Ik moet vanavond snel een hapje afhalen rondom centraal station, of op paar minuten loopafstand in het centrum. Wat zijn goede aanraders?
Ik had al Dimitri petit gevonden, is dat wat?
Ik moet vanavond snel een hapje afhalen rondom centraal station, of op paar minuten loopafstand in het centrum. Wat zijn goede aanraders?
Ik had al Dimitri petit gevonden, is dat wat?
Het is Le Clochard geworden! Nog nooit geweest maar altijd benieuwd naar geweest!
Sonmat en Kimmade
Dimitri is top ook
Veel plezier bij alle eerste dates rondom het haardvuur haha
Goede keuze! Vind ik een heel gezellige zaak.
Ik vind Olivier wel heel rumoerig en slechte akoestiek om een normaal gesprek te kunnen voeren, @ValsKreng. Met z’n tweeën gaat het nog wel, maar mer meer personen kan ik er echt geen gesprek voeren.
Jaaa klopt, echt verschrikkelijk maar als je boven mag zitten gaat dat beter!
Iemand tips voor een leuk kindvriendelijk restaurant voor avondeten in Utrecht? Liefst centrum
De Muntkelder aan de Oudegracht
Thanks voor de tip. Het was inmiddels te laat geworden dus we zijn naar huis gegaan
Voor iedereen die 's avonds laat in de buurt van de Balijelaan moet komen, pas op!!
Ja creepy he! ik zag hier nog een bericht en filmpje van de politie hierover:
Ik kom daar best vaak, ook prima in het donker (zowel fietsen als wandelen/hardlopen) en heb me daar nog nooit ook maar enigszins onveilig gevoeld. Niet dat dat echt wat zegt maar toch.
Ik ga zaterdag uit en de kortste route naar huis is daar langs maar dat wordt een omweg dus
Goed om te horen dat het gewoon een veilige plek was. Helaas verpest deze man dat nu. Hopelijk wordt hij snel opgepakt. Ik wil verder ook niet suggereren dat deze plek in Utrecht altijd onveilig is. Alleen nu even extra opletten.
Ugh zoveel gekken, niet leuk meer
Ja was gister ook weer iemand in het griftpark die me bleef achtervolgen, schreeuwen naar mensen, na 5 minuten kwamen er nog een paar bij. Zitten ook constant keiharde muziek te draaien en te zuipen daar, echt heel irritant en het worden er steeds meer.
Op die manier, ik snap het.
Kroon taxi!! De site doet het op het moment niet maar toen ok voor het laatst keek stonden de prijzen van ritten naar schiphol vanuit utrecht er op. Ik zou even googlen en bellen! Je moet wel een dag ofzo van te voren de taxi bestellen
Goed nieuws
(ervan uitgaande dat t m dan daadwerkelijk was; er staat wel dat er serieuze aanwijzingen voor zijn)
Ugh ik heb echt een afrader voor een pakket locatie: Bargello op de Lijnmarkt. Ik ben nu al drie keer langs geweest als ze open zouden zijn maar telkens sta ik voor een dichte deur.
En ik ben vorige week bij de Japanse head spa geweest! Was best leuk op zich maar zou er niet nog eens heen gaan. Weet iemand een Chinese massagesalon waar ze ook oormassages doen? Haha heb daar eens over gelezen en dat schijnt heerlijk te zijn, met een stokje doen ze dat ofzo