Het Utrechttopic

Ik wil graag even mijn persoonlijke frustratie uiten over the village want de melkkoffies zijn echt ALTIJD heel lauw daar

3 likes

Kaffeetaria saffierlaan zit je leuk en ik vind de koffie en snacks erg lekker

3 likes

Hebben jullie tips voor plekken waar ze goed zijn in lash lifts (en het liefst nog enigszins betaalbaar…)?

1 like

Ik wil zo even de stad in om op een terrasje een boek te lezen en wat te snacken of een lekker (alcoholvrij) drankje te drinken, maaarr ik weet niet waar dat een beetje te doen is nu? Beetje schaduw of parasols, niet al te druk… ik kom niet verder dan bagels & beans :rofl:

1 like

Ik ben wel tevreden over brow boss. Je kan zelf aangeven of je een c-krul wil of echt recht omhoog maar ja geen idee of je dat onder betaalbaar vindt vallen

2 likes

Misschien bij de Rechtbank? Daar hebben ze een groot terras met veel schaduw en denk dat het op maandagmiddag niet al te druk is. Misschien niet de meest gezellige plek, maar verder vind ik het in de stad zelf ook altijd lastig om een rustig terras te vinden.
Tegenover Bagels en Beans zit Elize. Wel gezelliger maar daar is het vaak druk

4 likes

Karel V terras

2 likes

Of bij Elize!

Edit: oh ja wat @Lemonade zegt dus

2 likes

Dank!! Ik ga jullie tips onthouden voor een andere dag want zit uiteindelijk toch binnen met airco :rofl:

Ook lekker tho bij Broese

10 likes

Ja topuitzicht! Goed gekozen

1 like

Ik zie dat je al wat hebt maar voor de volgende keer: de winkel van sinkel heeft ook een hele lekkere binnentuin!

3 likes

Heeft iemand wel eens kleding gebracht naar Appel & Ei? Hoe streng zijn ze? (op de website komen ze superstreng over) En er staat: Wij hebben het liefst dat je je kleding brengt in een stevige tas, geen schoenendozen, geen koffers, geen kratten en geen kleding op hangers. En graag voorzien van je naam en telefoonnummer.

Hoe moet je voorzien van je naam en telefoonnummer, per kledingstuk of per tas en wat is dan handig?

1 like

Heeft iemand nog goede tips voor een leuk fine dining/ wat luxer restaurant die niet té duur is en ook een goed vega menu biedt?

1 like

Le Jardin misschien?

Ik heb laatst bij Pand 33 gegeten en vond het echt een aanrader, ook het vegetarische menu. Volgens mij hebben zij doordeweeks op bepaalde dagen ook een iets goedkoper menu

5 likes

Hemel & Aarde.

Pand 33 was ook lekker, had daar het alcoholvrije cocktailmenu en dat was echt top. Maar ik vond het minder bijzonder dan Hemel & Aarde.

3 likes

Haha ik vind hemel en aarde wel vrij duur hoor, zou dan eerder naar le jardin gaan

3 likes

Oh in mijn hoofd was Le Jardin net zo duur, maar zie dat dat nog wel meevalt. Pardon.

1 like

Stadsjochies, de Klub

5 likes

Dit. Het beste eten wat ik tot nu toe gehad heb.

2 likes