3 likes

Maakt echt niet uit zolang het maar heel lekker is!

@anon50301661 oeh ik zie dat ze japanse cheesecake hebben! Lekker

Haha ja maar vind het lastig om te bedenken wat je lekker vindt als je Cinnabon als voorbeeld neemt.

Ik vind dat echt gruwelijk.

6 likes

Ja dat. Ik zou zeggen Domtorentjes bij Blom, broodje mario, ijsje bij Roberto/Venezia, zou ipv naar Sando naar Kimmade gaan, maar dat is misschien niet wat je zoekt.

6 likes

Ooh ik vind die naturel daarvan echt lekker :heart_eyes:

Maar wat vind jij aanraders dan? Los van of je denkt dat het wat voor mij is want daar kom ik dan wel achter haha.

@Shaaar broodje mario en dat ijs heb ik beide al eens gehad! Maar ik zal even kijken naar de ander die je noemde :blush:

1 like

Of lekkere Vockingworst :sick:

1 like

Leuke tips, dank! Ook aan @Hihalarisch @Lavir @Trenchcoat @Nysmn

1 like

Dit zijn wel allemaal een beetje toeristententen, niet echt Utrechts
Ik zou een baguette of pho eten bij Kimmade
taartje bij Kluts of Keek
Broodje Mario sowieso
Ijs bij Roberto
Gyros van El Greco
Papi’s comfort kitchen voor breakfast burritos en churros

3 likes

Echt 100% dit, vind dat echt iets voor van die dagjesmensen

Toevoeging je hebt ook broodnodig waar je een broodje bulen (Zweedse gehaktballetjes) kan kopen, echt leuke Zweedse eigenaren en die broodjes zijn to die for :drooling_face: Zit op Mariaplaats (wat je ook doet, ga niet naar Jozef)

4 likes

Nou dank voor alle tips iedereen! Ik zal morgen laten weten wat ik gekozen heb en hoe het was, want niet alles past binnen 1 middag in mijn maat.

1 like

Wow zo ziek veel politie/ambulance/traumaheli bij jaarbeurs en begin kanaalstraat, lees dat er een steekincident is geweest

Haha Jozef? Ik vind de vestiging Broodnodig Paardenveld ook top. Wel superrustig altijd maar ook heel leuk personeel.
De koffie is trouwens ook goed daar!

1 like

Bob Ross schildercursus (of een andere) bij grachten atelier

1 like

1000% Sonmat voor korean chicken. Ben nog nooit ergens een betere tent tegengekomen dan Sonmat!

2 likes

Voor het nh hotel was het net helemaal afgezet!

2 likes

Is er iemand die (recente) ervaring heeft bij de sportschool HRNSTR33? Ik lees online wisselende ervaringen

Sando geweest voor black sesame latte, kimmade voor spring rolls en banh mi, bond en smolders voor fluffy japanse cheesecake en een eclair en tot slot het domtorentje.

Lekkerste; de banh mi
Tegenvaller; de Japanse cheesecake

Hierna zat ik wel vol dus de rest van de tips bewaar ik voor later!!

38 likes

Super leuk en leuk verslag!

1 like