Hebben jullie tips voor een fijne aankoopmakelaar in Utrecht? Het liefst no-cure, no-pay omdat we echt geen idee hebben of onze zoektocht gaat lukken in deze bizarre huizenmarkt.
Ik heb goede ervaringen met Grandia makelaars. Ze hebben met een vingerknip nog een bezichtiging voor mij geregeld bij een huis waar al een wachtlijst voor stond en waar meerdere aankoopmakelaars bij waren betrokken.
Grandia doet alleen aankoop en dat sprak mij ook wel aan. Ik heb hun voorwaarden niet meer helemaal helder, want heb daar maar een kort traject gehad. Daar zou je nog eens naar kunnen kijken.
Yeheeeess ik heb woebsdag kaartjes gekocht om zaterdag overdag er in te kunnen. Zo lang mogelijk volhouden!
Ik had me al eerder gepre rigerst
11 maart kan je volgens mij kaarten kopen.
Leuk! Ik ben benieuwd, ik vond de kaartjes best wel duur?
Ja maar als je bedenkt dat je als je wil 48 uur in de club kan blijven valt het wel mee vind ik.
Nou, ik heb net kaarten gekocht voor de vrijdagavond entree. Dat wordt een lang weekend dus
Vond het nog best onduidelijk wat het concept is en of er overdag al genoeg te beleven is. Ben erg benieuwd!
Denk dat je overdag gewoon een âfestivalâ achtige sfeer kan verwachten, of zoiets als zoân weekender in de school. Of zoân daytime party van WAS.
Ik ga zaterdagmiddag ergens, super veel zin in.
Dat zou chill zijn! Ik vind dat er in Utrecht te weinig plekken zijn met een alternatieve sfeer waar je eerder kunt beginnen. Bij Was en de Nar begint het pas leuk te worden vanaf 12 uur 's nachts, dus hoop dat het een succes wordt.
Denk inderdaad School achtig. Zag bij huisregels dat je ook een sticker over je camera geplakt krijg. Heb er helemaal zin in
Ook benieuwd naar de line-up overigens.
Weet iemand toevallig een goede loopbaancoach in de provincie Utrecht?
Ja
Thanks voor de uitgebreide reactie, ga verschilllende kennismakingen plannen en dan mijn keuze maken.
Als je meer details wil en persoonlijke ervaringen kan je me altijd dmen
wat is een leuke/goeie plek om je nagels te laten doen in de binnenstad?
Lak! Ik ben verhuisd en deze mis ik echt
Welke kapper in Utrecht is een aanrader? Ik heb lang en stijl haar en wil het op zich vrij simpel geknipt hebben: niks met curtain bangs of extreme lagen, maar vrij rechttoe rechtaan.
Ik ben op zoek naar een kapper die niet alleen een standaard model knipt in nat haar, maar die vervolgens op droog haar bijknipt aan de hand van hoe mijn haar valt. Kent iemand een goede kapper in Utrecht die op die manier knipt?
Ik ben heel tevreden over beichies, bij mij knippen ze het ook âdroogâ en je kunt zelf aangeven of ze vooraf wel of niet je haar wassen. Geen idee of ze op dit moment nieuwe klanten aannemen maar via instagram komen er ook vaak last- minute plekjes vrij.
Ja ik ben er laatst ook tussengekomen via Instagram. Daarna sta je in het klantensysteem.