Haha wat kut. Hoeveel gulden heeft je dat gekost?
Hahah denk 12 euro ofzo
Snap niet dat ze geen standaard gnocchi hebben op het menu: tomatensaus en mozzarella. Simple!
Kan je ergens gratis parkeren in de rand rond Utrecht en vlot met het openbaar vervoer in de binnenstad geraken? Alles wat ik kan vinden is ofwel betalend ofwel echt heel ver van de stad en geen vlotte verbinding.
Er zijn vrij veel park en rides rond de stad met goede verbinding, als je googelt vind je er genoeg
De P+R science park? Of vind je dat heel ver weg haha. Mijn ouders gebruikten dat vaak en vonden dat handig
Maar deze zijn toch betalend ?
Nee zeker niet te ver, maar zag dat deze betalend was. Ik was meer op zoek naar een gratis optie met een vlotte ov verbinding.
Parkeren bij een station zoals Houten Castellum of Bunnik (kan je gratis parkeren) en gaan met de trein. Al betwijfel ik of dat goedkoper is of afwijkt van de hierboven genoemde opties.
je kan precies zien op deze plattegrond waar je niet hoeft te dokken, leg de kaart ernaast met bushaltes, parkeer daar in de buurt et voila
https://gu-geo.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=365c7b6926f74660b7322e646e8548dc
Aah ja check. Maar OV is inderdaad ook niet gratis natuurlijk haha. Als je in je eentje gaat zou ik dan misschien op de amsterdamsestraatweg parkeren buiten betaald parkeren gebied en dan de bus pakken, of een station zoals Lunetten, of bijv Shoppingcentre Overvecht (afhankelijk vanaf welke kant je komt aanrijden).
Maar als je met meer dan 1 bent dan loont het al om de €7 euro voor de P+R te betalen want daarmee ga je ook met max 5 personen gratis met de bus naar de stad en weer terug
Is misschien nu al te laat maar ken je Prettig Parkeren al? Kan je prijzen vergelijken alvast vooraf en soms ook plekken vinden waar het gratis is.
Zou gewoon betalen voor de p+r. Het is niet voor niks dat bijna alle opties betaald zijn. Dat is precies het doel en de paar opties die er nog zijn betaal je voor het ov.
Betaal lekker voor een P+R, kost geen drol. Ga vooral niet een woonwijk lastig vallen met jouw auto waardoor bewoners nog moeilijker kunnen parkeren. Sorry frustratie want ik kan nooit parkeren omdat ik in een gratis randgebied zit en allemaal dagjes parkeerders voor de deur heb. Blij dat het betaald wordt binnenkort haha.
Ik vind Bilthoven hier echt top voor. De p+r naast het station is gratis en 7 minuten met de trein tot Centraal.
Hele late reactie maar het was echt super leuk! Vond het een erg lekker menu met lekkere bijpassende wijnen, en ook het vega menu was heel goed. We zaten in het deel beneden in de werfkelder wat een hele leuke sfeer was. Aanrader!
Heeft iemand inspiratie voor een woensdagavond doe-date? Het is een 4e date en ik ben een beetje uit-gehorecaat.
Hij moet wel weer naar huis met de trein dus liefst niet in een utrechtse uithoek
https://doloris.nl/anoma-maze/
Ik ben hier in Tilburg heen geweest, wel leuk voor een date denk ik! Klein beetje buiten het centrum maar je bent er zo
Ik ben laatst bij Gamestate geweest (arcade hal). Beetje hysterisch maar wel leuk ook voor een date lijkt me! En vlakbij het station.
Heeft iemand zicht op de drukte in de stad ivm de Singelloop wat betreft parkeren? Ik moet begin van de middag naar de stad. Twijfel of ik Vaartsche Rijn probeer (parkeergarage) of voor de zekerheid de trein al pak van buiten Utrecht. Heb een hoop zooi mee, dus dichtbij het centrum parkeren heeft mijn voorkeur.
Voor doedingen in Utrecht kan je ook altijd even kijken op https://aatly.nl/
Ben zelf groot fan van shuffle bij Ozebi.