Het Utrechttopic

Volgens mij is die gesloten! Ik zie m niet erbij staan op de website van appel en ei in ieder geval, wel jammer want op de Voorstraat komt er wat meer volk langs dan de asw = meer verkoop kans

1 like

Zelf geen ervaring mee, heb er wel is iets gekocht maar nooit verkocht.

No Vintage Phobia in de Willemstraat.
Zelf nooit gedaan maar wel kleding gekocht. Eigenaresse is superaardig dus leuk om eens langs te gaan. Heb even de voorwaarden voor je opgezocht:

3 likes

Oh nice, deze voorwaarden zijn ook wel beter dan die andere winkel (daar krijg je 25% van de verkoopprijs en hier 40% of bij fast fashion 30%). Dank voor de tip!

1 like

Ja idd echt heel aardig!

1 like

Ik kreeg laatst een rokje gratis mee omdat het volgens haar verkleurd was. Ik zag het bijna niet :joy:vraag me nu ik die voorwaarden heb gelezen dan wel af hoe dat dan gaat met het geld voor de inbrenger.

Niet alles wat ze verkoopt is van inbrengers, zekoopt ook zelf in, zowel tweedehands als soms nieuw (zoals die kimonos)
Echt superleuk mens is dat

1 like

Ik wil even wijnbar VinVin aanraden!!! Was er gisteravond heen en echt super leuk personeel (en knap :hot_face:) en heerlijke wijnen.

6 likes

Helemaal mee eens :smile:!
En ook goede hulp in het uitkiezen van een passend wijntje.

2 likes

Wat voor een soort boeken lees je?

Een vriend van mij is op zoek naar een woning met 2 slaapkamers, max 1600 euro. Heeft iemand tips? Wat zijn eventueel goede verhuurmakelaars of andere instanties in Utrecht?

1 like

als ie er tussen komt kan je kijken bij Vrije sector en middenhuurwoning - Woonin dan heb je vrije sector woningcoorporatie woningen of
wonenbijbouwinvest.nl of ikwilhuren.nu
denk dat je met dit budget redelijk makkelijk wat moet kunnen vinden via zowel makelaars als grote instanties

1 like

Valt helaas tegen, misschien omdat hij geen Nederlander is of Nederlands spreekt…

oh ja dat draagt wel bij denk ik (heel erg hoe dat werkt!)
maar bouwinvest en mvgm verhuren in amsterdam ook megaveel aan expats dus misschien daar?

1 like

Ja ik ben bang van wel inderdaad. Als ik Google zie ik sommige makelaars ook wel expat service aanbieden, maar volgens mij hangt daar ook een wel een aardige prijs aan en gaat het ook wel vaak om woningen van over de 2k per maand: MVGM heeft ook veel geschikte woningen inderdaad! Tot nu toe nog niet geselecteerd, maar we blijven reageren daar. Die andere die je noemt ga ik even bekijken! Dankjewel :pray:

1 like

Ik huur via mvgm en ik denk dat minstens de helft van mijn complex expats is. Dus dat is wel echt een optie om naar te kijken denk ik!

Op sommige dingen niet heel tevreden over mvgm, maar gok dat dat bij elke grote vrije sector makelaar hetzelfde zal zijn.

1 like

Hoe lang duurde het voordat je uitgenodigd werd voor een bezichtiging?

1 like

Ik had me ingeschreven voor een nieuwbouwcomplex dus dat liep wat anders dan gewoon op een woning reageren. Dus dat weet ik helaas niet zo goed

2 likes

Start Housing misschien?

1 like

@Loxodonta en Holland2stay (oid) heb je ook nog

1 like