Gewoon die op de steenweg. Die gast is altijd mega snel.
Nee hoor hij is supercheap en snel.
Als je echt goede schoenen wil laten fiksen moet je naar Luxa Schoenservice (bij de hopakker). Hij was ‘onze’ schoenmaker toen ik in mijn studententijd bij hoog segment schoenenwinkels werkte. @littlenumbers wat wil je precies? Misschien kan ik je ook nog wel adviseren.
Oh goeie, dan zeker een aanrader haha
Hmmm ja ik wilde dus kijken of ik een paar leren schoenen wat kan laten oprekken in de lengte. Ik had al wel gelezen dat dat vaak lastig is of eigenlijk niet of nauwelijks mogelijk is, maar ik dacht ik kan altijd eens informeren. Op zich zou het ook maar een klein stukje hoeven te zijn
Ik ben geen schoenmaker, maar wel een jaren in schoenenwinkels gewerkt en diploma in die richting, maar ik heb altijd geleerd dat dat niet kan. Een schoen kan je in de breedte rekken, maar het kan nooit langer worden.
Iemand tips voor leuke sport/workout lessen voor na een zwangerschap?
Bij mij!! Ik geef yoga pilates en barre. Kan je wel mijn locaties in een Dm sturen
Huuuh doe je dit naast sporten bij de workout? Vet!
Haha ja echt al lang eigenlijk! Maar vind het fijn om voor mezelf ook nog ergens anders te sporten en lessen te volgen
Ja nee, dat gaat hem niet worden.
Ah jammer maar thanks voor je antwooord iig!
Zie ik jullie straks bij het spetterende 50 jaar HC slotfeest?! 🪩
Wat gaan ze doen dan? Een grote poppenkast optuigen met Jan Klaassen en Hoog Katrijne?
Edit: Davina Michelle.
Een klacht en een vraag
Klacht: wat is dat fietspad op de Leidsekade toch een hoeren fietspad. Doordat er nu in het midden zo’n strookje met (losse) klinkers ligt ipv asfalt is het echt niet te doen om iemand in te halen. En iedereen fietst daar zo teeeering sloom of met z’n 2en naast elkaar. Dat is juist zo’n doorfiets fietspad.
Vraag: mijn ouders komen volgende week zaterdag bij mij en ik moet een restaurant uitzoeken, het zijn saté en frites personen, dus ik zoek wel een leuke plek maar met simpele gerechten. Iemand die iets leuks weet?
Orloff? Of de Poort?
Of Ouddaen?
Of het oude pothuys?
Hallo Utrecht-experts, ik zoek een rustig café in de buurt van het station waar je op zaterdagavond een gesprek met elkaar kan voeren en waar het dus niet al te luidruchtig is, maar wel knus. Heeft iemand een tip voor een fijne plek?
Zijn er hier toevallig mensen die Classpass hebben (@apeiros misschien nog)? Ik ben aan het overwegen om een OneFit of Classpass abonnement te nemen maar ik vind het zo kloterig dat je zonder abonnement niet kan zien hoeveel credits lessen kosten bij Classpass. Ben bijvoorbeeld benieuwd wat een beetje het gemiddelde aantal credits is voor yogalessen, kickboksen en paaldansen/aerial.
Nee niet meer! Nu ruim een jaar niet meer maar ik weet nog dat op het laatst populaire ro cy cle lessen 13(!!!) Credits waren en kickboksen 7.
Ik heb gisteren nog mails gekregen over een maand gratis testen, misschien kan je dat proberen even? Maar dan mag je ook niet alles zien
Het gemiddelde is niet te zeggen … had ook wel eens lessen voor 1 credit als ze die school aan het pushen waren