Het Utrechttopic

Thanks!! Ziet er inderdaad leuk uit

Ik check of onze schoonmaker nog ruimte heeft!

1 like

Ik ga eens de website bekijken, dankjewel voor de tip!

1 like

Ik ben fan van Escaping Utrecht. Zit op de croesselaan met een leuk café erboven

1 like

Hij heeft geen plek helaas!

Ik zou ff bij jouw ah in de buurt gaan kijken, bij die van mij hangen altijd briefjes. Mijn schoonmaakster heeft ook geen plek meer

2 likes

Thanks, ik ga kijken. Welke escape room had je gedaan?

1 like

Ik heb Lets Rob The Bank echt jaren geleden gedaan maar die was wel echt cool! En recenter Prof Kepler gedaan, was ook vet. Meerdere ruimtes, toffe puzzels, moeilijk genoeg om uitdagend te zijn maar wel twee keer kunnen ontsnappen (met 4 pers)! :smile:

2 likes

Tof! Ik ga hef voorleggen, ben erg benieuwd

1 like

Wat vinden jullie de beste (bezorg) sushi in Utrecht?

Maneki! Oeh ik woon niet meer in Utrecht maar deze mis ik nog regelmatig :drooling_face:

1 like

Thanks! Heb er besteld en was erg lekker inderdaad :grin:

2 likes

Iemand tips voor leuke hardloopclubjes in Utrecht? Ik zie er een aantal als ik google, maar een goeie referentie is altijd beter!

1 like

En @monkeyslut ik volg @girlsrunningsquad op insta en dat ziet er altijd wel leuk en gezellig uit! Zelf nooit geweest want heb de hoop dat ik hardlopen nog leuk ga vinden opgegeven :joy:

3 likes

Ik ken een paar mensen die bij Hellas lopen en daar heel tevreden over zijn, @monkeyslut en @backto505.
Zelf even gelopen bij een loopgroep in jet Julianapark, maar dat vond ik geen aanrader.

Edit: oh, Runnin Utrecht ken ik ook positieve ervaringen mee.

2 likes

Had die in het Juliapark idd ook gezien! Maar goed om te weten dat dat geen aanrader is. Zaterdag om 9 uur gaat mij idd ook wat te ver ja @monkeyslut, liefs doordeweeks na werk ofzo. Ga eens naar jullie tips kijken, thanks!

1 like

Het is wel heel leuk hoor!! :pleading_face: maxima parkrun: Elke zaterdag om 9u in het maximapark kun je 5km hardlopen en wordt dan ook getimed (gewoon gratis). Je komt wel vaker dezelfde mensen tegen en het is ook wel leuk als je dan wat mensen vindt die rond jouw tempo zitten, dat motiveert wel om sneller te proberen te zijn.

Maar oke ik ben daar vooral vrijwilliger en doe zelden zelf mee want dan vind ik 9uur ineens weer te vroeg :sweat_smile:

Ik heb ook wel vaker met een groepje van hardlopen Utrecht meegedaan; ene groep is leuker dan de andere dus beetje wisselende ervaringen. Maar is iig op meerdere avonden, meerdere parken en meerdere niveaus!
Edit: dit is waarschijnlijk die dure die @monkeyslut noemt haha

Edit2: naast al genoemde girlsrunningsquad volg ik ook deze op instagram https://instagram.com/utrechtrunningproject?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Maar ben zelf eigenlijk nog nooit erheen geweest dus weet niet of het echt leuk is

2 likes

Heeft iemand trouwens nog een aanrader voor een schoenmaker?
Ik wil kijken of ik een paar leren schoenen wat kan laten oprekken (voor zover dat al kan)

1 like

LUXA in de Vogelenbuurt!

1 like

Ik ga “altijd” naar mr minute steenweg. Prima en snel. Verder van het centrum zal wel goedkoper zijn. (Maar twee keer geweest).

2 likes