Wat voor type koffie drink je dan graag? Ik vind koffieleute ook erg lekker maar vooral voor zwarte filterkoffie.
En ohoj ga ik eens proberen!
Flat white maar dat is echt zelden goed. Goed microfoam en niet bitter, dan is het perfect. Maar dat heb ik alleen gehad bij Dagger, Ohøj en op mijn werk. Of heel soms een lucky shot bij een andere zaak, maar dan moet je net een goede barista hebben.
Filterkoffie of ijskoffie vind ik vaak wel prima, bij 30ml hebben ze ook heel lekkere filterkoffie.
Cupp ben ik wel enthousiast over maar daar bestel ik eigenlijk altijd gewoon espresso, voor cortados en flat whites vind ik de village meestal wel gewoon goed. En er opent heel binnenkort een koffiezaak van Keen (de branderij), ik vind dat zij altijd heel lekkere bonen hebben dus daar heb ik wel goede hoop voor! Komt ergens aan dat pleintje bij De Zaak en Daens
Edit: oh zie nu pas dat dat je the village niet zo vind, sorry!
Edit 2: Møs al wel eens geprobeerd? Ik zelf nog niet maar wel goede dingen over gehoord
Die aan de singel?
Dat is heel erg matige koffie
Oh bummer, weet ik ook dat ik die kan skippen :â)
Møs viel ook tegen inderdaad. Village vind ik vaak wel prima hoor, maar er is een verschil tussen wel prima en Êcht lekker. Al zal er ook wel verschil zitten in barista bij the Village, maar ik kom er niet heel vaak. Misschien vind ik daarom Ohøj en Dagger ook zo lekker, want die hebben maar 1 barista (Dagger nu wel meer geloof ik, maar ben ik ook al een tijdje niet geweest).
Dagger heeft sowieso meerdere baristas en ook meerdere vestigingen. Er zit er een bij mijn werk en ben nu echt veel te verwend geraakt. Die zure troep van kantoor moet ik niet meer
Bij mij op kantoor smaakt de koffie net zoals met je koffiebeker door de gracht gaan - zelfde kleur, zelfde geur. Wat ze daar in de automaten gooien??!
Ja klopt, ik bedoel Dagmar! Die staat vaker bij Zijdebalen volgens mij maar dat is veel verder dan Europalaan.
En je wordt echt verwend met goede koffie. In ons gebouw zit ook een goede barista en ik ga met liefde een paar keer per dag naar beneden.
Weet iemand een leuke (liefst gratis) activiteit voor kinderen om te doen op een maandagmiddag in Lunetten? Kan ook een hele leuke speeltuin zijn (ik heb geen kinderen en ken Lunetten niet zo goed, dus geen idee wat leuk is).
Stadsboerderij Koppelsteede? Er zijn dieren en er is een speeltuin. En je kunt er wat drinken.
Wij hebben zeker dezelfde werkgever
Oef, croissant bij KEEK was echt bizar lekker vanochtend
Laagravense plas kan trouwens ook goed vanuit Lunetten, voor als mooi weer is.
Ik wil graag even mijn persoonlijke frustratie uiten over the village want de melkkoffies zijn echt ALTIJD heel lauw daar
Kaffeetaria saffierlaan zit je leuk en ik vind de koffie en snacks erg lekker
Hebben jullie tips voor plekken waar ze goed zijn in lash lifts (en het liefst nog enigszins betaalbaarâŚ)?
Ik wil zo even de stad in om op een terrasje een boek te lezen en wat te snacken of een lekker (alcoholvrij) drankje te drinken, maaarr ik weet niet waar dat een beetje te doen is nu? Beetje schaduw of parasols, niet al te druk⌠ik kom niet verder dan bagels & beans
Ik ben wel tevreden over brow boss. Je kan zelf aangeven of je een c-krul wil of echt recht omhoog maar ja geen idee of je dat onder betaalbaar vindt vallen
Misschien bij de Rechtbank? Daar hebben ze een groot terras met veel schaduw en denk dat het op maandagmiddag niet al te druk is. Misschien niet de meest gezellige plek, maar verder vind ik het in de stad zelf ook altijd lastig om een rustig terras te vinden.
Tegenover Bagels en Beans zit Elize. Wel gezelliger maar daar is het vaak druk