95% zeker dat ze dat bij Pro-Duo wel hebben! Zitten in Zuilen en in Overvecht
Vin vin ![]()
Ik wil graag naar een haptonoom en ben me een beetje aan het oriënteren, hier iemand toevallig goede ervaringen met een in Utrecht?
wat is een goeie kapper in utrecht, waar ik mn haar kan kleuren?
Het is wel een aantal jaar geleden, maar ik heb goede ervaringen met deze praktijk: https://www.haptotherapieoorsprongpark.nl/
Vanmorgen pistache croissantje gegeten bij Loaf
echt een aanrader
Ik wil een keer een lashlift laten doen, iemand een aanrader waar dat kan in omgeving utrecht?
Ik ben erg tevreden over PMU Saar! Zit nu nog in Lunetten maar verhuist volgens mij over een paar weken naar Zeist
Ik ga naar SOAP en Servaas ben over beide erg tevreden
Gisteren bij Lepeltje Lepeltje geweest. Was gezellig maar vond het wel aan de prijs met € 3,75 voor een munt.
Muntthee? Of beker?
Heeft iemand in Utrecht een adres voor écht goed verfadvies? Voor buiten.
Ik ben laatst goed geholpen bij de fysieke winkel genaamd verfwinkelonline op de burgemeester de reigerstraat
Die ken ik! Dank.
Zo lekker weer, niet te zoet en altijd weer bijzondere en originele smaken, van Petit Patisserie bij Wonderwoud.
Wij zijn het grootste deel van de schoolvakantie gewoon in de stad en zoeken nu leuke dingen om te doen met mijn kleuter. Ik heb de data van de parade al in mijn agenda gezet. Hebben jullie verder nog tips?
Ben zelf nog geen moeder maar deze dingen dacht ik aan:
-
Er zijn volgend weekend vier buurtcampings in de stad met allemaal activiteiten zag ik
Archief Campings - De Buurtcamping
ben er zelf nog niet geweest maar schijnt leuk te zijn! -
Verder is het plein met de draak in rivierenwijk recent helemaal vergroend dus misschien leuk om even te spelen als je in de buurt bent
- En misschien een appelsapje gaan drinken bij een verpleeghuis in de buurt? Hebben vaak wel een restaurant met een afgeschermde tuin en in mijn ervaring worden bewoners heeeel blij van een kleuter die er zomaar even is. Misschien tekenspullen mee.
Nog nooit aan gedacht! Goede tips.
Zoekt iemand hier nog een zelfstandige huurwoning in de stad per 1 aug? Stuur dan even een dm.
Nijntje museum!