Het Utrechttopic

Rood: GroenLinksPvdA
Blauw: schaam je dood
Oranje: religieuze gekkies

Mijn respect voor Ustad, Woerden (ja, echt), Maarssen/Breukelen, de Bilt, Soest, Zeist, Baarn, Amersfoort, Leusden, Wijbijdu, Doorn/Driebergen, Bunnik en Houten.

En de tering voor Vianen, Lopik, Nieuwegein, IJsselstein, Oudewater, Montfoort, Eemnes, Bunschoten-spa en Vinkeveen/Abcoude en het gristentuig in Rhenen, Woudenberg, Renswoude en natuurlijk de aller kutste gemeente in de hele provincie Veenendaal :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

Vind dit kaartje wel handig, weet meteen waar ik wel en niet heen ga.

13 likes

guys waar kan ik mn haar goed kleuren in utrecht?

Vijfheerenlanden :nerd_face:
Heb dat altijd al een veel te chique naam gevonden.

3 likes

Is er een plek in Utrecht waar je blauwe shampoo kan kopen?
Dus ongeveer hetzelfde als zilver shampoo maar dan om warmte/oranje je haar uit te krijgen

Iemand al in de wijnbar van Hemel & aarde geweest? Hoe is de sfeer daar?

2 likes

Ja, ik ben er geweest. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo gezellig, het voelde heel hotellobby-achtig aan. Wel leuke wijnen op de kaart. Eten was vrij prijzig voor wat je kreeg. Goede kwaliteit, maar gewoon erg weinig. Ook in vergelijking met het restaurant.

Best jammer, want het restaurant vind ik wel heel leuk!

3 likes

Dankjewel voor je reactie. Jammer dat het wat tegenviel. Ik heb zelf een hekel aan erg kleine hapjes voor veel geld, dus ik zoek nog even verder.

3 likes

Ik weet niet precies wat je zoekt, maar als je hapjes/eten om te delen + goede wijnen wil is Koenraad misschien wel een leuke.

Kurk, Bar Bet of Talud9 ook leuk!

Talud9 is inmiddels vaste plek voor mij en m’n vrienden!

95% zeker dat ze dat bij Pro-Duo wel hebben! Zitten in Zuilen en in Overvecht

Vin vin :two_hearts:

2 likes

Ik wil graag naar een haptonoom en ben me een beetje aan het oriënteren, hier iemand toevallig goede ervaringen met een in Utrecht?

wat is een goeie kapper in utrecht, waar ik mn haar kan kleuren?

Het is wel een aantal jaar geleden, maar ik heb goede ervaringen met deze praktijk: https://www.haptotherapieoorsprongpark.nl/

1 like

Vanmorgen pistache croissantje gegeten bij Loaf :drooling_face: echt een aanrader

8 likes

Ik wil een keer een lashlift laten doen, iemand een aanrader waar dat kan in omgeving utrecht?

3 likes

Ik ben erg tevreden over PMU Saar! Zit nu nog in Lunetten maar verhuist volgens mij over een paar weken naar Zeist

4 likes

Ik ga naar SOAP en Servaas ben over beide erg tevreden

2 likes

Gisteren bij Lepeltje Lepeltje geweest. Was gezellig maar vond het wel aan de prijs met € 3,75 voor een munt.