Het Utrechttopic

Bierkantine! Kan je ook veel arcade spellen spelen. Wel met veel vlees op de kaart. In oog in al.

1 like

De Poort, Stichtse taverne (kan je bij vaartse rijn staan), Gist

2 likes

Veel goede idee, top! Zo kom ik de winter wel door :joy:

2 likes

Als jullie nog kleine kerstcadeautjes of versiering zoeken: ze hebben bij atelier de Loeff, naast de Chupitos in die straat naar De Neude, hele cheape cadeaus. Werken allemaal mensen met een mentale handicap, is handgemaakt en ze hebben super veel hele leuke kaarsjes in de vorm van allerlei kerst dingen (ze hebben ook oliebollen, die wil ik ook nog).

Anyway, kutfoto sorry heb kerst lichtjes aan maar die ene kaars is denk ik 20 cm hoog en was €4 en de kleine is 15 cm ofzo en €3 geloof ik. echt super cheap en dus ook een beetje een goed doel dus.

Edit: dat witte op de linkerboom ziet er irl niet zo jizzerig uit :smiling_face_with_tear:

14 likes

Haha ik vond het gewoon op sneeuw lijken maar nu je het zegt.

1 like

Ja in het echt zit er glitter op en is het wel duidelijk sneeuw haha; maar dit licht doet het echt een beetje sus lijken.

1 like

Ik vind Het Oude Pothuys daar altijd erg leuk voor. Lekker spuitelf wel maar hey, zo heb je weer een tip erbij :slight_smile:

1 like

Fd-Printing @msterd@msestr@@tweg 72

Daar waren ze tenminste vriendelijk.

4 likes

Jaaaaaa de eigenaar is zó vriendelijk. En ik vind hem ook een héél knappe man.
En hij heeft een leuk zoontje die een keer achterin zijn huiswerk zat te maken en ik kreeg wat mee van hoe ze met elkaar praatten (vader was streng maar rechtvaardig :grin:) en dat was echt een feel good momentje van die dag.

8 likes

Ik had een tijd terug een shitday en die eigenaar maakte mijn dag. :slightly_smiling_face:

1 like

Houd wel rekening met laaaaange rijen daar (niet net voor sluitingstijd gaan, dan sta je er gerust 20 min)

1 like

Ja dat klopt! Iedereen houdt van die man

Maar verderop in de straat zit glory, een ander pakketpunt. Geen dpd geloof ik, maar soms kan je de mensen voor je in de rij met andere pakketjes motiveren daar heen te gaan :laughing:

1 like

Die aan het begin van de ASW LIEFSTE mensen ever

1 like

Echt dit. Maar wel een hele leuke man en knap idd!

Nou nu wil ik een keer langsgaan, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt.

3 likes

Doen! Vertel hem dan dat hij famous wordt op een vrouwenforum. :joy::face_with_hand_over_mouth:

Hij lijkt mij een oprecht goed mens :heart:

Andere vraag;

Wie heeft een goede tip voor een restaurant van een date? 2e date pas hoor dus mega romantisch hoeft het niet te zijn

Ik was vrijdag bij Milo, Grieks restaurant op de Drieharingenstraat dat mezzes serveert. Echt lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.

2 likes

Super thanks, ik heb gereserveerd :smile:

2 likes

Oh wat leuk, veel plezier! Benieuwd of jij ook enthousiast bent!

2 likes

The silk road & Sarban. Beide lekker :blush:

2 likes