Karel V terras
Dank!! Ik ga jullie tips onthouden voor een andere dag want zit uiteindelijk toch binnen met airco
Ook lekker tho bij Broese
Ja topuitzicht! Goed gekozen
Ik zie dat je al wat hebt maar voor de volgende keer: de winkel van sinkel heeft ook een hele lekkere binnentuin!
Heeft iemand wel eens kleding gebracht naar Appel & Ei? Hoe streng zijn ze? (op de website komen ze superstreng over) En er staat: Wij hebben het liefst dat je je kleding brengt in een stevige tas, geen schoenendozen, geen koffers, geen kratten en geen kleding op hangers. En graag voorzien van je naam en telefoonnummer.
Hoe moet je voorzien van je naam en telefoonnummer, per kledingstuk of per tas en wat is dan handig?
Heeft iemand nog goede tips voor een leuk fine dining/ wat luxer restaurant die niet té duur is en ook een goed vega menu biedt?
Le Jardin misschien?
Ik heb laatst bij Pand 33 gegeten en vond het echt een aanrader, ook het vegetarische menu. Volgens mij hebben zij doordeweeks op bepaalde dagen ook een iets goedkoper menu
Hemel & Aarde.
Pand 33 was ook lekker, had daar het alcoholvrije cocktailmenu en dat was echt top. Maar ik vond het minder bijzonder dan Hemel & Aarde.
Haha ik vind hemel en aarde wel vrij duur hoor, zou dan eerder naar le jardin gaan
Oh in mijn hoofd was Le Jardin net zo duur, maar zie dat dat nog wel meevalt. Pardon.
Stadsjochies, de Klub
Dit. Het beste eten wat ik tot nu toe gehad heb.
Jus & Pepper! Laatst geweest en echt een hele leuke plek met heerlijk eten
Per tas gewoon heb ik gedaan! Ze halen het er dan uit, hangen het op een hangertje en prijzen het dan (+hangen het in het systeem aan jouw naam). Zo superstreng valt wel mee toch? Je wil anders niet weten hoe mensen dingen aanleveren, complete chaos haha. Ze zijn volgens mij wel relatief streng met dat het nog mooi moet zijn en niet allemaal fast-fashion, maar dat staat denk ik ook wel op hun website?
Moet zeggen dat het voor mij niet zoveel opgeleverd heeft, had een mooi Isabel Marant zijden blousje en praktisch nieuwe Paul Green schoenen die allebei niet verkocht waren, + nog wat andere dingen. Dus uiteindelijk weer een tas opgehaald en weggegeven aan vriendinnen :’)
Vind het wel een hele leuke winkel om te winkelen!
Ja, Jus en Pepper is een van mijn nieuwe favorieten!
Anders misschien Feu (groentemenu), Café concours (vegamenu en klimaatneutraal), Heimat, Florent (vegamenu), Terroir, Heron Petit, @Rasmus
Ik vond Le Jardin niet zo goed, die zou ik overslaan. De gerechten waren oké, maar ze misten allemaal nog wat om ze net naar een hoger niveau te tillen en de bediening had het niet op orde. Ik heb verder in Utrecht niet zo veel concrete tips, maar ik check zelf altijd even de restaurants in de Gault&Millau gids. Misschien staat daar nog wat anders voor je tussen.
Kent iemand een lekkere kaaswinkel in Utrecht die morgen (zondag) open is?
Zuivelhoeve op de Lijnmarkt?