familie van rijk? (geen kaaswinkel maar wel groot assorti kaas en kaasjes)
Fijne winkel, dank je wel!!
Ik kom zelf uit Rotterdam maar ik wil woensdag, als het zo warm wordt, misschien naar het Henschotermeer (met kind). Is het leuk daar?
Ik heb best wel vaak dat ik in de avond een date heb en dan iets leuks/origineels/actiefs wil doen in plaats van wat drinken of door de stad wandelen. Ik heb nu van alles opgezocht, maar ik kan niets leuks vinden! Je hebt wel comedy-avond ofzo, maar dan leer je elkaar ook niet beter kennen. Bowlen, midgetgolf en poolen vind ik lame, arcade al vaker gedaan en te veel prikkels. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Zijn het überhaupt dit soort spellen/locaties die je lame vindt? Of meer deze drie die een wat suf karakter hebben. Want anders is misschien shuffleboard (kan bij Ozebi) wel leuk voor je?
Naar een museum, kano huren, suppen, boulderen?
Nou dingen die ik nog nooit heb gedaan, wil ik wel uitproberen! Shuffleboard ken ik niet, dat is wel een goeie!
Ja, musea zijn helaas niet open 's avonds, want dat vind ik eigenlijk de ideale activiteit Boulderen vind ik ook lame (ja sorry, vind veel lame), maar kano of suppen is misschien wel leuk!
Je kunt in de avond nog naar het rietveld schröderhuis! Zeker een aanrader, wel net uit het centrum. Edit: is van mei tm augustus open in de avond, dus alleen nog deze week…
Sowieso een leuke plek, tegenwoordig ook met een heel leuk koffietentje in de schuur daar in de tuin.
Ik neem mijn dates vaak mee op tocht langs mooie plekjes en hofjes in het centrum, en lekker hangen langs de werf in de schemer is ook vet idyllisch.
Karaoke bij Duke of Tokio? Salsa dansen?
Jeu de boules, kan bij die bar op paardenveld maar als dat teveel prikkels is ook in het park. Er zijn meerdere banen in parken haha. En nee dit is niet lame!!?1!!!
Je zou ook naar de Ping Pong Club kunnen, kan je eerst tafeltennissen en dan iets drinken/een spelletje spelen
Ik denk dat ik het Rietveld Schröderhuis ga voorstellen, daar ben ik nog nooit geweest, leuk!
Okee domme vraag maar waar zit de incheckpaal in de sneltrams van Utrecht zoals lijn 20 en 21? Ik ben de tram in gestapt maar kan nergens inchecken.
In Rotterdam ben ik gewend dat er een kastje in de tram zit zeg maar.
Er staan paaltjes op het perron!
Oei Die heb ik gemist. Dank!
Is mij ook al eens overkomen haha, ik ben uit Amsterdam ook gewend dat je in de tram incheckt.
Doloris misschien?
Ben inmiddels uitgestapt op een willekeurig station en ingecheckt, ik vervolg zo mijn reis. Stond echt even te stressen, haha. Dank voor je snelle antwoord!
Ik zou er niet zo ver voor rijden eerlijk gezegd. Zand en water heb je vast wel wat dichter bij huis.