Het Utrechttopic

Dank voor alle tips!!

Weet iemand of er op Utrecht Centraal een winkel/eettent is met een saladebar waar je zelf je salade samen kan stellen?

De AH to go bij spoor 20/21 heeft zo’n saladebar en net buiten het station zit een Eazie, daar kan je een pokebowl samenstellen waar je kan kiezen dat de basis sla met quinoa is. Eazie is wel makkelijk met wat je er wel en niet in wil (zijn van die bakken), dus denk dat je ook wel kan vragen de quinoa eruit te laten. Weet alleen niet of je dan korting krijgt.

2 likes

Dank! Hier heb ik wat aan. In die andere AH to go (meer richting spoor 4/5 ongeveer) is geen saladebar.

Weet niet of het perse op het station moet zijn, maar in Hoog Catharijne zit SLA.

1 like

Oh ja dat is ook een lekkere optie!

2 likes

Ik zoek een fijne masseuse die lekker stevig masseert. Ik had een hele fijne maar die is wat anders gaan doen, echt zo jammer. Iemand tips? Liefst ergens in Zuid, West of Centrum.

3 likes

Salvete en dan Gabriela vind ik een hele goede en aardige masseuse

2 likes

Weet iemand waar (en wanneer) yin yoga met muziek is?

Waar eet ik de allerbeste croissants in utrecht?

Keek (imo)

3 likes

Afhalen: de bakkert op de van ostadelaan

6 likes

Amadeus in metaal kathedraal

3 likes

Tip voor mensen die Loaf te ver vinden voor zuurdesembrood, Lavett heeft ook heel lekker brood! Die in Kanaleneiland is wel op irritante tijden open, maar volgens mij kun je ook bestellen en bij wat koffiezaakjes op zaterdag ophalen.

3 likes

Weet iemand van jullie van een film-clubje oid? Ik zoek een leuke activiteit met gezellige mensen :smile:

Ik zag dit toen ik googlede! https://www.filmclubutrecht.nl/

En louis hartlooper heeft vast nog wel meer clubjes? Cursussen ook. Veel plezier!

Dankjewel!
Opzich ben ik wel van het googlen maar ik had niet verwacht dat zo’n concreet antwoord te vinden zou zijn. :joy:

3 likes

Ik ben benieuwd naar de nieuwe nachtclub die in Central Studios komt! :dancer:t3:

2 likes

Weet iemand wanneer teamlab open gaat? Als ik google zie ik alleen 2024 staan.

3 likes