Prima taart bij Kluts!
Edit:
Niet geluncht, behalve taart en ik heb honger en krijgt pas om 19.00 weer eten dus ik ben toch bij Broei beland.
Mn collega komt me zo helpen opeten.
Edit:
Niet geluncht, behalve taart en ik heb honger en krijgt pas om 19.00 weer eten dus ik ben toch bij Broei beland.
Mn collega komt me zo helpen opeten.
Ik heb regelmatig bij Stael gezeten! Daar kun je fijn werken en zitten ook andere mensen. Hebben ook veel lekkere gebakjes en macarons. Weet niet wat ze aan vegan hebben.
Edit: ik ben lekker scherp een dag na dato. Kluts ziet er leuk uit!!
Chicas, ik heb zo teringlekker gevroten bij brasserie Grace. Wilde ik even zeggen. Doe er je voordeel mee.
Op welk terras staat nog zon tussen 6 en 8 vanavond? Waar het ook beetje chill is om alleen te zitten.
Ik weet niet of het ver uit je route is maar op Op Zuyd heb je altijd zon tot het onder gaat. Ze hebben van die bankjes aan de buitenkant die heel fijn zijn als je alleen zit. Denk alleen wel dat die populair zijn nu
Thanks! Kende ik nog niet
@Rasmus dat is idd wat ver uit mn route te voet vanuit het centrum, toch bedankt!
Toque Toque heeft volgens mij ongv het langst zon midden in de stad, niet de leukste plek maar ik vind het terras aan de gracht kant van hun altijd wel lekker zitten in mn eentje beetje mensen kijken.
Alles op ganzenmarkt heb je vaak ‘s avonds nog zon en is erg centraal (wel druk en vechten om een plekkie), anders gegeven paard/Danel daar (of op die trappen aan het water)
Ik zag net een tip op tiktok. Dat je bij vegitalian voor 11.00 alle koffies voor 1.50 kan halen. Ook cappus enzo.
Dank voor alle tips! Uiteindelijk was het al snel veels te warm in de zon (ondanks dat het al zo laat was) dus lekker in de schaduw gaan zitten haha
@Smintje ben je nog naar Sevilla geweest? Ik ben even aan het teruglezen. We willen volgende week tapas gaan eten, maar kan niet iets leuks vinden. Tips voor Mexicaans zijn ook welkom
Jazeker! Ik vond het erg leuk en de tapas waren goed!
Iemand een idee voor een restaurant relatief dicht bij het station, waar je gezellig zit (evt. buiten?) niet te duur en vooral een gevarieerde menukaart ivm uiteenlopende eetwensen?
Veel eisen, I know
In welke buurt zoek je?
The Green House
De Pomp
Tivoli (of daarnaast Danel)
Spaghetteria Korte Koestraat
Restaurants in de Zakkendragerssteeg wellicht ook, ben ik niet thuis
Is het met een grote groep?
Lijstje van @macchiato ziet er goed uit. Als de range bv max 15 min lopen is dan is café lombok ook een idee (ook buitenterras).
Of op de mariaplaats iets. Veel keuze bij Seven bijv, en buiten plek, maar zou ik alleen bij een grote groep doen.
Maar het allerhandigst is denk ik Gegeven Paard of Danel.
Heeft iemand ervaring met een escape room in Utrecht? Het liefst op loopafstand van het station.
Of evt. een andere leuke activiteit die te reserveren is op een zondag met 2 vriendinnen.
Ik vind Polpette heel leuk, is wel Italiaans dus niet mega gevarieerd