Het Utrechttopic

Ja superleuk om daar eens rond te lopen, wij lunchten bij mooi weer in de luchtplaats. Heb ook ooit nog een tour gedaan met officiële tourguide, was ook leuk om te doen.

Volgens mij gaan ze er nu een hotel, kantoren en woningen van maken. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

2 likes

12 likes

Als het kan loop ook even door de tentoonstelling, is echt onverwacht leuk vond ik.

3 likes

Deze is het geworden, ben erg beïnvloedbaar :sweat_smile:

En je kunt vandaag dus inderdaad ook gratis die expo zien!

4 likes

Ik heb weer bij college voor de rechten vd mens gestemd en was echt top. Geen rij, geleerd hoe je dankjewel zegt in gebarentaal, vibe was chill en iedereen zag er tering links uit 🥹😂

10 likes

Haha ik ben hier ook langsgegaan!

1 like

haha wat leuk meiden! voel me een influencer! ik ga zelf zo weer toch maar weer gezellig bij mn oude werk (verpleeghuis) stemmen en tellen maar eerst even chillen met de bewoners op de PG <3

6 likes

Ik heb bij Oproer gestemd! Echt een soort huiskamersfeer vond ik.

3 likes

Ik wist niet eens dat we naast de gefaalde vestiging van Influencer Van wonderen Stroopwafels een geslachtsdeelwafelwinkel hadden.

Wist jij van het bestaan af van deze zaak?

• Ja
  • Nee
  • Nu wel

0 stemmers

2 likes

Ik dacht altijd dat dat logo nog het oude logo van Monki was en dat daar altijd nog was blijven hangen (ookal zat Monki een aantal panden verder zie ik nu, oeps). Dus nee, geen idee gehad van deze zaak, maar nu wel benieuwd of ik daar de enige in was haha.

2 likes

Ik vraag me iedere keer dat ik daar langsloop af hoe zo’n zaak kan bestaan maar het antwoord is dus niet :’)

3 likes

hahahaha

2 likes

Zijn er hier mensen die hun huis/appartement (met minimaal 1 slaapkamer) in Utrecht binnenkort verlaten & de mogelijkheid hebben om (mij) voor te dragen? Er is geen haast bij, maar ik ben wel om me heen aan het kijken. Zoek een centrale plek (breed begrip, maar ok) en het is voor mij alleen, dus geen 2 k per maand of zo. DM me als je iets weet/hebt/hoort svp!

3 likes

Wat zijn goede plekken in Utrecht om Botox en lemon bottle te laten zetten?
Mogen twee verschillende plekken zijn

Is er ergens een oliebollenkraam in de buurt van centrum waar je warme appelbeignets kan halen? Ben nu al twee keer teleurgesteld door een koude beignet.

Sorry als het al vaak is gevraagd, maar het is moeilijk terug te vinden. Wat is nou een beetje leuke kroeg oid voor een eerste date? Ik vind het gezellig als je naast elkaar kan zitten ipv als een sollicitatiegesprek elkaar ongemakkelijk aan zit te staren. Het liefst ook nog een beetje buiten het centrum of waar je je auto makkelijk kwijt kan. Laatst buiten op het bankje onder de warmtelampen bij Klein Berlijn is heel goed bevallen, maar heb meer warme opties nodig :sweat_smile:

Voor botox ga ik naar Soaptreatment en dan boek ik altijd bij Mirthe

2 likes

Oproer misschien, buiten de stad met veel parkeerplek en meerdere knusse hoekjes met banken

2 likes

Dat is idd precies de vibe die ik zoek, maar wordt wel spannend of ik daar bekende (inc ex) tegenkom met spelletjesavond aldaar. Misschien moet ik het gewoon ownen :sunglasses:

1 like

le clochard haha
of vind je dat nog te veel in het centrum

en ‘buiten bij de sluis’ of soia?

2 likes