Het Utrechttopic

Ik had een tijd terug een shitday en die eigenaar maakte mijn dag. :slightly_smiling_face:

1 like

Ja dat klopt! Iedereen houdt van die man

Maar verderop in de straat zit glory, een ander pakketpunt. Geen dpd geloof ik, maar soms kan je de mensen voor je in de rij met andere pakketjes motiveren daar heen te gaan :laughing:

1 like

Die aan het begin van de ASW LIEFSTE mensen ever

1 like

Echt dit. Maar wel een hele leuke man en knap idd!

Nou nu wil ik een keer langsgaan, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.

3 likes

Doen! Vertel hem dan dat hij famous wordt op een vrouwenforum. :joy::face_with_hand_over_mouth:

Hij lijkt mij een oprecht goed mens :heart:

Andere vraag;

Wie heeft een goede tip voor een restaurant van een date? 2e date pas hoor dus mega romantisch hoeft het niet te zijn

Ik was vrijdag bij Milo, Grieks restaurant op de Drieharingenstraat dat mezzes serveert. Echt lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.

2 likes

Super thanks, ik heb gereserveerd :smile:

2 likes

Oh wat leuk, veel plezier! Benieuwd of jij ook enthousiast bent!

2 likes

The silk road & Sarban. Beide lekker :blush:

2 likes

Sunshine (Ethiopisch)? Hoor ik goede dingen over maar ben ik zelf nog nooit geweest.

2 likes

Ik ga met een paar vriendinnen met oud en nieuw de stad in. Zijn er leuke kroegen waar je geen kaartje voor hoeft te halen?

Ja, Sarban!!

1 like

Leuk restaurant, mooi aangekleed maar ze waren ons al vanaf 21:00 aan het wegwerken.
‘De keuken gaat sluiten, willen jullie nog een dessert of koffie?’
‘Koffie komt toch niet uit de keuken?’
‘Nee maar daarvoor doen we nu ook de laatste ronde’

Oh wat jammer, dat was mijn ervaring gelukkig helemaal niet! Denk dat we rond 22.00 uur zijn vetrokken die avond.

Ik ben er nu en sta in een lange rij. Maar het is het waard. :smile:

3 likes

Sorry, ik stel m’n vraag meteen ipv de zoekfunctie te gebruiken :sweat_smile:. Ik zoek een leuke plek voor een high tea, de Bakkerswinkel is helaas vol…. Vroeg in Bunnik heeft alleen plek in de middag. Wil graag rond lunchtijd ergens haha. Iemand aanraders?

1 like

Hygge is leuk (en heel lekker)!

De ontdekking is misschien ook wel leuk. Of anders Anne en Max, die hebben zoveel filialen, vast nog ergens plek.

2 likes

Ik heb goede verhalen gehoord over Landhuis in de stad!

2 likes