Misschien staat hier wat tussen?
Zo kijkt Utrecht naar het Songfestival.
Het is daar wel altijd super druk en ik vind de zitplekken oncomfortabel, maar is persoonlijk.
Bagels en beans kan ook
Heeft iemand tips voor een leuk restaurantje dat in een werfkelder zit in Utrecht? beetje midrange qua prijs en met leuke vegetarische opties.
Rum club of Saffraan?
Kimmade en de Zwarte Vosch
Silk road erg lekker, veel vega en vegan gerechtjes.
Emilia!
Silk road!!
Bedankt voor de tips allemaal, het wordt Silk road!
Ik vond dit zó’n tegenvaller. Echt een instagramtent, maar weinig Italiaans. Vooral die pizzaatjes; wat was dat? Matige kazen en kruiden. Wel lekkere wijn. En leuk ingericht.
Voor een vrijgezellenfeest zoek ik een creatieve activiteit, evt buiten, voor 10 mensen. Jullie goede ervaringen/originele ideeën?
Schilderworkshop door een kunstenaar bij de Nijverheid! Zelf gedaan, aanrader!
De bob Ross schildercursus bij het grachtenatelier zag ik hier laatst
Bij het grachtenatelier wat hierboven genoemd wordt hebben ze ook bonbonworkshops! Piemelbonbons evt voor vrijgezellenfeest stylo, maar heb zelf de normale gedaan haha
Waar gaan jullie morgen stemmen?
Denk weer college voor de mensenrechten
Tenminste als die weer meedoen, maar die hebben altijd dove mensen als vrijwilligers en dan gaat je stemproces dus met gebarentaal en dat vind ik altijd wel leuk.
Hmm ik zie het er niet bij staan, ik denk de bieb op de Neude dan.
Altijd leuk! Die andere optie klonk ook goed, misschien volgende keer weer.
Ik dacht misschien hier maar kijk morgen even waar ik energie voor heb! Wel leuk gratis entree
Ik heb in de Domkerk gestemd, mooie plek! Was er nog nooit geweest dus gelijk wat sightseeing haha