Ugh zoveel gekken, niet leuk meer
Ja was gister ook weer iemand in het griftpark die me bleef achtervolgen, schreeuwen naar mensen, na 5 minuten kwamen er nog een paar bij. Zitten ook constant keiharde muziek te draaien en te zuipen daar, echt heel irritant en het worden er steeds meer.
Op die manier, ik snap het.
Kroon taxi!! De site doet het op het moment niet maar toen ok voor het laatst keek stonden de prijzen van ritten naar schiphol vanuit utrecht er op. Ik zou even googlen en bellen! Je moet wel een dag ofzo van te voren de taxi bestellen
Goed nieuws (ervan uitgaande dat t m dan daadwerkelijk was; er staat wel dat er serieuze aanwijzingen voor zijn)
Ugh ik heb echt een afrader voor een pakket locatie: Bargello op de Lijnmarkt. Ik ben nu al drie keer langs geweest als ze open zouden zijn maar telkens sta ik voor een dichte deur.
En ik ben vorige week bij de Japanse head spa geweest! Was best leuk op zich maar zou er niet nog eens heen gaan. Weet iemand een Chinese massagesalon waar ze ook oormassages doen? Haha heb daar eens over gelezen en dat schijnt heerlijk te zijn, met een stokje doen ze dat ofzo
Ah waarom zou je niet nog een keer gaan naar die head spa? Zou ook wel eens willen proberen, maar best veel geld.
Vooral de prijs idd!
Mijn haar rook en ruikt nog steeds heel lekker, en mijn hoofdhuid voelde ook wel relaxed erna. Maar ik had meer iets verwacht dat het zo zou zijn als in die YouTube filmpjes, met heel veel uitleg en in een prive ruimte. Dit waren gewoon twee kappersstoelen met een gordijntje ertussen En een soort ding wat je haar tussendoor telkens uitspoelde maar ik had het gevoel dat er best veel sop etc bleef zitten. Maar wel heel leuk om met zo’n cameraatje te zien hoe je hoofdhuid eruit ziet!
Ahh goed om te weten. Ik vind vaker dit soort luxe behandelingen tegenvallen. Net als bij een spa pedicure. Staat er massage bij. Nou dat is meestal 3 tellen even bij het insmeren van creme.
Even wat feelgood nieuws. Was aan het wandelen en kwam ineens een kleine dom tegen, blijkt zo’n man van 88 dat ding in zijn achtertuin gemaakt te hebben🥹
Dit is zó cute
Vanavond voor het eerst bij Vegitalian gegeten, snap niet dat ik daar nooit eerder ben geweest. Was echt fantastisch. Leuke inrichting, echt goede pizza’s en die tiramisu is hemels! Eerder deze week toevallig tiramisu bij La Spaghetteria gegeten maar die is echt niks vergeleken hierbij.
Ik ben op zoek naar een huurwoning, tussen Rotterdam Oost en Utrecht West in. Mocht iemand viavia iets horen (of mocht je zelf je huis uit gaan), zou je het mij dan willen laten weten? Ik kan me natuurlijk overal inschrijven, maar dat heb ik jaren geleden al eens gedaan en dat leverde echt precies niets op behalve inschrijfkosten, dus ik hoop viavia meer geluk te hebben.
(Ik heb dit bericht ook in het Rdamtopic gezet)
Edit: huur max rond de €1100
Wat is je budget? Ik huur zelf bij Rebo (vrije sector).
Is dit qua sfeer ook geschikt om met kinderen te eten in de avond? (Die geen speelhoek nodig hebben, maar gewoon aan tafel blijven zitten maarja het blijven kinderen). Ik heb vorige week met ze bij de Markt gegeten en dat was wel geslaagd.
Oeh dat vind ik heel lastig te beoordelen! Het zou met mijn ene kind namelijk wel gaan maar met mijn andere kind niet. Ik zag er van de week ook geen kinderen maar je kan het zeker proberen. Daar is de kleine pizza dan ideaal voor!
Ik denk rond €1100 max?
Jaaa deze wilde ik ook eens komen tippen. Ik heb er een keer een eenvoudige lunch besteld, die heerlijk was overigens. Maar mijn eerste bestelling was een koffie en ik kreeg er meteen een karaf water bij. Volgens mij ook een koekje. Beiden vind ik zeldzaam in Utrecht.
Thanks! Ik ga m op de lijst zetten voor het volgende Utrecht-uitje. We zijn nu ongeveer uit de pannekoekenboerderijfase met de oudste 2 en kunnen weer naar dingen die ook voor mij leuk zijn
Zijn er organisaties/ acties in Utrecht om mensen in de Gazastrook te helpen? Ik zou graag wat willen doen, wat weet ik niet maar iets
Waar hebben jullie goeie ervaring met het (opnieuw) laten opmeten voor contactlenzen en of bril? Ik moet duidelijk een nieuwe sterkte voor beide nodig maar de optometrist waar ik altijd heenging in een andere plaats is met pensioen helaas.