Het Utrechttopic

De tering, dan zou je met dat goedkoopste abonnement niet eens twee keer kunnen gaan :smiling_face_with_tear: maar thanks, goed om te weten dat het zo uiteenloopt! Misschien dat ik inderdaad gewoon van allebei een proefmaandje moet doen, even kijken wat beter bevalt

Als je die proefmaand op zegt krijg je als het goed is nog de aanbieding om een maand te nemen met extra credits voor het volle bedrag én als je die afwijst kreeg je altijd een aanbieding voor een maand met 50% korting. Daarna krijg je telkens mails voor een maand gratis maar weinig credits dus zo veel kan je niet. Maar zo kan je het best lang uitzingen …

2 likes

Ohh dat is wel goed om te weten, thanks! Ik ga wel eens wat uitproberen dan (:

Ah dankjewel!! Dat klinkt op zich wel oke, dan zou ik met het tweede abonnement een heel eind komen (:

1 like

Ik moet vanavond snel een hapje afhalen rondom centraal station, of op paar minuten loopafstand in het centrum. Wat zijn goede aanraders?

Ik had al Dimitri petit gevonden, is dat wat?

Het is Le Clochard geworden! Nog nooit geweest maar altijd benieuwd naar geweest!

3 likes

Sonmat en Kimmade
Dimitri is top ook

Veel plezier bij alle eerste dates rondom het haardvuur haha

2 likes

Goede keuze! Vind ik een heel gezellige zaak.

1 like

Ik vind Olivier wel heel rumoerig en slechte akoestiek om een normaal gesprek te kunnen voeren, @ValsKreng. Met z’n tweeën gaat het nog wel, maar mer meer personen kan ik er echt geen gesprek voeren.

4 likes

Jaaa klopt, echt verschrikkelijk maar als je boven mag zitten gaat dat beter!

Iemand tips voor een leuk kindvriendelijk restaurant voor avondeten in Utrecht? Liefst centrum

De Muntkelder aan de Oudegracht

2 likes

Thanks voor de tip. Het was inmiddels te laat geworden dus we zijn naar huis gegaan

1 like

Voor iedereen die 's avonds laat in de buurt van de Balijelaan moet komen, pas op!!

2 likes

Ja creepy he! ik zag hier nog een bericht en filmpje van de politie hierover:

2 likes

Ik kom daar best vaak, ook prima in het donker (zowel fietsen als wandelen/hardlopen) en heb me daar nog nooit ook maar enigszins onveilig gevoeld. Niet dat dat echt wat zegt maar toch.

Ik ga zaterdag uit en de kortste route naar huis is daar langs maar dat wordt een omweg dus

5 likes

Ja zelfde. Heb vaak feestjes bij vriendinnen die in dat stuk Utrecht wonen en echt nog nooit gedacht; hier moet je uitkijken. Het is ook gewoon een relatief druk, relatief goed verlicht stuk stad.

3 likes

Goed om te horen dat het gewoon een veilige plek was. Helaas verpest deze man dat nu. Hopelijk wordt hij snel opgepakt. Ik wil verder ook niet suggereren dat deze plek in Utrecht altijd onveilig is. Alleen nu even extra opletten.

Oh dat dacht ik ook helemaal niet hoor. Was meer verbazing van: hoezo daar?!