Ik heb altijd fijn gereden bij Veronica.
Bij Nienke bijtje zou je het ook kunnen proberen!
Rijschool Wierenga en dan specifiek Sonja. De duidelijkste, meest betrokken en geduldigste instructeur die je kan vinden.
Ik wil zaterdag gezellig een hapje eten voordat ik naar een feestje ga. Het hoeft niet luxe maar, gewoon lekker en met vega opties. Mijn vriend kwam bijvoorbeeld Pizza OâPanuozzo tegen, maar daar kun je niet reserveren met twee. Maak je daar nog een kans om gewoon binnen te komen lopen? Of hebben jullie andere leuke tips?
Ik vind OâPanuozzo heel lekker maar wel altijd onvriendelijk en ik vind de regels op het menu stom (geen eten delen). Dus je moet er wel zin in hebben haha. Ik vond het ook niet echt gezellig even zitten, maar ben alleen aan de Voorstraat geweest.
Ik zag wel dat er nu eentje is op de Sijpesteijnkade, die is heel groot en hip maar ben ik nog nooit geweest.
Verder vind ik Sanju Ramen en ANAN altijd wel lekker. Maar volgens mij kun je bij beiden niet reserveren en is het vaak druk, dus niet met te veel honger heen gaan. Aan de Voorstraat is sowieso genoeg te vinden.
Ik vind Carmel Market, Broei en Vegitalian leuk. In die volgorde.
Oja Pizza Beppe is top! En heel gezellig om te zitten. Mijn favoriet blijft Bastacosi maar dat zit niet echt in het centrum.
Pieroâs?
Sanju kun je niet reserveren maar maak je wel kans met zân 2en als je een beetje vroeg bent (of juist laat). Is wel heel lekker!! ANAN is erg leuk vind ik, Vegitalian vind ik ook erg lekker en gezellig (en alles vega natuurlijk).
Oké de jurk is gevonden maar nu een vraag met ongeveer dezelfde strekking
Wat is de beste kleermaker van Utrecht
(Liefst een vrouw ook want jurk is best naakt en kan er geen bh in en open rug enzo)
Wat is een leuke plek om te lunchen in Utrecht? Liefst een beetje kindsproof?
Bij jozef heb je een leuke speelhoek en bij tedâs.
Broei heeft achterin en in het midden werktafels. Mag wel alleen aan die tafels zitten, als je aan een andere tafel je laptop open klapt staan ze direct aan je tafel.
Koffieleute is mijn favo!
StayOkay op Neude in het cafe beneden zijn een aantal plekken echt voor laptops.
Ik ben ook fan van de bibliotheek
Vannacht grote kans om noorderlicht te zien! Iemand enig idee voor een plek in de buurt met weinig lichtvervuiling? vorige x was ik ergens in een bos in zeist maar alsnog echt veel licht
Hopeloos in deze provincie gok ik
Weet niet maar tijdens de skateparade net was de lucht al wel echt opvallend mooi gekleurd!
Wat is een leuke kroeg om het songfestival te kijken met en groepje?