Het Utrechttopic

Ik ben geweest en de matcha latte en matcha canelle genomen, vond het wel lekker maar ook heel benieuwd naar de wagashi!

3 likes

Heeft iemand enig idee hoe Oproer op vrijdagen is? Ik ben er zojuist binnen gelopen en het was een dooie boel… Ik wil er met mijn date heen maar daar lijkt het ietswat te saai voor?

Weet iemand een leuke locatie waar ze gluhwein serveren?

2 likes

Op vrijdag organiseer ik samen met anderen een fundraiser event in ACU met allerlei relevante live muziek/sprekers/film/DJ’s, voor wie het leuk lijkt wees welkom!

5 likes

Volgens mij bij het Badhuis (buiten, kerstmarkt)

2 likes

Leuk, dan ga ik dat eens bekijken :blush:

2 likes

@Nysmn @FredPaillet
Ik ben dit weekend bij Osuke Sabo geweest en vond het heel nice! Ik had de ceremonial matcha en wagashi en vond het heel goed werken samen. Ik heb wel eens dat ik de matchasmaak vind verdwijnen als het gecombineerd wordt met zoet maar dit was precies mooi in balans. Matcha was echt goed ook en ik vond de kastanjevulling van de wagashi erg lekker. Ik was met iemand die niet zo’n matchadrinker is dus die had koffie (niet bijzonder verder) en een canelĆ© (wel echt heel lekker). En vet lieve mensen ook!

@babushkababy ik had heel graag willen gaan vrijdag maar ik was ziek, baalde echt :sob:

5 likes

Wat doen jullie met oud en nieuw?

Mocht er iemand kaartjes hebben voor tivoli vanavond en toch niet willen, let me knowww :crossed_fingers:

Mega kortingen tot 5 januari bij de Bendi. Ze gaan verbouwen ik heb net een grote fles tahin voor 2 euro

5 likes

Mijn favoriete boba spot is gesloten 🄹 cha cha

Weet iemand of het noodzakelijk is om bij Vegitalian Schoutenstraat te reserveren? Of zou vrije inloop mogelijk zijn?
De opties rond 5 uiur zijn voogeboekt, ik zie sowieso geen mogelijkheid om te reserveren rond 6 of 7 uur, en dan pas weer kun je reserveren voor na 8 uur. Betekent dat dat ze geen reserveringen voor bijv half 7 aannemen of is het iets anders?

2 likes

Ik zou ze even bellen? Geeen idee

1 like

Het is volgens mij altijd heel druk daar. De twee keer dat ik zonder reservering ben binnengelopen kon ik alleen aan de bar eten.

2 likes

Ja en als je wil reserveren kan dat ook haast niet meer de dag ervoor op de dag zelf. Zo irritant, geen spontaniteit meer mogelijk

2 likes

Ja pf heel vervelend
Helemaal dom als het ook echt al dagen van te voren is voor een simpel restaurantje of nog erger: lunchplek. Pff

Heeft iemand een tip voor een leuke lunchspot in de buurt van Escaperoom The Queen aan de Oudegracht 183? Hoeft niks bijzonders te zijn: gewoon een leuk tentje voor 4p op het liefst korte loopafstand. Er zit zoveel maar wil eigenlijk wel op tijd wat reserveren omdat het op een zaterdag is.

Iemand tips voor een leuke date plek op vrijdagavond voor een drankje?

1 like

Proeflokaal Rubens! Fijne heel authentieke plek met mooi aanbod aan dranken. Wel veel alcohol denk ik.

Of bij het haardvuur bij Le Clochard.

2 likes

Aan de gracht Teds all day brunch, Keek of Anne en Max. Op de Mariaplaats vind ik Broodnodig ook altijd leuk of daarnaast zit Jozef.

2 likes