Het Utrechttopic

Sunshine (Ethiopisch)? Hoor ik goede dingen over maar ben ik zelf nog nooit geweest.

2 likes

Ik ga met een paar vriendinnen met oud en nieuw de stad in. Zijn er leuke kroegen waar je geen kaartje voor hoeft te halen?

Ja, Sarban!!

1 like

Leuk restaurant, mooi aangekleed maar ze waren ons al vanaf 21:00 aan het wegwerken.
‘De keuken gaat sluiten, willen jullie nog een dessert of koffie?’
‘Koffie komt toch niet uit de keuken?’
‘Nee maar daarvoor doen we nu ook de laatste ronde’

Oh wat jammer, dat was mijn ervaring gelukkig helemaal niet! Denk dat we rond 22.00 uur zijn vetrokken die avond.

Ik ben er nu en sta in een lange rij. Maar het is het waard. :smile:

3 likes

Sorry, ik stel m’n vraag meteen ipv de zoekfunctie te gebruiken :sweat_smile:. Ik zoek een leuke plek voor een high tea, de Bakkerswinkel is helaas vol…. Vroeg in Bunnik heeft alleen plek in de middag. Wil graag rond lunchtijd ergens haha. Iemand aanraders?

1 like

Hygge is leuk (en heel lekker)!

De ontdekking is misschien ook wel leuk. Of anders Anne en Max, die hebben zoveel filialen, vast nog ergens plek.

2 likes

Ik heb goede verhalen gehoord over Landhuis in de stad!

2 likes

Ja! Heel leuke locatie en lekkere high tea!

2 likes

Hier gereserveerd voor vanmiddag, ben benieuwd! :relaxed:

2 likes

Leuk! Veel plezier en ik lees hier graag de recensie

3 likes

Goeie keus! Kom er vaak en het is lekker.

Kun je bij station Vaartsche Rijn in de wijk daar omheen nog steeds gratis parkeren of is het inmiddels allemaal betaald parkeren?

Het was lekker! Prijs-kwaliteitsverhouding vond ik ook echt top, op de website staat dat het 21€ is maar dat klopt niet helemaal haha. Volgens mij is het 22.50€ oid. Als je een lekkere high tea wil in een lekker relaxte omgeving raad ik het zeker aan! Het is niet super hip, maar dat wil je ook niet altijd hahaha. Met kinderen lijkt het me ook top, parkje, wat diertjes en binnen is er ook een klein speelhoekje :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Weet iemand of er in Utrecht een tweedehands kledingwinkel is waar je kleding kan inleveren zodat ze het verkopen en jij een deel van de opbrengst krijgt? Ik ken bijv apppel en ei waar dat kan maar dat zit niet in Utrecht…

1 like

Dit kan bij ‘Deugniet’ op de ASW, ze hebben ook een website waar wat info op staat

2 likes

Ah wat goed, thanks!! Heb jij hier ervaring mee?

Volgens mij zit Appel en ei op de Voorstraat in Utrecht?