Het Utrechttopic

De parade is er weer. Iemand al geweest? Tips voor shows?

1 like

Ja!
Ga niet naar Future Love :scream:

1 like

Ben er zaterdag maar heb de avond al plannen, is het op het tijdstip van de kinderparade in de middag ook al gezellig om even een drankje te doen bij de parade?

Ja hoor! Ik was er zaterdagmiddag (zonder kind) en was gezellig druk, ook met mensen zonder kinderen. Entree tussen 14.00u en 15.00u is gratis, best veel mensen die toen binnenkwamen en gewoon bleven zitten, had ik het idee.

2 likes

Worden jullie ook lichtelijk emotioneel van de Domtoren zonder steigers? Hij is zo mooi :pleading_face:

30 likes

Ben echt elke keer zo blij als ik richting de stad fiets en je hem al vanaf vet ver kan zien.

9 likes

Ik dacht dat het er in 2025 pas af ging!!! OMG ik moet gaan kijken

2 likes

Een vriend van mij kon nu al twee keer niet op een geplande datum naar Doloris in Utrecht. Dus verwacht dat een alternatieve datum ook niet heel veel nut heeft. Dus heb nu 1 kaartje over voor 17 augustus om 14.15. Is er misschien iemand geïnteresseerd om met mij te gaan? De rest van mijn vrienden zijn allemaal op vakantie op die datum.

1 like

Ja! Hij ging in de steigers vlak nadat ik in Utrecht kwam wonen dus ik had nooit zo heel veel met de Dom en kon nooit zo goed begrijpen dat mensen er iets mee hadden maar nu snap ik het helemaal. Word er elke keer vrolijk van als ik 'm van veraf al zie in verschillende wijken buiten het centrum

Edit: Oh ja wat @Shaaar zegt dus haha

6 likes

Ik ben daar al geweest. Vond het zo leuk!! Sorry heb je niets aan met betrekking tot je vraag :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hoi Utrecht! Ik ben de komende week gebonden aan jullie stad maar ken het eigenlijk niet heel goed. Wil graag wat lekkers halen bij een (banket)bakker dit weekend, hebben jullie tips? Mag lekkere croissants zijn of taartjes of chocola ofzo

@Zemraluani ik wil al weken bij Padres Place bestellen en zie nu dat ie permanent gesloten is :broken_heart:

Bond en Smolders! En life’s a peach is ook een aanrader. Volgens mij is alles daar vegan. KLUTS wil ik zelf ook nog proberen.

4 likes

Ik heb een gezellige buurvrouw ook wel kennis mogelik nieuwe vriendin gevonden die precies hetzelfde wil als ik. Dus 100% match. Sorry voor de mensen die dit later lezen.

5 likes

Wat is jullie favoriete koffietent in Utrecht? Ik ben best een koffiesnob, ik vind 30ML en Cupp niet zo lekker terwijl veel mensen er wel over te spreken zijn. Mijn favorieten zijn nu Ohøj en Dagger, maar misschien zijn er meer die ik nog niet ontdekt heb.

Koffie leute brauhaus, the Village of Blackbird al geprobeerd?

1 like

Domtorentjes bij banketbakker Theo Blom!

4 likes

Vriend van me vindt de koffie bij Sando café het beste ooit, moet het zelf wel nog proberen

4 likes

Ja, vind ik allemaal ‘wel oké’, Koffieleute wel iets beter maar tipt het niet aan Ohøj, maar die is niet altijd open en ook maar tot 1 uur.

Ik hoorde trouwens dat Bittermoon Croissants gaat stoppen! Voor als iemand daar nog een cursus wil doen, dan moet je dus snel zijn.

Ohøj is erg lekker inderdaad!

1 like