Ja! Ik ga hier graag heen voor lesjes bodypump/body balance/pilates/etc. Wat ouder publiek vaak, maar daardoor minder ‘zien en gezien worden’ gevoel dan bijv de workout (club). Voor de paar apparaten die ze hebben moet je er niet heen
Oef ik had beetje spijt dat ik die vorige week niet had meegenomen maar nu iets minder.
De eclair was lekkerder! Japanse cheesecake heb ik wel eens beter gehad.
Wat haal jij daar altijd dan? Want alles zag er heerlijk uit dus denk dat ik er wel vaker zal komen.
Ja, ik heb destijds via Onefit ook aantal lessen gevolgd voor bodypump. Precies wat jij zegt, het is niet zien en gezien worden, voelde me daar altijd wel prettig bij.
Die bollegies vind ik smakelijk. Marsepeinpunt afrader ook. Rest moet ik nog testen.
Dat klinkt wel geschikt voor mij! Ik heb sowieso niet veel groepsleservaring, wil het wel graag proberen maar dan heb ik al gauw het gevoel dat ik ‘achterloop’ oid
Oh dat is dan wel perfect hoor! Ik vind de mensen daar altijd heel lief, en geen probleem als je voor het eerst bent (kun je ook altijd even aangeven aan het begin vd les).
ja ik ben hier recent geweest voor een lesje zumba, was een beetje bollywoodstijl maar wel lekker grote ruimte.
ik ga binnenkort terugverhuizen naar nederland en wil erg graag in utrecht wonen🥹 om ook weer een beetje een netwerk hier op te bouwen wil ik het liefst in een huis met beginnende werkenden/laatste fase studenten wonen! dus mocht iemand iets tegenkomen schroom niet om mij een berichtje te sturen
Ik heb morgen 2 uur tussen werk en een uitje van m’n werk. Waar ga ik lekker zitten met een boek en een taartje ofzo? Tussen de Boothstraat en de Oosterkade.
Kluts. Jij eet vegan toch? Is een vegan bakkerijtje, het heette Carla’s Conditorie tot ongeveer een jaar geleden.
Kluts achter de dom? Je bent vegan toch?
Life’s a peach, met hun fantastische vegan pastel de natas.
Jaa die zijn echt heerlijk!
Life’s a peach sluit wel al vroeg jammer genoeg
Ziet er leuk uit, denk dat ik die een poging ga geven ja! Wel nog een beetje ver van m’n bestemming, dus als iemand nog iets weet dichter bij Orloff aan de kade is dat ook top.
Life’s a peach sluit om 16:00 uur al ja, dan moet ik nog een uur overbruggen, die doe ik een andere keer wel.
Broei? Zit naast Orloff. Niet perse bijzondere taartjes, maar wel lekker plekje vind ik altijd.
Of koffie leute daar tegenover.
Oh had nog niet door dat het daar was haha, maar vind Broei niet zo geschikt om daar rustig te gaan zitten lezen, maar Koffie Leute is daar wel oké voor denk ik.
Ga ik gewoon eerst een taartje eten bij Kluts en dan na een uurtje richting Koffie Leute om daar nog wat te drinken tot het tijd is.
Thanks!
Dan heb je met kluts en koffie leute wel een chile(re) combi te pakken inderdaad.