Ik heb even de zoekfunctie gebruikt, want ik wil graag naar een japanse head spa maar ik weet niet welke aan te raden is. Naar welke ben jij geweest?
Ik ga voornamelijk om lekker gemasseerd te worden, niet voor het effect op m’n haar zeg maar.
Ik ben bij tanoshi in Amsterdam geweest. Vond het een beetje tegenvallen, qua massage en kennis. Het was leuk om met zo’n camera je scalp te zien maar hun kennis was heel minimaal. De massage en water apparaat waren fijn, maar ik zou dan eerder een hoofd massage van een uur aanraden ipv deze behandeling.
Ik zit morgen in mn eentje in een hotel in Utrecht voor mijn werk, en ik moet dus ook ergens alleen eten. Weten jullie een leuke plek in het centrum waar het zo min mogelijk ongemakkelijk is om in je eentje te eten voor een redelijke prijs?
Ik heb vaker alleen gegeten bij Tijm als ik geen zin had om te koken voor mezelf. Wel redelijk snel qua service, dus geen avondvullend programma. Ik vind het eten prima! Niet super bijzonder, wel gewoon lekker. Zoek je zoiets, of iets heel anders? Bij Vegitalian zelfde ervaring, als je meer zin hebt in pizza etc
Potae, kumpir in het centrum.
Ik ben bij deze geweest op de Twijnstraat https://japaneseheadspa.nl/
Ik ben al een beetje vergeten hoe het was haha, ik kan me niet herinneren dat er heel uitgebreid gemasseerd werd. Het was vooral ff kijken met zo’n camera naar mn hoofdhuid en dan in op zo’n behandelbed liggen haren wassen en dat ging ook met zo’n soort halo over je hoofd waar dan straaltjes water uit kwamen. De massage was echt best wel kort dus weet niet of je niet beter naar een Thaise massagesalon ofzo kan gaan. Mijn haar was wel heel zacht en rook HEERLIJK
@Nysmn was deze salon niet van een vriendin van jou ofzo?
Ja klopt!! Ik ben al 2 keer geweest en vind het heel chill haha, het is super ontspannen voor mij maar als je echt alleen voor massage komt ja misschien beter iets anders.
Een groep deelt op centraal anti abortus flyers uit en wappert met een vlag waar o.a. prive eigendom op staat
Las net dit artikel:
Hopelijk lukt het de gemeente en andere betrokkenen om er wat aan te doen.
Brasserie Grace
Ja ik woon hier dichtbij en ik durf vaak niet meer lopend door deze tunnel om naar de stad te gaan.
Het is allemaal zo verdrietig, heb echt nog nooit zo veel daklozen en verslaafden in de stad gezien. Sommigen letterlijk in lompen, en bepaalde types zie je met de dag gewoon verder doordraaien. Hoop echt dat het stadsbestuur of de overheid deze mensen een veilige plek geeft om te wonen en de methadon kliniek direct voor een tunnel is ook niet echt een slimme plek denk ik.
Het wordt inderdaad steeds schijnerder en meer. Goede hulp zou zoveel oplossen ipv al die bezuinigingen op basiszorg. Het erge is dat ik helemaal niet durf in te grijpen en oprecht bang ben vaak. Ik sta er maar een beetje naar te kijken en te ontwijken.
Deze mafketels?
—
Ook nog even een vrolijke noot: zag dat de Brets-chips in de aanbieding zijn bij Boon’s.
Ja!!!
Kijk die mensen moeten ze eens deporteren
Ipv die arme jongen in Amsterdam
Kunnen ze de stek niet verplaatsen naar Leidsche Rijn trouwens? Waarom moeten de junks een plek hebben in het centrum?
Neeeeee! Ik had gehoopt dat het eenmalig was en alleen bij de rechtbank… Daar zag ik ze een halfjaar geleden op een tijdstip wanneer er echt niemand is. Heb ze toen uitgelachen dat ze het op een uitgestorven punt probeerden met hun doedelzakken. Ze gingen ook langs de deuren daar om zowel aan te bellen als foldertjes door de brievenbus te gooien.
Dit staat opzich al in Leidsche Rijn maar is wel net iets anders wel vergelijkbare doelhroep
En de reden van de centrumlocatie is de toegankelijkheid ervan
Wat een idioten he! Heb er vandaag tegenin staan schreeuwen (my body my choice) en ze speelden ook moeilijk vals op die doedelzak
Ja die ken ik! Juist daar hebben ze lekker de ruimte om gewoon een beetje rond te scharrelen, bij die tunnel lopen ze constant onder invloed het fietspad over te steken, is gevaarlijk en intimiderend voor iedereen. Snap niet dat ze die mensen prioriteit geven over letterlijk de rest van de omgeving.
Zouden ze misschien met een busje naar LR kunnen brengen en voorkomen dat ze in het centrum gaan rondhangen? Ze zijn dat hele fucking gebied aan het herinrichten als nieuwe groene wijk; en dan gooi je er zo’n groep in. Denk gewoon dat ze buiten het centrum moeten zijn, dan kunnen ze lekker hun dingetje doen en zijn ze ook niet zo ongewenst.
Ze stonden afgelopen winter ook al bij de universiteitsbibliotheek in de binnenstad, echt een hele tijd. Dat duurde toen minimaal een uur, maar omdat ze op de openbare weg stonden kon de universiteit er niks mee