Weet iemand toevallig een goede loopbaancoach in de provincie Utrecht?
Ja
Thanks voor de uitgebreide reactie, ga verschilllende kennismakingen plannen en dan mijn keuze maken.
Als je meer details wil en persoonlijke ervaringen kan je me altijd dmen ![]()
wat is een leuke/goeie plek om je nagels te laten doen in de binnenstad?
Lak! Ik ben verhuisd en deze mis ik echt
Welke kapper in Utrecht is een aanrader? Ik heb lang en stijl haar en wil het op zich vrij simpel geknipt hebben: niks met curtain bangs of extreme lagen, maar vrij rechttoe rechtaan.
Ik ben op zoek naar een kapper die niet alleen een standaard model knipt in nat haar, maar die vervolgens op droog haar bijknipt aan de hand van hoe mijn haar valt. Kent iemand een goede kapper in Utrecht die op die manier knipt?
Ik ben heel tevreden over beichies, bij mij knippen ze het ook âdroogâ en je kunt zelf aangeven of ze vooraf wel of niet je haar wassen. Geen idee of ze op dit moment nieuwe klanten aannemen maar via instagram komen er ook vaak last- minute plekjes vrij.
Ja ik ben er laatst ook tussengekomen via Instagram. Daarna sta je in het klantensysteem.
op facebook in de groep âkappersmodellen gezocht utrechtâ zoeken ze wel eens specifieke modellen en dan kom je er ook tussen
vorige week nog oproep geziem voor halflange bob
Oh dat is top! Dat kan ik wel in de gaten houden. En anders misschien toch maar eens een Instagram account aanmakenâŠ
ik ben trouwens tevreden over servaas, en daar knippen ze bij mij iig droog bij maar ik doe wel de curlsys methode en heb geen stijl haar
Ah top, ik zal daar ook eens naar kijken.
Wow die zijn populair zeg⊠![]()
Eerste beschikbaarheid op 3 mei.
Heeft iemand nog nagelsalon aanraders? ![]()
Een vriend van mij is op zoek naar een tijdelijke huurwoning (ongeveer max 6 maanden) wegens verbreken van zijn relatie. Mocht iemand een gouden tip hebben voor hoor ik het heel graag!
Mijn ervaring is dat je het snelst wat vindt via Facebook! Zo heb ik binnen 1 dag mijn tijdelijke huurwoning in Utrecht gevonden. Ik ben lid geworden van zo ongeveer alle groepen die iets in de trant van âhuurwoning gezocht Utrechtâ in de titel hadden staan.
Het belangrijkste is dat je een positieve en betrouwbaar ogende introductie van jezelf geeft wanneer je op een woning reageert. Dan heb je vaak al een goede kans bij tijdelijke huurwoningen.
Yes thanks daar zit ie inderdaad al! Denk alleen dat zijn leeftijd (midden dertig) en dat ie man is het wat moeilijker maakt. Maar hopelijk komt t goed!
Toen ik iets tijdelijks zocht ben ik lid geworden van de Facebook groep van campus max (3 grote woontorens aan de Europalaan), waar vaker mensen dingen onderverhuren en heb ik daar een oproepje gezet. Dat ging heel snel. Misschien een tip als hij echt hoog zit.
Via Kamernet komen er ook bijna elke dag wel tijdelijke woningen in Utrecht voorbij! Ik associeerde dat altijd met studentenkamers, maar er worden ook veel appartementen verhuurd. Je moet alleen wel betalen om te kunnen reageren, dat is wel irritant.