In het artikel staat juist dat de meeste mensen die zich daar in de buurt op straat ophouden niet bekend zijn bij de Stek, of daar juist zijn weggestuurd door overlast.
Maar herken heel erg wat jullie allemaal omschrijven, het is weer zoveel erger geworden de laatste tijd. Woon zelf aan de andere kant van het station en ook daar neemt het weer toe. Bijna elke nacht liggen er meerdere mannen te slapen rondom/onder de Moreelsebrug, vorige week me rot geschrokken toen ik 's ochtends mn vuilnis weg wilde doen en er vlak naast de vuilnisbakken onder de brug nog 2 mannen op een matras lagen te slapen. Zag vandaag dat alle troep, dekens, afval, lege drankflessen en dus dat giga matras wel zijn weggehaald gelukkig.
VInd het heel schrijnend en wil dan aan de ene kant er ook niet te moeilijk over doen, maar het voelt wel echt onveilig. Moet voor werk 's nachts soms eruit en dan liggen er naat mijn complex meerder mensen te slapen, of nog erger: wakker, onder invloed en ruzie met elkaar aan het maken.