Het Utrechttopic

Muntthee? Of beker?

1 like

Heeft iemand in Utrecht een adres voor écht goed verfadvies? Voor buiten.

2 likes

Ik ben laatst goed geholpen bij de fysieke winkel genaamd verfwinkelonline op de burgemeester de reigerstraat

2 likes

Die ken ik! Dank.

Zo lekker weer, niet te zoet en altijd weer bijzondere en originele smaken, van Petit Patisserie bij Wonderwoud.

17 likes

Ik kan net als @Slakje PMUsaar aanraden! Hele lieve meid en was erg goed gelukt

2 likes

Wij zijn het grootste deel van de schoolvakantie gewoon in de stad en zoeken nu leuke dingen om te doen met mijn kleuter. Ik heb de data van de parade al in mijn agenda gezet. Hebben jullie verder nog tips?

Ben zelf nog geen moeder maar deze dingen dacht ik aan:

• Er zijn volgend weekend vier buurtcampings in de stad met allemaal activiteiten zag ik
    Archief Campings - De Buurtcamping
    ben er zelf nog niet geweest maar schijnt leuk te zijn!

• Verder is het plein met de draak in rivierenwijk recent helemaal vergroend dus misschien leuk om even te spelen als je in de buurt bent

• En misschien een appelsapje gaan drinken bij een verpleeghuis in de buurt? Hebben vaak wel een restaurant met een afgeschermde tuin en in mijn ervaring worden bewoners heeeel blij van een kleuter die er zomaar even is. Misschien tekenspullen mee.
3 likes

Nog nooit aan gedacht! Goede tips.

3 likes

Zoekt iemand hier nog een zelfstandige huurwoning in de stad per 1 aug? Stuur dan even een dm.

5 likes

Nijntje museum!

2 likes

Lukt me niet om je te dm’en, maar mijn schoonzusje zoekt zoiets! Kun je mij dm’en met meer info? :slight_smile:

Lukt mij ook niet om je te berichten maar zou je mij ook alsjeblieft willen berichten? :slight_smile:

1 like

Hoe kan ik iemand met een afgesloten profiel een persoonlijk bericht sturen?

Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.

Kan wel!

@Meow @loveydovey

3 likes

Heeft iemand tips voor een goede electriciën in de omgeving van Utrecht? Ik wil de meterkast vervangen, een inductiekookplaat installeren en mogelijk ook de bedrading in huis vervangen voor geaard materiaal.

Ik ga binnekort naar een bruiloft. Waar zou ik een geschikte jurk kunnen vinden?

Overal en nergens, als ie maar niet wit is. Dan krijg je het forum over je heen.

Laatst hadden ze heel veel kleurrijke zomerjurken bij &Other Stories. Misschien zit daar wat voor je tussen.

1 like

Ben uiteindelijk naar bijenkorf gegaan.

En hij is cremekleurig? Is dat een probleem? /s

Oeioei